AndroidHealthClinic

Fallingout probeer sterker te worden.

Slappe ohp :trollface:

Goede deadlift.

• Topic Starter Topic Starter
262,5 kg deadlift gaat er niet in zitten vrees ik :o

Die 230 PR van mij was wel om en nabij de 2,5x BW :D

240 was 2.6 :cool:

tja, als jij 230 pakt kan ik natuurlijk niet stil zitten.

bohhh 240 deadlift is ramsterk ouwieje

heej is het fiest weej zien heej

http://www.youtube.com/watch?v=Ml5fqb3vRRM

thnx man :)

op naar de 6 plates :cool:

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

bodypartchest triceps.
time 60 min
preworkout 1/2 scoop unstoppable, 200mg caffeine.
rating 7.5/10

paused bench

bar x reps
40x10
60x10
80x6
90x5
100x7+1
100x7+1
100x7+1 VPR?

cable fly's

weight x 12
weight x 10
weight x 10
weight x 10

tricep pushdowns 3 verschillende soorten, 2 setjes van elk.

met medewerker van deze sportschool over gehad, ik mag zelf een bar daar laten liggen.

binnenkort dus ATX RAM bar kopen en weg bij die andere gym waar steeds gezeur is.
nu zit ik daar alleen nog omdat ik niet goed kan deadliften met die bars in deze gym(die zonder gezeur)

grote investering maar hnggggg :bow::bow::bow::bow::bow::bow:

lh-50-atx-pbl-14-detail01.jpg

lh-50-atx-pbl-14.jpg

lh-50-atx-pbl-14-detail02.jpg

lh-50-atx-pbl-14-detail03.jpg

fucking nice man

hoeveel betaal je voor zo'n bar?

Laatst bewerkt:
bohh ouwhoer ram goei bar jonge

Elke training pr/vpr

Teach me master

Sicke VPR man!!:thumbs: Wat hebben ze voor Bars in de gym dat je je eigen bar gaat kopen..???

Elke training pr/vpr

Teach me master

Veel wisselende rep ranges waardoor steeds weer nieuwe kans o PR en bulken.

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Sicke VPR man!!:thumbs: Wat hebben ze voor Bars in de gym dat je je eigen bar gaat kopen..???

Thnx man :)

Gewoon 3 van die goedkope 220cm 20kilo stangen. Er staat op max 250kg lol, en ik denk dat dat 250 voor bench is, dus zal maar 200 zijn voor dead ofzo :roflol: ze voelen ook heel ongemakkelijk en kut met deadlifts vooral. Zullen ook niet meer 100% recht zijn. Knerling is ook kut. Met chalk en mixed grip was 200 al moeilijk. Met goede bar doe ik 240 no problem met chalk.

Is beetje low budget gym.

Er zitten 0 wat meer hardcore (powerlifting) gyms bij mij in de buurt.

Veel wisselende rep ranges waardoor steeds weer nieuwe kans o PR en bulken.

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Thnx man :)

Gewoon 3 van die goedkope 220cm 20kilo stangen. Er staat op max 250kg lol, en ik denk dat dat 250 voor bench is, dus zal maar 200 zijn voor dead ofzo :roflol: ze voelen ook heel ongemakkelijk en kut met deadlifts vooral. Zullen ook niet meer 100% recht zijn. Knerling is ook kut. Met chalk en mixed grip was 200 al moeilijk. Met goede bar doe ik 240 no problem met chalk.

Is beetje low budget gym.

Er zitten 0 wat meer hardcore (powerlifting) gyms bij mij in de buurt.

herkenbaar, oude gym ook bars die al verbuigen bij een explosieve 3 plate squat.
wel nice dat je dan je bar mee kan nemen, is het dan dat die alleen voor jou is of heb je ook kans dat mensen die gebruiken voor 20kg quater squats en lege bar deadlifts.

lijkt mij namelijk vrij vervelend als je zelf een bar haalt die dan vervolgens lang niet altijd beschikbaar is.

herkenbaar, oude gym ook bars die al verbuigen bij een explosieve 3 plate squat.
wel nice dat je dan je bar mee kan nemen, is het dan dat die alleen voor jou is of heb je ook kans dat mensen die gebruiken voor 20kg quater squats en lege bar deadlifts.

lijkt mij namelijk vrij vervelend als je zelf een bar haalt die dan vervolgens lang niet altijd beschikbaar is.

Je kan natuurlijk niet zeggen dat niemand hem mag gebruiken ( kan daar niet opgeborgen worden) maar als iemand er dan mee bezig is als ik hem nodig heb zal ik wel vriendenlijk vragen of ik mijn bar mag :o

Je kan natuurlijk niet zeggen dat niemand hem mag gebruiken ( kan daar niet opgeborgen worden) maar als iemand er dan mee bezig is als ik hem nodig heb zal ik wel vriendenlijk vragen of ik mijn bar mag :o
Zo werkt het meestal niet vrees ik..maar als er toch weinige serieuze lifters lopen kom je daar wel mee weg.

Ik heb ook weleens mensen gesommeerd op te rotten nadat ze mijn handdoek ergens af hadden gehaald terwijl ik naar de wc was..:mad: *pre-workout rage!*

Zo werkt het meestal niet vrees ik..maar als er toch weinige serieuze lifters lopen kom je daar wel mee weg.

Ik heb ook weleens mensen gesommeerd op te rotten nadat ze mijn handdoek ergens af hadden gehaald terwijl ik naar de wc was..:mad: *pre-workout rage!*

de seriueze lifters zijn daar best aardig over het algemeen, en die niet serieuze hebben geen powerlifting bar nodig :P

en anders wet van de sterkste deadlift.

ik dus :cool:

:roflol:

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

bodypart deadlifts
time 50 min kort dus.
preworkout 1 scoop unstoppable, 200mg caffeine.
rating tja, wat voor rating geef je zo'n dag.

was best moe, weer korte nacht, half 9 tot 1 gewerkt, half 3 weer in gym.
niet goed gegeten vandaag, kwart voor 2 thuis, maar meteen bak Ben en Jerry's weggewerkt in de hoop op energy daar van.

The one lift to rule them all

bar x warmup
70x8
110x5
140x3
160x3 mixed grip, chalk
180x3
200x1 belt on

220x5 PR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vid: https://instagram.com/p/15k_4fQ2xx/?taken-by=basdeboer90

dat 4de rep, IDEK what happend.

muziek voor lift :`https://www.youtube.com/watch?v=LaAv7nFHVLA

6de rep zat er in. srs, maar dan snapcity form.

220x2, niet lekker.

nice bro, dat filmpje is epic idd (muziek)

nice deads

Terug
Naar boven