XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Beetje aan de stimulantia gezeten vriend? :p
Hahaha nee, kan best zijn door de cola zero. Heb gister redelijk veel op on de avond en er zit caffeine in dus dat is kut.
 
Kijk, daar ga je al :P
Ach ja, had ook een raar gevoel in mijn linker knie dus is alleen maar goed dat ik ff rustig aan doe vandaag. Moet je wel zeggen dat ik tijdens het wandelen al wou gaan rennen :emo:
 
Training 30-06-2022

PAUSED OHP 1x3 2x4 47,5kg 1x10 37,5kg

Bench 1x12 2x10 62,5kg

Weighted Dips 1x8 2x7 5kg

Chest Cable Flyes L2H 1x14 25kg

Overhead rope extensions 3x13 55kg SS Lu Raises 1x15 1x12 1x13 8kg

Rope Pushdown 14x70kg DROPSET; 14x70kg ?x60kg ?x50kg

Goede training.

Paused OHP ging op 't eerste setje moeilijk, drukte te ver voor me uit. Toen ging ik drinken en pakte iemand een schijf van me stang dus heb ik 'm 'vriendelijk' terug gehaald:). Set 2 en 3 waren al goed. Pause was er dit keer wel en dat maakt 't wel moeilijker.

Bench ging heel goed, heel m'n techniek was perfect.

Weighted dips ging slechter, waarschijnlijk omdat mijn houding op bench beter was. Kan ook zijn dat ik mn borst niet goed aanspande.

Lu Raises gingen goed, vieze side delt pomp.
 
Paused OHP ging op 't eerste setje moeilijk, drukte te ver voor me uit. Toen ging ik drinken en pakte iemand een schijf van me stang dus heb ik 'm 'vriendelijk' terug gehaald:). Set 2 en 3 waren al goed. Pause was er dit keer wel en dat maakt 't wel moeilijker.
Was het geen fitgirl die contact wilde maken?

Wel goed dat je niet simpte.
Lu Raises gingen goed, vieze side delt pomp
Voor de meeste mensen zijn Lu-raises volgens mij wsl niet de beste oefening, maar altijd +1!
 
Was het geen fitgirl die contact wilde maken?

Wel goed dat je niet simpte.
Haha helaas niet, was een kerel.
Voor de meeste mensen zijn Lu-raises volgens mij wsl niet de beste oefening, maar altijd +1!
Meeste mensen zouden hem ook verkeerd uitvoeren, te veel gewicht met een slechte houding. Lu Raises zijn ook goede prehab oefeningen, echt een 'bang for your buck' oefening:).
 
Laatst bewerkt:
Weighted dips ging slechter, waarschijnlijk omdat mijn houding op bench beter was. Kan ook zijn dat ik mn borst niet goed aanspande.
Is dat niet normaal? Kan goed dat de volgende keer de dips weer beter gaan en bench wat minder. Die fluctuaties merk ik zelf wel iig, gewoon zo doorgaan zou ik zeggen :thumbup:
 
Is dat niet normaal? Kan goed dat de volgende keer de dips weer beter gaan en bench wat minder. Die fluctuaties merk ik zelf wel iig, gewoon zo doorgaan zou ik zeggen :thumbup:
Klopt helemaal, vooral omdat ik de week hiervoor mijn bench had verkloot door barpath en handen naar achter.
 
Training 01-07-2022

FrontSquats 3x5 70kg 1x12 50kg+belt

BW Pull Ups 2x7+1negative 1x6+2negative bw

Straight Arm Rope Pullover 2x18 75kg :fire:

Pendlay Row 3x10 62,5kg auw..

Lying Leg Curls 18x50kg DROPSET; 16x55kg 9x45kg 11?x35kg

Ez Bar Curls 3x15 22,5kg clean;) ss Leg Press Calf Raises 3x15 16kg

Goede training.

FrontSquat gewicht terug naar 70kg, waarom? Ik kreeg een buttwink en het voelde raar, kwam meteen er achter waarom! Ik spande mijn hamstrings en adductor spieren niet goed aan als ik naar beneden ga. Nu deed ik dat wel en was het moeilijker, zie backoff set -2,5kg en -3 reps.

Pull Ups waren denk ik wel clean genoeg, weet het niet zeker.

Pullovers gingen harstikke goed, heb net 18 kunnen doen.

Pendlay Row haalde ik net 10 reps dus hou hem ff op 62,5kg totdat het wat cleaner en soepeler gaat.

Lying Leg Curls helemaal dood, perongeluk 50kg gedaan en dat setje niet tot falen gedaan maar dropset wel.

Ez Bar Curls gewicht omlaag en echt zo clean mogelijk gedaan, laatste 2 setjes was minder clean dus blijft op t zelfde gewicht.

Ben er wel een beetje klaar mee, ik kan niet wachten tot ik weer kan deadliften. Helaas kan mijn scheen het nog niet aan:(. Ik ga volgende week mijn schema omgooien en 5 dagen trainen. Heb volgende week zaterdag een legday met ak en Ano_281122 dus ga lekker afgekraakt worden op mijn techniek.

Het word OHP day- FrontSquat/Back day- Cardio/Rust- Push-Pull-Legs dus jullie gaan meer mijn bodybuilding kant zien.
 
Laatst bewerkt:
FrontSquat gewicht terug naar 70kg, waarom? Ik kreeg een buttwink en het voelde raar, kwam meteen er achter waarom! Ik spande mijn hamstrings en adductor spieren niet goed aan als ik naar beneden ga. Nu deed ik dat wel en was het moeilijker, zie backoff set -2,5kg en -3 reps.
Wel goed dat je altijd je resultaten probeert te analyseren. Of het verhaal van de buttwink ook klopt vraag ik me af. Dat heeft meer met mobiliteit van je heupen dan met gebruik van hams en adductors te maken lijkt me....
Heb volgende week zaterdag een legday met @ak en @PartyMarty dus ga lekker afgekraakt worden op mijn techniek.
Leuk. Altijd nuttig ook een beetje goeie terugkoppeling :thumb:
 
Training 01-07-2022

FrontSquats 3x5 70kg 1x12 50kg+belt

BW Pull Ups 2x7+1negative 1x6+2negative bw

Straight Arm Rope Pullover 2x18 75kg :fire:

Pendlay Row 3x10 62,5kg auw..

Lying Leg Curls 18x50kg DROPSET; 16x55kg 9x45kg 11?x35kg

Ez Bar Curls 3x15 22,5kg clean;) ss Leg Press Calf Raises 3x15 16kg

Goede training.

FrontSquat gewicht terug naar 70kg, waarom? Ik kreeg een buttwink en het voelde raar, kwam meteen er achter waarom! Ik spande mijn hamstrings en adductor spieren niet goed aan als ik naar beneden ga. Nu deed ik dat wel en was het moeilijker, zie backoff set -2,5kg en -3 reps.

Pull Ups waren denk ik wel clean genoeg, weet het niet zeker.

Pullovers gingen harstikke goed, heb net 18 kunnen doen.

Pendlay Row haalde ik net 10 reps dus hou hem ff op 62,5kg totdat het wat cleaner en soepeler gaat.

Lying Leg Curls helemaal dood, perongeluk 50kg gedaan en dat setje niet tot falen gedaan maar dropset wel.

Ez Bar Curls gewicht omlaag en echt zo clean mogelijk gedaan, laatste 2 setjes was minder clean dus blijft op t zelfde gewicht.

Ben er wel een beetje klaar mee, ik kan niet wachten tot ik weer kan deadliften. Helaas kan mijn scheen het nog niet aan:(. Ik ga volgende week mijn schema omgooien en 5 dagen trainen. Heb volgende week zaterdag een legday met ak en Ano_281122 dus ga lekker afgekraakt worden op mijn techniek.

Het word OHP day- FrontSquat/Back day- Cardio/Rust- Push-Pull-Legs dus jullie gaan meer mijn bodybuilding kant zien.
Waar woon je, misschien kunnen we samen dagje gymen. Kan je mij leren wat zij jou leren ;)
 
Wel goed dat je altijd je resultaten probeert te analyseren. Of het verhaal van de buttwink ook klopt vraag ik me af. Dat heeft meer met mobiliteit van je heupen dan met gebruik van hams en adductors te maken lijkt me....
Buttwink is ook niet de juiste verwoording, het is meer dat mijn heupen te snel omhoog gaan als ik omhoog ga. Dat komt omdat ik mn benen niet goed aanspan als ik zak, hetzelfde probleem had ik ook als ik backsquat. In ieder geval heb ik er geen last meer van als ik gecontroleerd naar beneden zak, enige jammere is dat het dan wel moeilijker is maar wel een goede techniek behoud. :roflol: (Verwacht snel omhoog in gewicht te gaan want techniek is key;) altans dat heeft partymarty mij gedrillt.)
 
Als ik er maar beter van word mag dat altijd:emo:
Tzal een lastige worden naar 2 tegelijk luisteren 🙈 neen denk wel dat je de goede personen hier voor hebt :) ging normaal met Marty gisteren leg sessie doen, maar bleek dat mijn zoon niet meer naar school moest ipv wel.. achja komen nog dagen 💪🏽
 
Waar woon je, misschien kunnen we samen dagje gymen. Kan je mij leren wat zij jou leren ;)
Ik wil je ook best afbeulen hoor. Regio Eindhoven kom ik vandaan ;) help je graag op gang met bepaalde dingen.
 
Ik wil je ook best afbeulen hoor. Regio Eindhoven kom ik vandaan ;) help je graag op gang met bepaalde dingen.
Dat word dan binnenkort 2 uur heen, 2 uur terug reizen :O ik zelf woon in Zaandam
 
Tzal een lastige worden naar 2 tegelijk luisteren 🙈 neen denk wel dat je de goede personen hier voor hebt :) ging normaal met Marty gisteren leg sessie doen, maar bleek dat mijn zoon niet meer naar school moest ipv wel.. achja komen nog dagen 💪🏽
Haha moet goed komen, twee hele intilligenten mannetjes. Moet ook prioriteiten stellen, Ano_281122 gaat altijd boven mijn kinderen. :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven