XXL Nutrition

FaalLog MetalNDeadlifts

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zei nooit dat ie van mij was ;) meer van moeder btw
6C11A900-911D-4151-AEDB-ADE5AA36EB7F.jpeg

Ben er wel een beetje klaar mee, ik kan niet wachten tot ik weer kan deadliften. Helaas kan mijn scheen het nog niet aan:(. Ik ga volgende week mijn schema omgooien en 5 dagen trainen. Heb volgende week zaterdag een legday met @ak en @PartyMarty dus ga lekker afgekraakt worden op mijn techniek.
Beter afgekraakt worden op je techniek, dan je rug gekraakt door je techniek... :D Dat moet een leuke sessie zijn!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.972
Je moeder en ik zijn al jaren super trots op je dat je na 11 jaar dagelijks oefenen dat fietsen eindelijk onder de knie hebt. Je bent goed zoals je bent zoon :heart:
In ieder geval al fijn dat je me niet exposed voor m'n zijwieltjes en mijn vlaggetje.

Training 01-07-2022

FrontSquats 3x5 70kg 1x12 50kg+belt

BW Pull Ups 2x7+1negative 1x6+2negative bw

Straight Arm Rope Pullover 2x18 75kg :fire:

Pendlay Row 3x10 62,5kg auw..

Lying Leg Curls 18x50kg DROPSET; 16x55kg 9x45kg 11?x35kg

Ez Bar Curls 3x15 22,5kg clean;) ss Leg Press Calf Raises 3x15 16kg

Goede training.

FrontSquat gewicht terug naar 70kg, waarom? Ik kreeg een buttwink en het voelde raar, kwam meteen er achter waarom! Ik spande mijn hamstrings en adductor spieren niet goed aan als ik naar beneden ga. Nu deed ik dat wel en was het moeilijker, zie backoff set -2,5kg en -3 reps.

Pull Ups waren denk ik wel clean genoeg, weet het niet zeker.

Pullovers gingen harstikke goed, heb net 18 kunnen doen.

Pendlay Row haalde ik net 10 reps dus hou hem ff op 62,5kg totdat het wat cleaner en soepeler gaat.

Lying Leg Curls helemaal dood, perongeluk 50kg gedaan en dat setje niet tot falen gedaan maar dropset wel.

Ez Bar Curls gewicht omlaag en echt zo clean mogelijk gedaan, laatste 2 setjes was minder clean dus blijft op t zelfde gewicht.

Ben er wel een beetje klaar mee, ik kan niet wachten tot ik weer kan deadliften. Helaas kan mijn scheen het nog niet aan:(. Ik ga volgende week mijn schema omgooien en 5 dagen trainen. Heb volgende week zaterdag een legday met @ak en @PartyMarty dus ga lekker afgekraakt worden op mijn techniek.

Het word OHP day- FrontSquat/Back day- Cardio/Rust- Push-Pull-Legs dus jullie gaan meer mijn bodybuilding kant zien.
Krachtige lying leg curl 18 x 50 kg nice.

Maar misschien een trainingsbroek met dagen dat je deadlift? Of ben je gevallen ofzo.

• #1.975
Krachtige lying leg curl 18 x 50 kg nice.

Maar misschien een trainingsbroek met dagen dat je deadlift? Of ben je gevallen ofzo.
Dank je, leg curls lekker langzaam laten zakken en explosief omhoog.

Helaas kan dat nog niet, het is een helend wond. Het is al 4 maanden bezig met helen :roflol: Huid komt maar niet terug dus wachten we maar.

Gezellig mannen, veel plezier alvast. Nu allemaal een week deloaden van te voren zeker? :roflol:

• #1.977
Training 02-07-2022

Shadowboxing-

1x1,5min Defense only

1x1,5min Defense/Offense

1x3min Fightpace

30sec rest tussen rondes.

Heavybag Rounds-

2x1,5min Boxing only/Boxing+Kicks

1x3min Combos Drill

1x3min Combos ending with kick+check+kick

2x1,5min powerkicks/powerboxing

1x3min freestyle

45sec rest tussen rondes.

Hardlopen-

13min 37sec vorige week 13min 39sec

Goede training.

Shadowboxing beetje veranderd, ook weer leuk.

Heavybag rondes gingen goed, intensiteit is lekker nu! Jab-Cross-Hook-Slip+Angle-Uppercut-Hook-Roundhouse ging goed, uitgebreid naar; Jab-Cross-Hook-Slip+Angle-Uppercut-Hook-Roundhouse-Cross-Hook-Cross-Left shin Check.

Hardlopen ging goed maar had sneller kunnen zijn op de laatste 100 meter, was 'n beetje afgeleid door een hond. Mooi beest👍.

• #1.979
Ja, als die een uitval doet naar je nauwelijks herstelde onderbenen ben je zo weer een paar weken kwijt :(
Als ie mij bijt, bijt ik gewoon terug. Meestal kijk ik altijd goed uit en verlaag m'n tempo.

Maar het was een herdershond pup, altijd schattig haha.

• #1.980
Gewicht deze week
84,3
83,7
84,2
83,6
84,3
83,9
84,4
Gemiddeld 84,1(+0,56kg)

Had m'n dieet iets veranderd, voortaan voorbereide kip van musclemeat dus moet het nog ff tweaken . Gister ook teveel gegeten dus dat is mooi. 0.5kg is te veel, ga proberen om op 0,3-0,4kg te blijven. Ga nu -100kcal op trainingsdagen en niet meer te veel snoepen. (Natuurlijk compenseer ik de kcal van gister met die van vandaag, geen zin om dik te worden omdat ik bulk als een amerikaan)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven