MuscleMeat

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker dat je die 5 hebt aangetikt 😉 denk persoonlijk ook dat dat een mooie afstand is voor naast de krachttraining

Mooi tempo die 5km!
Was ook blij met mijn 5km op 30 min, maar had wel 2 dagen last van mijn lies achteraf =(
Jammer genoeg al enkele lies scheuren gehad

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.707
  • #1.709
Gewicht deze week
82,8
82,6
82,4
82,1
81,4
80,5
80,6
Gemiddeld 81,7(-0,6kg)

Geen idee, gister weg en had te weinig op, vandaag compenseer ik het. Volgende keer wat meer eten in deload:thumbup:.

Maandag weer beginnen met trainen, zal het zelfde schema zijn met wat aanpassingen maar niets bijzonders.

Dikke drop wel. Zal ook vocht zijn? Lekker bezig verder.

• #1.712
Wil voor de lol is wat serieuzer proberen mijn buikspieren dikker te maken en te kijken hoe het losvel er dan uitziet.
Oefeningen die ik ga doen zijn;
Hanging Knee Raises(leg raises zodra ik ze kan)
Partial Ab Rollout(normaale zodra ik ze kan)
Cable Crunches
Cable Woodchoppers
Dan natuurlijk de compounds.

Cable crunches zijn mijn favo voor abs. Wel kneeling cable crunch

Cable crunches en hanging leg/knee raises zijn toch wel twee van m'n favoriete oefeningen. Ziek verzuurde abs daarna. :D

• #1.718
Vond deze ook altijd wel nice.
En dan met 2 handen een 20 kg (of meer) plate recht boven je houden. Of een BB met plates.
Denk niet dat ik dat nog kan, maar ziet er als een hele goede oblique oefening uit. Had Brian Alsruhe dit zien doen hangend van een pull up stang.

Vond deze ook altijd wel nice.
En dan met 2 handen een 20 kg (of meer) plate recht boven je houden. Of een BB met plates.
Onderdeel van de "300 workout" waar de uitdaging meer die BB en plates zijn dan de oefening.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven