Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
rip, wilde wel mini wedstrijd tegen jou doenIk doe niet mee, maar ik ben er waarschijnlijk wel bij.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rip, wilde wel mini wedstrijd tegen jou doenIk doe niet mee, maar ik ben er waarschijnlijk wel bij.

Spannend potje zou dat zijn ja
gewoon naar de meet komen
waarom niet.Ik doe niet mee, maar ik ben er waarschijnlijk wel bij.
gevecht van de eeuw.

Omdat ik alleen op de squat een PR zou kunnen zetten.
Ik ga pas maxen als 3 platen squat en 4 platen deadlift
Rode platen?Omdat ik alleen op de squat een PR zou kunnen zetten.
Omdat ik alleen op de squat een PR zou kunnen zetten.

Ik moet huilen van dat filmpje. De burn in je quads moet bij deze oefening echt insane zijn![]()

Wat is dan de bedoeling om van 136 naar 140 stapjes van een kg te maken?
Ik denk dat je 140 x 6 x 5 dan ook wel overleefd had lol
Interessant wel. Ik denk dat m`n benen naar de klote zouden zijn na 2 of 3 van die setjes verhogen![]()
100kg komt moeilijk van de grond...180kg voelt zwaar en vervolgens een hele zooi singles doen met 200kg
![]()
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan hem als ik vragen mag? Op zijn website staat hij afgebeeld met een pot body&fit whey, en zijn krachtstats vallen ook wel tegen voor iemand die 10+ jaar traint. Wel goed fysiek.
Geen haat.
Heb ook zo vaak dat ik denk als ik opwarm met 120 dat ik het niet ga redden vandaag op 200 plus en dan opeens ezkatka100kg komt moeilijk van de grond...180kg voelt zwaar en vervolgens een hele zooi singles doen met 200kg
![]()