MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Ik zou ook op deadlift dag kuiten doen, twee keer per week kunnen die wel hebben. En misschien nog iets van front of zercher squat op dl dag.

• #1.203
Ik zou ook op deadlift dag kuiten doen, twee keer per week kunnen die wel hebben. En misschien nog iets van front of zercher squat op dl dag.
Kuiten staan erbij, die superset ik met hammer curls. Ik had zelf ook al eraan gedacht om op Squat day dan RDL's na Highbar te doen en dan FrontSquats na DL's maar ik vind dit persoonlijk leuker en efficiënter.

• #1.204
Kuiten staan erbij, die superset ik met hammer curls. Ik had zelf ook al eraan gedacht om op Squat day dan RDL's na Highbar te doen en dan FrontSquats na DL's maar ik vind dit persoonlijk leuker en efficiënter.
Maar er is natuurlijk een kans dat ik het gewoon probeer want waarom ook niet :). Dit schema is trouwens voor tijden waar ik weet dat ik sessies kan/ga missen.

Bedoelde meer of ik het cafeine tabletje apart op dezelfde tijd zou nemen als ik pwo neem. Want PWO pakte ik 30min van te voren maar het tabletje heb ik geen idee wanneer dat inwerkt.
Tegelijk dus..caffeine werkt vrij snel..

Welke pwo heb je overigens dat je daar nog caffeine bovenop gooit?

• #1.209
Ben ook geen expert in dit soort schema's..ik doe uberhaupt maar wat..

maar verbaas me wel over dit soort dingen:

Welk volume?
5x5 is volume en 4x5 ook 5x3 niet echt volume maar ook weer wel. Aanvulling: 4x5 doe ik omdat ik 1x10 na 3x3-5 squats doe maar het gaat erom dat ik sowieso meer dan 20+ reps doe met een intensiteit die hopelijk 7-8 max is.

ik gebruik juist de caffeine pil ipv pwo :emo:
Aha, dat is een kwestie van testen vrees ik. Maar ergens tussen 15&30minuten vooraf zit je wel goed ..

https://letmegooglethat.com/?q=cafeine+opname (al vind ik ook wel sites waarin 4 minuten staat)

5x5 is volume en 4x5 ook 5x3 niet echt volume maar ook weer wel. Aanvulling: 4x5 doe ik omdat ik 1x10 na 3x3-5 squats doe maar het gaat erom dat ik sowieso meer dan 20+ reps doe met een intensiteit die hopelijk 7-8 max is.
Duidelijk

• #1.211
Hoe bevalt dat schema wat jij doet? Ik vind dit er ook wel tof uitzien voor als ik maar 3xpw kan.
Ik vind het zelf het leukste fb schema om te doen. Je hebt veel vrijheid voor accessory, als je te veel doet merk je het aan je basisoefeningen, zo kun je zelf een beetje sturen waar je op wil focussen.
Schema is poepsimpel, je gaat door allerlei fases omdat deloads er een onderdeel van zijn. Na een deload krijg je automatisch meer volume (amrap), dan ga je langzaam weer richting kracht opbouwen als de amrap reps afnemen.

• #1.213
Ik vind het zelf het leukste fb schema om te doen. Je hebt veel vrijheid voor accessory, als je te veel doet merk je het aan je basisoefeningen, zo kun je zelf een beetje sturen waar je op wil focussen.
Schema is poepsimpel, je gaat door allerlei fases omdat deloads er een onderdeel van zijn. Na een deload krijg je automatisch meer volume (amrap), dan ga je langzaam weer richting kracht opbouwen als de amrap reps afnemen.
Klinkt als een leuk schema idd, denk dat ik dat wel ga doen als ik 3x pw ga.

• #1.216
Training 03-05-2022

Highbar Squats 3x65 3x75 7x82,5kg +riem rpe 7,5 ss Hanging Knee Raises 3x12
2min rest

FrontSquats 2x5 62,5kg 2x5 65kg 1x5 67,5kg +riem
2min rest

Weighted Chin Ups 5x3 11,25kg
2min rest

DB Rows 1x15 34kg

Leg Extensions unilateral- 1x15 1x14/15 schijf 11 bilateral- 1x15 +partials schijf 26 +10kg schijf
90sec rest

Smith Calf Raises 3x15 105kg
1min rest

Goede training.

Squats gingen goed maar leunde te ver naar voren en verlies toen mn focus. Wou voor 8.

FrontSquats nu zonder ab rollout en langer rust, bevalt beter. Kon steeds zwaarder haha, volgende week doe ik ze op 65kg omdat ik dan een dag school heb gehad dus is altijd kut. core is gewoon GESLOOPT hierna.

Weighted Chins moet niet zwaarder, dit voelt goed zo.

Rows gingen iets minder maar alsnog goed op 34kg.

Leg extensions minder goed kunnen pushen door de frontsquats maar jezus mijn hele MMC is terug met mijn quadsweep. Boomstronken incoming;)

Met Calf Raises heb ik getwijfeld om ze te skippen maar heb mn ballen toevallig kunnen vinden en ze gedaan.

Training was wel lang, maar wel leuk. Zit te denken om met de cycle waar ik zwaarder met frontsquats dan Chins lichter en hogere reps te doen.

• #1.218
Training 03-05-2022

Highbar Squats 3x65 3x75 7x82,5kg +riem rpe 7,5 ss Hanging Knee Raises 3x12
2min rest

FrontSquats 2x5 62,5kg 2x5 65kg 1x5 67,5kg +riem
2min rest

Weighted Chin Ups 5x3 11,25kg
2min rest

DB Rows 1x15 34kg

Leg Extensions unilateral- 1x15 1x14/15 schijf 11 bilateral- 1x15 +partials schijf 26 +10kg schijf
90sec rest

Smith Calf Raises 3x15 105kg
1min rest

Goede training.

Squats gingen goed maar leunde te ver naar voren en verlies toen mn focus. Wou voor 8.

FrontSquats nu zonder ab rollout en langer rust, bevalt beter. Kon steeds zwaarder haha, volgende week doe ik ze op 65kg omdat ik dan een dag school heb gehad dus is altijd kut. core is gewoon GESLOOPT hierna.

Weighted Chins moet niet zwaarder, dit voelt goed zo.

Rows gingen iets minder maar alsnog goed op 34kg.

Leg extensions minder goed kunnen pushen door de frontsquats maar jezus mijn hele MMC is terug met mijn quadsweep. Boomstronken incoming;)

Met Calf Raises heb ik getwijfeld om ze te skippen maar heb mn ballen toevallig kunnen vinden en ze gedaan.

Training was wel lang, maar wel leuk. Zit te denken om met de cycle waar ik zwaarder met frontsquats dan Chins lichter en hogere reps te doen.
Heb trouwens de caffeine tabletjes niet gebruikt. Komen morgen pas binnen blijkbaar :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven