- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet niet denken aan meer haha.Lekker dat je die 5 hebt aangetikt 😉 denk persoonlijk ook dat dat een mooie afstand is voor naast de krachttraining
Je bent wel grappig (soms)Was m'n warm up aan het doen en kwam erachter dat ik nog steeds deload.Heel triest maar heb me eraan gehouden.

Jammer is dat dit serieus was
)Ahh klote man, doe je een 'goede' warm up?Mooi tempo die 5km!
Was ook blij met mijn 5km op 30 min, maar had wel 2 dagen last van mijn lies achteraf =(
Jammer genoeg al enkele lies scheuren gehad
Tgoh.. deed deze na een push sessie, maar meestal begin ik gewoon te lopen
Is vocht maar ook veel darm inhoud, oog verder niet plat of platter als eerst.Dikke drop wel. Zal ook vocht zijn? Lekker bezig verder.
Voor mij ook een van de leukste, ook al heb ik ze al ff geskipt..Cable crunches zijn mijn favo voor abs. Wel kneeling cable crunch

www.strengthlog.com
Ook lekker simpel om te doen! 'Zware' frontsquats verneuken helemaal m'n core man, heerlijk.Cable crunches en hanging leg/knee raises zijn toch wel twee van m'n favoriete oefeningen. Ziek verzuurde abs daarna.![]()
Denk niet dat ik dat nog kan, maar ziet er als een hele goede oblique oefening uit. Had Brian Alsruhe dit zien doen hangend van een pull up stang.Vond deze ook altijd wel nice.How to Do Lying Windshield Wiper: Muscles Worked & Proper Form – StrengthLog
Instructions for the lying windshield wiper exercise. See how the exercise is performed, and which muscles are worked.www.strengthlog.com
En dan met 2 handen een 20 kg (of meer) plate recht boven je houden. Of een BB met plates.
Zware frontsquats verneukten bij mij altijd de polsen..Ook lekker simpel om te doen! 'Zware' frontsquats verneuken helemaal m'n core man, heerlijk.

Onderdeel van de "300 workout" waar de uitdaging meer die BB en plates zijn dan de oefening.Vond deze ook altijd wel nice.How to Do Lying Windshield Wiper: Muscles Worked & Proper Form – StrengthLog
Instructions for the lying windshield wiper exercise. See how the exercise is performed, and which muscles are worked.www.strengthlog.com
En dan met 2 handen een 20 kg (of meer) plate recht boven je houden. Of een BB met plates.