Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo beter plat schoeisel bro en beware voor de winky but
Yoooo dikke quads man!
Sowieso goed fysiek van de foto's wat ik voorbij zie komen![]()
De t*ring! Outsweep of peace
Ik wil jou quads hebben en wel meteen!Je hebt in combi met je droogheid echt een goed fysiek hoor Bas!
![]()

ik kom hier ook maar eens kijken, heb je tijdens de meeting gezien maar niet echt gesproken![]()
nee klopt, niet iedereen echt kunnen spreken jammer genoeg, wie weet volgende meet.Wat is de betekenis van de getallen tussen haakjes?
note: vragen zijn nooit dom.
Ondankbare vieze rotsport is dit ook! Ik train me kapot ervoor en er komt niet bij..ergste is heb mijn benen echt nouwelijks aandacht gegeven de laaste 9 maanden

Ondankbare vieze rotsport is dit ook! Ik train me kapot ervoor en er komt niet bij..:

Been there...done that..
Ondankbare vieze rotsport is dit ook! Ik train me kapot ervoor en er komt niet bij..
YES MAD
Wel vreemd die crash na de bench! Had je iets van preworkout genomen? Desondanks ziet de training er IMO prima uit!![]()
gewoon de LBS weghalen man, die amerikanen moeten gewoon het metrische stelsel leren. als jij dan ook nog in LBS gaat loggen leren ze het nooit.
uiteraard in
Pijn in onderarm is wel lastig, toevallig een peesontsteking?
Zelf half jaartje zoet mee geweest![]()
Die hammer curls moeten een dikke pump hebben opgeleverd. Congrats met je PR's

Hoop dat t meevalt
Hammercurls en chins lukt altijd wel dan maar zelfs 5kg curls en je gaat dood van de pijn![]()