AndroidHealthClinic

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.224
Geen gekruiste armen of zoiets dus. Had zelf lang nodig om front rack fatsoenlijk te kunnen met frontsquats, maar full grip lukt nog steeds niet. Kutworstevingers :headbang:
Nee lijkt mij echt ruk gekruist of zombie, ik heb gelukkig de front rack snel onder de knie en het voelt gewoon comfortabel aan. Misschien rek oefeningen voor hand/pols? Je legt de stang wel op je schouders he niet in je handen. Je vingers zitten er alleen omheen maar je houd hem er niet mee vast.

• #1.225
Mij goed geholpen

1651608798720.png

Volgens mij is dat tweede toch wat je eigenlijk wil?

1651608798720.png

Volgens mij is dat tweede toch wat je eigenlijk wil?
Denk niet dat het veel uit maakt, zolang je de barbell op positie kan houden. Veel mensen kunnen geen full grip nemen bij frontsquat. Tis ook niet zo dat je je handen echt nodig hebt om in de bar te knijpen en deze in je rug te duwen.

Denk niet dat het veel uit maakt, zolang je de barbell op positie kan houden. Veel mensen kunnen geen full grip nemen bij frontsquat. Tis ook niet zo dat je je handen echt nodig hebt om in de bar te knijpen en deze in je rug te duwen.
Het zal uiteindelijk wel wat uitmaken, maar de meesten van ons zullen niet op een niveau trainen dat het relevant is.
Toch hoop ik het ooit te kunnen :o

Ik laat de barbell op de vingertopjes van de wijs- en middelvinger leunen ;)

• #1.233
Training 04-05-2022

Shadowboxing-

1x1,5min flow/technique

1x1,5min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

1x3min Boxing only

1x3min Combos ending with kick/knee

1x3min Combos ending with kick+check+kick

1x3min Fightpace

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-

2,6km - 13min 39sec PR vorige week 13min 51sec

Goede training.

Ging heel goed vandaag, had een goede flow en alles ging soepel.
Nu heavybag rounds gedaan en bevalt wel, is minder intensief maar toch intensief genoeg en traint techniek beter.
Heb goed gewerkt aan mijn Checks, ik let er nu op dat ik de binnenkant van mijn elleboog raak met m'n knie zodat ik een lange 'schield' vorm.

Hardlopen ging goed, was onderweg helemaal kapot maar heb goed op ademhaling geled. Ging denk ook iets makkelijker omdat ik niet echt moeie heupen had -kan zijn omdat ik extra rek oefening voor heupen doe.

Nu zorgen dat ik niet stiekem dingen ga toevoegen om het weer te intensief te maken.

Laatst bewerkt:
Training 04-05-2022

Shadowboxing-

1x1,5min flow/technique

1x1,5min fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-
1x3min Boxing only

1x3min Combos ending with kick/knee

1x3min Combos ending with kick+check+kick

1x3min Fightpace

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-

2,6km - 13min 39sec PR vorige week 13min 51sec

Goede training.

Ging heel goed vandaag, had een goede flow en alles ging soepel.
Nu heavybag rounds gedaan en bevalt wel, is minder intensief maar toch intensief genoeg en traint techniek beter.
Heb goed gewerkt aan mijn Checks, ik let er nu op dat ik de binnenkant van mijn elleboog raak met m'n knie zodat ik een lange 'schield' vorm.

Hardlopen ging goed, was onderweg helemaal kapot maar heb goed op ademhaling geled. Ging denk ook iets makkelijker omdat ik niet echt moeie heupen had -kan zijn omdat ik extra rek oefening voor heupen doe.

Nu zorgen dat ik niet stiekem dingen ga toevoegen om het weer te intensief te maken.

ben je aan het bulken of wat ben je aan het doen. en is dit dan een cardio workout tussendoor?

Ik heb jarenlang muaythai beoefent maar schaduw boksen heb ik toch nooit echt gedaan, vindt je dat dit zinvol is?

• #1.237
Ik heb jarenlang muaythai beoefent maar schaduw boksen heb ik toch nooit echt gedaan, vindt je dat dit zinvol is?
Ik vind het wel zin vol, vooral omdat je ook echt de 'tegenstander' visualiseerd. Maar ook omdat je er goed warm door word en je ook leert slaan/trappen in de lucht. Natuurlijk handig omdat je niet altijd raak slaat :P

• #1.240
Paused OHP heb je toch een 1sec pause op oog niveau?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven