Fitness Seller

Fallingout probeer sterker te worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
bodypart tits en beetje triceps.
preworkout 1 shatter 1 jack3d
time 80 mins
rating 7/10

bench

bar x reps
60x8
80x6
100x5
110x1
117.5x3 paused redelijk zwaar
117.5x2 paused kut spotter rukte hem uit me handen toen de 3de rep moeilijk werd...............
117.5x4 T&G
100x6 paused.

incline dumbell press

20x10
30x10
36x6
40x8 easy. alleen wel de zwaarste dumbells uit de gym....
40+6x8 oftewel, 1x 40 drukken, dan maat die 6 kilo dumbell per kant op legt en door drukken, dus wel wat vermoeider dan gewoon 46.
40+10x5 bphh, daarna nog 2 met 40kg.
36x17 ff yolo pompuu

alles van 40x8 TM 36x17 was PR

cable fly

5 setjes.

laste setje ff yolo, maat probeerde 25 per kant er kreeg 1 mislukte rep, dus moest ff 30 pakken en het voor doen, 6 of 7 reps nog.

alleen had ofc keihard muziek op, en na de set kwam hij met '' hoorde je dat gekraak uit je schouder ook? '' ......... gelukkig vandaag geen last van.

pushdowns

5 setjes.

Heb je die spotter geslagen?

Wtf dat volume at incline DB press, netjes man!

Bas ga nou eens een keer niet volledig aardappel :)

• #1.747
Heb je die spotter geslagen?

werkt bij de gym, wilde wel boos worden ja.

had het maar zo'n 5x gezegd.
Wtf dat volume at incline DB press, netjes man!

dankuwel broeder, zelf ook wek verrast dat dat zo goed ging.
slim ook om full r*tard te gaan op cable fly elke keer:p

maak wel tit gains :o
yolo

you only lifted once

zoveel kut opmerkingen die ik kan maken maar maar niet zal doen :roflol:
Bas ga nou eens een keer niet volledig aardappel :)

uhu vandaag weer niet aardappel.
dus resultaat is weer pijntjes. -.-

bodypart squats en beetje vleugels
preworkout 1 scheptje jack3d
time 70 mins
rating 5/10

kon eigenlijk geen enkele training doen omdat borst schouders glutes en hamstrings moesten herstellen.

squats

bar x reps
60x10
100x6
120x3 hmm mijn knietjes voelde niet 100 okal wel goed warm ook door hard fietsen naar gym.
120x5
120x5 met belt omdat even kijken.
120x5
120x5
120x5

merk dat elke keer als ik mijn knieen meer naar buiten probeer te krijgen ik knie niet chil voels heb, en veel kracht verlies.

verder was dit ook nog aardig zwaar.

lat pulldownings

ja dingen.

hoe blijven jullie gemotiveerd om te proberen goede form te leren als het alleen maar zwak is en pijn/blessures geeft?

hoe blijven jullie gemotiveerd om te proberen goede form te leren als het alleen maar zwak is en pijn/blessures geeft?
Net als mijn voorbereiding voor de SBD cup, toen ik de "bulgarian method" deed en alleen submaximaal op techniek en snelheid lette, moet je vooral kijken naar de vooruitgang in het traject zelf. Het is ram motiverend om in zo'n schema van 5xpw squatten gewoon over je oude PR's heen te gaan, omdat je dan submaximaal al sterker bent door je verbeterde techniek.

Kijk dus naar de vooruitgang tijdens je techniek reset :)

30KG aan beide kanten met de cable fly?:eek:
Ik doe 7,5:cool:

Wil zelf nog heel veel jaren liften, dus ik kijk nu gewoon naar wat het beste is op de lange termijn. Denk maar aan mensen die fucked zijn voor het leven, want ja die zijn er.

Wetende dat de pijntjes overgaan als je goede form hebt. Maar wat is precies je probleem en waarom voelt het pijnlijk/zwak om juiste form te leren?

• #1.752
Net als mijn voorbereiding voor de SBD cup, toen ik de "bulgarian method" deed en alleen submaximaal op techniek en snelheid lette, moet je vooral kijken naar de vooruitgang in het traject zelf. Het is ram motiverend om in zo'n schema van 5xpw squatten gewoon over je oude PR's heen te gaan, omdat je dan submaximaal al sterker bent door je verbeterde techniek.

Kijk dus naar de vooruitgang tijdens je techniek reset :)

ja alleen voor dat ik met deze techniek sterker ben dan met de andere gaat wel een extreem lange tijd over heen denk ik.
en hoe sterk had ik dan kunnen zijn met de oude techniek.

verder wel goed punt.
30KG aan beide kanten met de cable fly?:eek:
Ik doe 7,5:cool:

7.5 wut?

100 reps per setje?
Wil zelf nog heel veel jaren liften, dus ik kijk nu gewoon naar wat het beste is op de lange termijn. Denk maar aan mensen die fucked zijn voor het leven, want ja die zijn er.

maar hoe doe je dat als je op korte termijn al last krijgt?

Wetende dat de pijntjes overgaan als je goede form hebt. Maar wat is precies je probleem en waarom voelt het pijnlijk/zwak om juiste form te leren?

de pijntjes komen juist door goede form :P

bodypart aww yea baby, deadlifts
preworkout 1 scheptje jack3d
time 80 mins
rating 9/10

wilde deadliften maar helaas, moest echt schouders trainen vandaag.

lel fk schouders, deadliften dus

toch wel het idee dat full r*tard gaan niet zo slim was, en moet wel werken aan deadlift snelheid.

deadlift voor speed

bar x reps
60x10
100x8 die voelde zo makkelijk ging nergens meer over.
140x6
180x3 hmm die voelde wel zwaarder dan normaal...
200x2 lekker, goed snel
200x2 iets minder snel. https://instagram.com/p/9OTNoTw26O/?taken-by=basdeboer90
200x2 tussen snelheid van set 1 en 2 in.

deadlifts

200x5 easy.
200x8 PR lekker, solid, RPE 8 ong, en dat na 4 setjes, erg blij mee.

Laatst bewerkt:
200 x 8 is wel netjes.

Net even je instagram filmpje bekeken, doe ze ook ongeveer met die snelheid. Maar hoe snel/langzaam doe je normale deadlifts dan?

Net volume trouwens, 200x8:thumb:

• #1.755

nog 12 te gaan :roflol:
Net even je instagram filmpje bekeken, doe ze ook ongeveer met die snelheid. Maar hoe snel/langzaam doe je normale deadlifts dan?

Net volume trouwens, 200x8:thumb:

langzamer dus.

komt bij mij altijd ram sloom van de grond ook helaas.
op mijn instagram staat van paar weken terug een 240x1 deadlift, kan je zien dat dat een stuk langzamer gaat.

nog 12 te gaan :roflol:

langzamer dus.

komt bij mij altijd ram sloom van de grond ook helaas.
op mijn instagram staat van paar weken terug een 240x1 deadlift, kan je zien dat dat een stuk langzamer gaat.

wel gek inderdaad dat 240 trager gaat dan 200

Terug
Naar boven