AndroidHealthClinic

Fallingout probeer sterker te worden.

Bezoekers in dit topic

Wat een training weer...helemaal kopot zijn en dan gewoon aan het eind nog even incline 40's pakken..:eek!:
 
Wat een training weer...helemaal kopot zijn en dan gewoon aan het eind nog even incline 40's pakken..:eek!:


Thnx

Viel wel tegen die 40 dumbells.
Normaal zijn ze eigenlijk meer warming up.
 
bodypart back and biceps.
preworkout 0.5 scoop jack3d 0.5 scoop n0explode, 200mg caff
time 120 mins
rating 7/10

bodybuildert train met een maat.

lat pulldown

65x10
85x10
95x8
105x7
90x7

chinup grip

85x11
85x9
85x7

plate loaded machine row gewicht per kant

20x10
40x10
60x8
80x8
90x7
70x12
70x10

cable low row

80x10
95x8
110x7
90x7

smith machine high row ofzo wel lekker voor rear delts en traps

40kg aan plates paar setjes van 12-15

bicep curls

hoop met dumbells

de echte curlbroeder curls

ez bar met 7.5kg per kant zoveel mogelijk reps dan ander weer en zo doorgeven

wel lachen voor pump.

cable hammer curls
 
Goeie bodybuilder training, gaat lekker.
 
Netjes man, begint aardig sterk te worden
 
goeie pompings
 
Jammer dat je in een brosplit traint, zit zeker qua kracht veel meer in met normale training.
 
Goeie bodybuilder training, gaat lekker.
Netjes man, begint aardig sterk te worden
goeie pompings

dankuwel broeders :)
Jammer dat je in een brosplit traint, zit zeker qua kracht veel meer in met normale training.

klopt.
ik merk ook al in mijn bench dat het nu met een beetje stuctuur een stuk beter gaat.

ik ben alleen bang dat als ik echt een PL schema ga volgen dat de lol er snel vanaf is.
trainen doe ik altijd nog omdat ik het gewoon erg leuk vind.

al denk ik wel om misschien voor me zelf een schema op te zetten met 3xpw bench 2xpw deads en 1xpw squats
maar dat kan verder nog alle kanten op.
 
Zeker squats en benches hebben een hoge frequentie nodig. No offense, maar zeker gezien je techniek kun je beter vaker squatten. Ideaal zou zijn 3 a 4 x bench, 3 a 4 x squats en 2 x deadlifts O.I.D. 1x squatten zou ik je in ieder geval zeker niet aanraden.
 
Zeker squats en benches hebben een hoge frequentie nodig. No offense, maar zeker gezien je techniek kun je beter vaker squatten. Ideaal zou zijn 3 a 4 x bench, 3 a 4 x squats en 2 x deadlifts O.I.D. 1x squatten zou ik je in ieder geval zeker niet aanraden.


klopt, alleen veel squatten kom ik in de problemen met herstel.
verder is de motivatie voor squats echt ramlaag atm.


bodypart bench deads triceps
preworkout 0.5 scoop jack3d 0.5 scoop n0explode, 200mg caff
time 120 mins
rating 7/10


bench

bar x reps
60x10
80x8
100x4 niet helemaal chill
112.5x1 vloog omhoog.
122.5x3
122.5x3 solid bijde sets.
122.5x3 vpr last van naar achter glijden door handdoek en dus minder spanning, lats en arch waardoor 4de rep net failde...


deadlifts

bar x reps
60x8
100x8 damm, wat een snelheid, 100 gaat laaste tijd met zelfde snelheid omhoog als 60.
140x4
180x3
200x1
220x1
235x1 lekker, solid.
250x1 goed, solid. evernaring PR, maar nu clean zonder hitch en met nog left in de tank.
180x3
180x3

met de 180 even gekeken naar verschillende setups.
merk dat ik sterkte ben als ik de stang naar me toe rol.


muziek voor lift


wat tricep werk.
 
ziet er uit als warm up weight voor de gemiddelde basmca training

hard brah
 
hoeveel bench je nu wel niet per week?
elke keer als ik hier kijk zie ik weer een nieuw bench PR, ik wordt hier echt ongemakkelijk van met mijn poverty bench.
 
goeie deadlift! zeg eens tegen die vent dat tie de camera stilhoud.
 
ziet er uit als warm up weight voor de gemiddelde basmca training

hard brah

Het is dat ik echt moe was en voor mezelf ook gewoon het doel had gezet om 1 lekkere single te doen anders had ik er sowieso nog een rep mee gedaan :p
hoeveel bench je nu wel niet per week?
elke keer als ik hier kijk zie ik weer een nieuw bench PR, ik wordt hier echt ongemakkelijk van met mijn poverty bench.

Om de dag bijna :p

Ik heb mijn grip veranderd dus elke keer dat ik een gewicht pak wat ik daarmee nog niet heb gedaan is het een PR.

Deze training viel best tegen wat had gewoon minimaal 4 reps de laast set moeten halen.
goeie deadlift! zeg eens tegen die vent dat tie de camera stilhoud.

Haha ik moest al iemand vragen om met zijn eigen telefoon te filmen en dan door te sturen omdat muziek wilde dus ik was allang blij dat het er op stond.
 
Haha ik moest al iemand vragen om met zijn eigen telefoon te filmen en dan door te sturen omdat muziek wilde dus ik was allang blij dat het er op stond.

kun je niet gewoon een ipodje halen ofzo?
ik heb ook altijd muziek op ipod en mobiel mee. ook omdat als ik powercleans of deadlifts doe de bar dan tegen mobiel aan komt.

zo'n ipod shuffle met zo'n clipje kost ook haast niets, muziek gaat ook harder dan op mobiel:D
 
Die training weer! Ik vind helemaal mooi
 
kun je niet gewoon een ipodje halen ofzo?
ik heb ook altijd muziek op ipod en mobiel mee. ook omdat als ik powercleans of deadlifts doe de bar dan tegen mobiel aan komt.

zo'n ipod shuffle met zo'n clipje kost ook haast niets, muziek gaat ook harder dan op mobiel:D

Ja maar dan kan ik niet youtube of spotify pakken.

Vaak heb ik echt een nummer wat ik dan wil horen en als ik die dan niet heb is het vet kut.
Die training weer! Ik vind helemaal mooi


Ik ben ook gewoon mooi.




:roflol:
 
Sterke DL, maar met deze techniek ga je een keer rugaids krijgen. Probeer eraan te werken als je daar de tijd / gelegenheid voor hebt.
 
Sterke DL, maar met deze techniek ga je een keer rugaids krijgen. Probeer eraan te werken als je daar de tijd / gelegenheid voor hebt.

wat is dit nou weer voor opbouwende kritiek

volgende keer graag gewoon weer de grond instampen, dit ben ik niet van je gewend.
 
Back
Naar boven