Fitness Seller

Fallingout probeer sterker te worden.

maar hoe doe je dat als je op korte termijn al last krijgt?

Als je elke keer 200+ van de grond trekt vanuit je spinal erectors en dan 200+ met een neutrale positie doet, vind ik dat niet zo gek. Ik begrijp jouw standpunt wel, misschien is onderstaand filmpje wel interessant.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.763
mirin
Gewoon 8x ofzo, maar focus op MMC

:lol:
Als je elke keer 200+ van de grond trekt vanuit je spinal erectors en dan 200+ met een neutrale positie doet, vind ik dat niet zo gek. Ik begrijp jouw standpunt wel, misschien is onderstaand filmpje wel interessant.

ga hem kijken heb nu helaas geen tijd.

extra bench sessie.

geen preworkout ect.

bench iets bredere grip dan normaal.

bar x reps
60x10
80x8
100x4
110x1
110x1
120x3 bohh easyyy
120x3 lekker, solid. https://instagram.com/p/9QXFRWw2_O/?taken-by=basdeboer90
120x3 niet zo nice, kreeg kramp in rug.
120x5 VPR boh.

Misschien een domme opmerking, en misschien is jouw log niet de beste plek voor deze, maar hoe erg kun je geblesseerd raken met een deadlift? Ik hoor altijd over 'snap city' als er mensen deadliften met bolle rug, maar wat zou er moeten snappen dan? Heb nog nooit persoonlijk iemand gehoord over zo'n blessure.

Misschien een domme opmerking, en misschien is jouw log niet de beste plek voor deze, maar hoe erg kun je geblesseerd raken met een deadlift? Ik hoor altijd over 'snap city' als er mensen deadliften met bolle rug, maar wat zou er moeten snappen dan? Heb nog nooit persoonlijk iemand gehoord over zo'n blessure.

een hernia

wat er volgens mij gebeurd is dat er een wervel van zn plaats schiet waardoor er zenuwen bekneld raken en fucking veel pijn doet

2:30 geest = geblazen

edit; nieuwe vrienden gemaakt zie ik:lol:

wat er volgens mij gebeurd is dat er een wervel van zn plaats schiet waardoor er zenuwen bekneld raken en fucking veel pijn doet
dat heet een hernia

als je met een bolle rug lift is het gewoon vele malen belastender voor je ruggenwervel en dan kan er idd een herniated disc ontstaan

• #1.771
  • #1.772
verkeerde tas mee genomen naar de gym.

brb geen belt, schoenen, bidon, handdoek, straps, wraps.....

dan maar light beltless doodtills.

deadlift beltess well chalk gekregen van powerlifter uit de gym :heart:

bar x reps
60x10
100x5
140x6
180x2
200x1 easy
220x1 no problem. 240 had er zeker in gezeten.

maar wilde niet basmca gaan op beltess en rechter lat voelde niet zo chill dus dacht misschien maar wat nuttigs doen

paused beltess deadlifts dus

180x6
180x6
180x6 allemaal best easy eigenlijk. https://instagram.com/p/9UPGAnQ27z/?taken-by=basdeboer90

bicep curls

Paused deadlifts, weet nog steeds niet of ik ze moet haten of er van moet houden.

Zit er bij jou zoveel verschil in deadliften met en zonder belt?

Ga ook maar eens beginnen met deadliften.. volgens mij wel goeie oefening.

De t*ring..nu voel ik me echt een uberpussy dat ik gister maar een beetje 6jes heb gedraait met 140kg..:o

• #1.776
Paused deadlifts, weet nog steeds niet of ik ze moet haten of er van moet houden.

Zit er bij jou zoveel verschil in deadliften met en zonder belt?

Meh wel wat, maar 220 was niet echt moeilijk ofzo, maar wilde niet echt basmca gaan.

Die setjes met 180 verder ook niet echt eigenlijk.

Paused voelde wel goed, wel vermoeiend.
Maar weet indd ook niet of ik er veel aan heb om ze reg basis te doen.
Ga ook maar eens beginnen met deadliften.. volgens mij wel goeie oefening.

:thumb:
De t*ring..nu voel ik me echt een uberpussy dat ik gister maar een beetje 6jes heb gedraait met 140kg..:o

Jij kan toch ook gewoon veel meer dan 6jes met 140....

Laatst bewerkt:
  • #1.779

ja vermoeiend zijn ze zeker, wel lekker.
klopt..:o Heb me gister flink ingehouden en een soort speeddeads gedaan..

Wilde niet full @basmca gaan..

er is een verschil tussen niet basmca gaan en gewoon veel te weinig gewicht pakken :P

bodypart tits triceps.
preworkout 1 n0explode 1 jack3d
time 80 mins
rating 7/10

bench presser weer de wat bredere grip.

bar x reps
60x10
80x8
100x4
110x2
120x1 kinderspel.
127.5x3 PR boh https://instagram.com/p/9W-fO5w25w/?taken-by=basdeboer90
127.5x2 kut kut kut. setup was helemaal ruk, rug kramp voelde veel zwaarder dan 1st set, 3de rep failde ik op een haar. had gewoon opnieuw setup moeten doen...
127.5x2 VPR
100x10 op.

able fly

tricep pushdowns

tricep kickbakcs

Terug
Naar boven