MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Als ik het onthou post ik vanavond een foto van m'n rug, heb al ff geen foto laten maken en als ik hem zelf maak is de angle ruk. (Ik maak rond om fotos koud en nuchter van mijn bovenlichaam en dan 1 flex van de voortkant, benen dan rug als ik niet vergeet iemand een foto te laten maken) :roflol:

Laatst bewerkt:
Deloaden moet deze keer ook mijn vriend worden haha :p.

Je kan jezelf ook gewoon filmen voor je rug en printscreens ervan gebruiken

• #1.123
Deloaden moet deze keer ook mijn vriend worden haha :p.

Je kan jezelf ook gewoon filmen voor je rug en printscreens ervan gebruiken
Ik merk wel echt een verschil, ben veel te lang door gelopen terwijl ik gewoon kapot moe was.

Oh ja dat is slim, rug is altijd moeilijker met aanspannen. Maar dan zijn de angles nog n probleem.

• #1.125
Iemand ervaring met 3/5/1?

• #1.134
Ben totaal geen fan van Wendler programma's en alle varianten hier op.
Mij bevalt het wel maar ik doe denk zelf liever straight sets dan AMRAP, ga nu m'n plan volgen en na deze cycle nog 3 doen en daarna een ander programma doen:)

Aanvulling: Ik vind 5/3/1 goed maar dan wel op mijn niveau natuurlijk, als ik sterker was denk ik ook niet dat ik veel progressie zou boeken.

• #1.135
Nog een aanvulling, merk dat ik met 5/3/1 goed op OHP ga maar vind het voor Bench niet heel tof

Mij bevalt het wel maar ik doe denk zelf liever straight sets dan AMRAP, ga nu m'n plan volgen en na deze cycle nog 3 doen en daarna een ander programma doen:)

Aanvulling: Ik vind 5/3/1 goed maar dan wel op mijn niveau natuurlijk, als ik sterker was denk ik ook niet dat ik veel progressie zou boeken.
Al eens texas method overwogen?

Ik ben volgens mij echt old fashioned aan het worden, al die methoden en namen zeggen mij niets.. :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven