BulkingTMS
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Gewoon 8x ofzo, maar focus op MMC
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar hoe doe je dat als je op korte termijn al last krijgt?
mirin

Als je elke keer 200+ van de grond trekt vanuit je spinal erectors en dan 200+ met een neutrale positie doet, vind ik dat niet zo gek. Ik begrijp jouw standpunt wel, misschien is onderstaand filmpje wel interessant.
Misschien een domme opmerking, en misschien is jouw log niet de beste plek voor deze, maar hoe erg kun je geblesseerd raken met een deadlift? Ik hoor altijd over 'snap city' als er mensen deadliften met bolle rug, maar wat zou er moeten snappen dan? Heb nog nooit persoonlijk iemand gehoord over zo'n blessure.
Misschien een domme opmerking, en misschien is jouw log niet de beste plek voor deze, maar hoe erg kun je geblesseerd raken met een deadlift? Ik hoor altijd over 'snap city' als er mensen deadliften met bolle rug, maar wat zou er moeten snappen dan? Heb nog nooit persoonlijk iemand gehoord over zo'n blessure.

dat heet een herniawat er volgens mij gebeurd is dat er een wervel van zn plaats schiet waardoor er zenuwen bekneld raken en fucking veel pijn doet
dat heet een hernia
als je met een bolle rug lift is het gewoon vele malen belastender voor je ruggenwervel en dan kan er idd een herniated disc ontstaan

Paused deadlifts, weet nog steeds niet of ik ze moet haten of er van moet houden.
Zit er bij jou zoveel verschil in deadliften met en zonder belt?
Ga ook maar eens beginnen met deadliften.. volgens mij wel goeie oefening.
De t*ring..nu voel ik me echt een uberpussy dat ik gister maar een beetje 6jes heb gedraait met 140kg..![]()
klopt..Jij kan toch ook gewoon veel meer dan 6jes met 140....
Heb me gister flink ingehouden en een soort speeddeads gedaan..klopt..Heb me gister flink ingehouden en een soort speeddeads gedaan..
Wilde niet full @basmca gaan..

klopt..Heb me gister flink ingehouden en een soort speeddeads gedaan..
Wilde niet full @basmca gaan..