- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Als je dat serieus wilt leer ik je met plezier wat dingen bij hoorDat word dan binnenkort 2 uur heen, 2 uur terug reizen :O ik zelf woon in Zaandam

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je dat serieus wilt leer ik je met plezier wat dingen bij hoorDat word dan binnenkort 2 uur heen, 2 uur terug reizen :O ik zelf woon in Zaandam

Heb geen problemen ermee, 't is een investeringetje. Vind auto rijden ook wel leuk. Moet alleen even kijken wanneer ik de auto kan pakken. Ik zal je nog een PM sturen voor wanneer ik kan langskomen!Als je dat serieus wilt leer ik je met plezier wat dingen bij hoor![]()
Top! Hoor ik nog van je kerelHeb geen problemen ermee, 't is een investeringetje. Vind auto rijden ook wel leuk. Moet alleen even kijken wanneer ik de auto kan pakken. Ik zal je nog een PM sturen voor wanneer ik kan langskomen!

Is die benz toch van je papa.Heb geen problemen ermee, 't is een investeringetje. Vind auto rijden ook wel leuk. Moet alleen even kijken wanneer ik de auto kan pakken. Ik zal je nog een PM sturen voor wanneer ik kan langskomen!
Ik zei nooit dat ie van mij was
meer van moeder btwIk zei nooit dat ie van mij wasmeer van moeder btw
Strikt genomen zegt hij niet dat het zijn auto is.
Uhuu.. van dit soort uitspraken komen er ook kindjesHaha moet goed komen, twee hele intilligenten mannetjes. Moet ook prioriteiten stellen, @PartyMarty gaat altijd boven mijn kinderen.![]()
Beter afgekraakt worden op je techniek, dan je rug gekraakt door je techniek...Ben er wel een beetje klaar mee, ik kan niet wachten tot ik weer kan deadliften. Helaas kan mijn scheen het nog niet aan. Ik ga volgende week mijn schema omgooien en 5 dagen trainen. Heb volgende week zaterdag een legday met @ak en @PartyMarty dus ga lekker afgekraakt worden op mijn techniek.
Dat moet een leuke sessie zijn!Dat word het vast! Squatten is niet mijn specialiteit, eigenlijk alle oefeningen niet.Beter afgekraakt worden op je techniek, dan je rug gekraakt door je techniek...Dat moet een leuke sessie zijn!

Je moeder en ik zijn al jaren super trots op je dat je na 11 jaar dagelijks oefenen dat fietsen eindelijk onder de knie hebt. Je bent goed zoals je bent zoonDat word het vast! Squatten is niet mijn specialiteit, eigenlijk alle oefeningen niet.![]()

In ieder geval al fijn dat je me niet exposed voor m'n zijwieltjes en mijn vlaggetje.Je moeder en ik zijn al jaren super trots op je dat je na 11 jaar dagelijks oefenen dat fietsen eindelijk onder de knie hebt. Je bent goed zoals je bent zoon![]()
Ik rij er idd dagelijks in, maar de GLC coupe is zeker niet van mij. Alhoewel ik wel de onderhoud betaal en een beetje had bijgelegd, dus deels misschien?

Krachtige lying leg curl 18 x 50 kg nice.Training 01-07-2022
FrontSquats 3x5 70kg 1x12 50kg+belt
BW Pull Ups 2x7+1negative 1x6+2negative bw
Straight Arm Rope Pullover 2x18 75kg
Pendlay Row 3x10 62,5kg auw..
Lying Leg Curls 18x50kg DROPSET; 16x55kg 9x45kg 11?x35kg
Ez Bar Curls 3x15 22,5kg cleanss Leg Press Calf Raises 3x15 16kg
Goede training.
FrontSquat gewicht terug naar 70kg, waarom? Ik kreeg een buttwink en het voelde raar, kwam meteen er achter waarom! Ik spande mijn hamstrings en adductor spieren niet goed aan als ik naar beneden ga. Nu deed ik dat wel en was het moeilijker, zie backoff set -2,5kg en -3 reps.
Pull Ups waren denk ik wel clean genoeg, weet het niet zeker.
Pullovers gingen harstikke goed, heb net 18 kunnen doen.
Pendlay Row haalde ik net 10 reps dus hou hem ff op 62,5kg totdat het wat cleaner en soepeler gaat.
Lying Leg Curls helemaal dood, perongeluk 50kg gedaan en dat setje niet tot falen gedaan maar dropset wel.
Ez Bar Curls gewicht omlaag en echt zo clean mogelijk gedaan, laatste 2 setjes was minder clean dus blijft op t zelfde gewicht.
Ben er wel een beetje klaar mee, ik kan niet wachten tot ik weer kan deadliften. Helaas kan mijn scheen het nog niet aan. Ik ga volgende week mijn schema omgooien en 5 dagen trainen. Heb volgende week zaterdag een legday met @ak en @PartyMarty dus ga lekker afgekraakt worden op mijn techniek.
Het word OHP day- FrontSquat/Back day- Cardio/Rust- Push-Pull-Legs dus jullie gaan meer mijn bodybuilding kant zien.
Dank je, leg curls lekker langzaam laten zakken en explosief omhoog.Krachtige lying leg curl 18 x 50 kg nice.
Maar misschien een trainingsbroek met dagen dat je deadlift? Of ben je gevallen ofzo.
Huid komt maar niet terug dus wachten we maar.Ja, als die een uitval doet naar je nauwelijks herstelde onderbenen ben je zo weer een paar weken kwijtHardlopen ging goed maar had sneller kunnen zijn op de laatste 100 meter, was 'n beetje afgeleid door een hond.

Als ie mij bijt, bijt ik gewoon terug. Meestal kijk ik altijd goed uit en verlaag m'n tempo.Ja, als die een uitval doet naar je nauwelijks herstelde onderbenen ben je zo weer een paar weken kwijt![]()