Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gedachte was al bij me opgekomen, misschien als ik niet meer iedere training/week kan verhogen.Nice, nu wat core oefeningen toevoegen en dan heb je mooie giantsets, tijd zat met >2min rust.![]()
Hanging knee raises kunnen, woodchoppers met een elastiek, plate halo's, of mijn favoriete benaming van BA bandy twisty things.
Ik doe het nu al ruim een jaar denk ik, in het begin valt het tegen, maar als je het heel simpel en licht houd kan je best wat core oefeningen doen in je rust periode, zolang je maar niet tot de max gaat. Een ab wheel meenemen is misschien ook een goed idee.
Ook alle oefeningen waarbij je een gewicht met maar een hand vast hebt is zeer belastend voor je core. Dus waar zijn die get-ups gebleven?![]()
Hoewel ik niet weet of alle suggesties momenteel even uitvoerbaar in zijn in de gym onder corona regels, bedankt voor de suggesties en als ik neem dit mee als ik ga verzinnen als ik klaar ben met makkelijk ophogen.Of een Z-press BOR, hanging knee/legraise giantset.
Heb je een specifiek doel, of deel van je rug waar je op wilt focussen? Zo niet, dan zou ik doen wat het prettigst aanvoelt.VRAAG 1 Met welke riemen hoe roeien als je er veel hebt?
Ik zou het simpel houden, kan je op je BP plaats OHP doen en vice versa en voor het squat rack DL? Zo niet, dan een variant van die oefening, dus BP en incl BP, OHP en Z-press, SQ en FSQ, DL en RDL enz.
De row die het best aansluit bij mijn doelen en overige oefeningen voor rug: DL en pullup-varianten.Heb je een specifiek doel, of deel van je rug waar je op wilt focussen? Zo niet, dan zou ik doen wat het prettigst aanvoelt.
Ik zou het simpel houden, kan je op je BP plaats OHP doen en vice versa en voor het squat rack DL? Zo niet, dan een variant van die oefening, dus BP en incl BP, OHP en Z-press, SQ en FSQ, DL en RDL enz.
Ik zou dan BP gripwijdte of iets smaller aanhouden en dan je rug zo houden dat met gestrekte armen de bar net onder je knieschijven komt.De row die het best aansluit bij mijn doelen en overige oefeningen voor rug: DL en pullup-varianten.
Dus eigenlijk een vrij standaard BOR en waarschijnlijk met een overhand grip?Ik zou dan BP gripwijdte of iets smaller aanhouden en dan je rug zo houden dat met gestrekte armen de bar net onder je knieschijven komt.
Hoeveel dagen week ga je trainen en wil je dan telkens FB doen (je combineert namelijk OHP met SQ), of liever UB/LB split (want bij BP en BOR pak je geen LB mee)
Chest supported/seal row is een mooie toevoeging op vrije rows. Iets waarbij benen/onderrug niet kunnen meehelpen of worden belast. Moet je eventueel wat voor improviseren met een gewoon bankje en dumbbells.
Can't recommend inverted rows enough. Is Brian ook fan van.