Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.862
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Neem aan dat je front rack gebruikt?Ja gaat goed zo met de frontsquats, voelen goed aan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem aan dat je front rack gebruikt?Ja gaat goed zo met de frontsquats, voelen goed aan!
Nee ik leg hem op m'n tong.
Geen gekruiste armen of zoiets dus. Had zelf lang nodig om front rack fatsoenlijk te kunnen met frontsquats, maar full grip lukt nog steeds niet. KutworstevingersNee ik leg hem op m'n tong.
Ja gebruik de gewoone front rack positie, niets speciaals.

Nee lijkt mij echt ruk gekruist of zombie, ik heb gelukkig de front rack snel onder de knie en het voelt gewoon comfortabel aan. Misschien rek oefeningen voor hand/pols? Je legt de stang wel op je schouders he niet in je handen. Je vingers zitten er alleen omheen maar je houd hem er niet mee vast.Geen gekruiste armen of zoiets dus. Had zelf lang nodig om front rack fatsoenlijk te kunnen met frontsquats, maar full grip lukt nog steeds niet. Kutworstevingers![]()
Denk niet dat het veel uit maakt, zolang je de barbell op positie kan houden. Veel mensen kunnen geen full grip nemen bij frontsquat. Tis ook niet zo dat je je handen echt nodig hebt om in de bar te knijpen en deze in je rug te duwen.![]()
Volgens mij is dat tweede toch wat je eigenlijk wil?
Het zal uiteindelijk wel wat uitmaken, maar de meesten van ons zullen niet op een niveau trainen dat het relevant is.Denk niet dat het veel uit maakt, zolang je de barbell op positie kan houden. Veel mensen kunnen geen full grip nemen bij frontsquat. Tis ook niet zo dat je je handen echt nodig hebt om in de bar te knijpen en deze in je rug te duwen.

Zo doe ik het ook. Op een hele goede dag misschien nog een half topje ringvinger erbijIk laat de barbell op de vingertopjes van de wijs- en middelvinger leunen![]()

Ja dat bedoelde ik, ik kan hem op mn wijsvinger, middelvingern en ringvinger topjes leggen.Zo doe ik het ook. Op een hele goede dag misschien nog een half topje ringvinger erbij![]()

Training 04-05-2022
Shadowboxing-
1x1,5min flow/technique
1x1,5min fightpace
30sec rest tussen rondes.
Heavybag Rounds-
1x3min Boxing only
1x3min Combos ending with kick/knee
1x3min Combos ending with kick+check+kick
1x3min Fightpace
45sec rest tussen rondes.
Hardlopen-
2,6km - 13min 39sec PR vorige week 13min 51sec
Goede training.
Ging heel goed vandaag, had een goede flow en alles ging soepel.
Nu heavybag rounds gedaan en bevalt wel, is minder intensief maar toch intensief genoeg en traint techniek beter.
Heb goed gewerkt aan mijn Checks, ik let er nu op dat ik de binnenkant van mijn elleboog raak met m'n knie zodat ik een lange 'schield' vorm.
Hardlopen ging goed, was onderweg helemaal kapot maar heb goed op ademhaling geled. Ging denk ook iets makkelijker omdat ik niet echt moeie heupen had -kan zijn omdat ik extra rek oefening voor heupen doe.
Nu zorgen dat ik niet stiekem dingen ga toevoegen om het weer te intensief te maken.
Ben nu aan het bulken, 4 dagen krachttraining 2 dagen muay thai/kickbox met hardlopen.ben je aan het bulken of wat ben je aan het doen. en is dit dan een cardio workout tussendoor?
Ik vind het wel zin vol, vooral omdat je ook echt de 'tegenstander' visualiseerd. Maar ook omdat je er goed warm door word en je ook leert slaan/trappen in de lucht. Natuurlijk handig omdat je niet altijd raak slaatIk heb jarenlang muaythai beoefent maar schaduw boksen heb ik toch nooit echt gedaan, vindt je dat dit zinvol is?

Mijn polsmobiliteit moet huilen..![]()
Volgens mij is dat tweede toch wat je eigenlijk wil?
Merk dat de meer ik het doe en de zwaarder ik het doe het steeds makkelijker gaat.