- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Limoen citroen gestemd,
maar nu toch groot fan van Bosvruchten![]()

Voor mij blijft Pistache toch echt de lekkerste smaak uit de hele serie![]()
Ik ben van mezelf geen favoriet van shakes, niet zozeer protein shakes, maar in het algemeen nooit geweest.
Ik had voorheen de bosvruchten, deze viel me wel erg mee en was lekker. Nou heb ik voor de afwisseling nu Cookie and Cream en dat is niet echt mijn ding. Niet zeuren en gewoon kiepen, maar je moet er van houden om het met plezier te drinken.
Nu dat hij in de aanbieding staat toch maar eens proberen, momenteel nog maar enkel vanille geprobeerd van XXL..

Vanille besteld en sample pack, smaken verschillen dus kan maar testen niet?![]()
Ga voor het eerst eens poeder met smaak bestellen. Heel benieuwd naar. Kan iemand tips geven welke te kiezen uit de watermeloen, bosvruchten en appeltaart? Persoonlijk heel benieuwd naar de appeltaart, maar vrees dat die wel kan tegenvallen.
ja klopt!
We hebben ook een samplepack dan kan je de smaken proberen dat is misschien wel zo handig voor een 1e keer.

Bevat jullie sample box alle smaken whey delicious die jullie hebben?

Dat geloof ik. Kokos zullen ze ook wel lekker vinden daarWe hebben een nieuwe grote klant in Aruba en die zijn helemaal gek op die smaak :drink: