XXL Nutrition

Fallingout probeer sterker te worden. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ze accelereert de bar naar beneden toe, zit veel meer kracht achter dan een 300 kg squat.

dit en hefboomwerking, kracht wordt nu precies in het midden van de bar gebracht waardoor het gewicht op de sleeves een veel grotere hefboom heeft

ja, maar dan ook voor een hele korte tijd.

als je squat heb je voor elke rep 2 pieken in de kracht.

dat is waar maar komt nog steeds niet overeen, dat filmpje is echt wel het slechtste wat je met een bar kan doen.

is ook een 15kg vrouwen weightlifting bar zo te zien, die zijn ook een stukje zwakker maar hij buigt wel mooi door

2q0r0w7.png
 
:roflol:
Zo liet een maat een keer 180 kg van zijn nek af glijden tijdens het squatten. Had een tanktop aan en was behoorlijk aan het zweten. Resultaat:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



ouch....
 
ja, maar dan ook voor een hele korte tijd.

als je squat heb je voor elke rep 2 pieken in de kracht.

Tijdens de squat zal het never nooit voorkomen dat ie van maximale snelheid naar stationair gaat in het midden. Met belasting aan de uiteinden
Die 'pieken' tijdens squat zijn er niks bij vergeleken. Ook niet 300 kg vs. 80 kg :p
 
Φ=0.5Fl^2/EI

verder is F heel groot omdat a heel groot is
 
zullen we ophouden over bars laten flikkeren, anders ga ik een beetje te bang worden dat iemand mijn bar gaat vereuken :o
 
zullen we ophouden over bars laten flikkeren, anders ga ik een beetje te bang worden dat iemand mijn bar gaat vereuken :o

Zullen we jou bar testen of ie buigt of nie bij 80 kg op een block pleuren? :D
 
Zullen we jou bar testen of ie buigt of nie bij 80 kg op een block pleuren? :D

is rated voor 400 kilo squat.

hij zou dus niet moeten buigen als je hem op een block ''pleurd'' met 80 kilo met een snelheid die 5x zo groot is als de grootste (de)accelatie in een squat.
 
Zullen we jou bar testen of ie buigt of nie bij 80 kg op een block pleuren? :D

ik snatch 80kg en sta er om bekend om alles stuk te maken (vandaar ook mijn nick)

kan haast geen toeval zijn:D

ok ik zal ophouden, ga jij maar verder met gains verzamelen bas
 
:roflol:
Zo liet een maat een keer 180 kg van zijn nek af glijden tijdens het squatten. Had een tanktop aan en was behoorlijk aan het zweten. Resultaat:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hngg gratis buffalo bar
 
:roflol:
Zo liet een maat een keer 180 kg van zijn nek af glijden tijdens het squatten. Had een tanktop aan en was behoorlijk aan het zweten. Resultaat:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

daarom squat ik niet met mijn dure barbell :roflol:
 
Denk het niet... risico van het vak zullen we maar zeggen? :p
Niet uit de gym gegooid idd, maar de dag erna sprak ik hem en toen zei hij iets in de trant van "Godver, die achterlijke hersenloze mongolen kunnen ook nooit normaal doen."
 
Niet uit de gym gegooid idd, maar de dag erna sprak ik hem en toen zei hij iets in de trant van "Godver, die achterlijke hersenloze mongolen kunnen ook nooit normaal doen."

:roflol:

De barbell gleed van zijn rug, kan ie toch niks aan doen :s
 
daarom squat ik niet met mijn dure barbell :roflol:

Je kunt ook gewoon de spotters eruit laten. Sowieso doe je wel iets heel erg fout als je zomaar de bar van je af laat glijden. Zweet of geen zweet :roflol:

Misha handless power
 
Back
Naar boven