- Waardering
- 4.522
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Sleutelbeen niveau?Paused OHP heb je toch een 1sec pause op oog niveau?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sleutelbeen niveau?Paused OHP heb je toch een 1sec pause op oog niveau?

Ik dacht altijd op oog niveau, is dat dan meer voor een sticking point?
Ja zou kunnen. Nu ja van alles heb je genoeg varianten.Ik dacht altijd op oog niveau, is dat dan meer voor een sticking point?
Dus dan gewoon paused op sleutelbeen doen?Ja zou kunnen. Nu ja van alles heb je genoeg varianten.
Ik ga meest kin/onder kin dus ROM is geen probleem bij mijDenk wat je zelf fijn vindt qua ROM. Ik persoonlijk vind tot bovenlip/net onder neus ver zat. Als ik dieper ga voelt dat niet goed in wanneer ik zwaarder train

Ik ga meest kin/onder kin dus ROM is geen probleem bij mij![]()
Ja ik persoonlijk doe hem zo, waarbij ik zo dicht mogelijk bij mijn gezicht blijft en juiste moment zoek om mijn hoofd eronder te steken. Deze paused reps hebben me heel wat opgebracht. Vroeger deed ik seated en ook ergens rond kin a neus, maar toen deed ik EZ 60kg.nu staand en meer rom vind ik gwn veel uitdagender
Seated lijkt me niet fijn, dan eerder Z press.Ja ik persoonlijk doe hem zo, waarbij ik zo dicht mogelijk bij mijn gezicht blijft en juiste moment zoek om mijn hoofd eronder te steken. Deze paused reps hebben me heel wat opgebracht. Vroeger deed ik seated en ook ergens rond kin a neus, maar toen deed ik EZ 60kg.nu staand en meer rom vind ik gwn veel uitdagender
Pauze hou ik altijd bovenaan want dat is de lockout? Met bench ga ik ook niet ff thee zetten als de stang bijna op mn borst ligt.Snap die pauze nie goed. Heb je daar niet altijd pauze want je stopt daar toch en eventueel rebreath? Of knallen jullie anders zonder te stoppen door?
Maar als je bovenaan paused kun je onmogelijk weer goed adem nemen en bracen voor een volgende rep, want je staat helemaal uitgerokken. Okee als het nog niet te zwaar is is het doenbaar. Maar als je echt heavy heavy reps gaat doen...Pauze hou ik altijd bovenaan want dat is de lockout? Met bench ga ik ook niet ff thee zetten als de stang bijna op mn borst ligt.
Ik heb nog lang geen heavy reps gedaan laat staan heavy heavy zoals jij, misschien is het voor iedereen anders?Maar als je bovenaan paused kun je onmogelijk weer goed adem nemen en bracen voor een volgende rep, want je staat helemaal uitgerokken. Okee als het nog niet te zwaar is is het doenbaar. Maar als je echt heavy heavy reps gaat doen...
Geen idee. Ik press echt zelden. Lang geleden al weer ondertussenIk heb nog lang geen heavy reps gedaan laat staan heavy heavy zoals jij, misschien is het voor iedereen anders?
Voor mij is het juist andersom, als ik onderin adem is de set voorbijMaar als je bovenaan paused kun je onmogelijk weer goed adem nemen en bracen voor een volgende rep, want je staat helemaal uitgerokken. Okee als het nog niet te zwaar is is het doenbaar. Maar als je echt heavy heavy reps gaat doen...

Ik heb werkelijk geen idee wat het beste is, ik zie beide varianten langskomen. Het idee zal niet zijn dat je bij boven ademen alle racing loslaat tussen je reps, dat doe je bij de squats ook niet.Maar als je bovenaan paused kun je onmogelijk weer goed adem nemen en bracen voor een volgende rep, want je staat helemaal uitgerokken. Okee als het nog niet te zwaar is is het doenbaar. Maar als je echt heavy heavy reps gaat doen...
Uh?bij een bench veranderd je lichaamspositie niet, en hoef je niet te bracen.
Die brengen ook helemaal niet op. Met zware gewichten heb je jouw set al verloren als je gaat treuzelen bovenaan. En met een ohp wil je niet van je stokje gaan haha 
Hoezo uh? Je braced om de neutrale positie van je onderrug te behouden. De arch van de bench is al verre van een neutrale positie, dus waarom zou je je core bracen om vanuit daar een neutrale positie te creëren terwijl je dat nou juist niet wilt hebben bij die beweging?