XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maandag 28Maart :
Code:
[B]Day 1[/B]: Chest And Back
o Barbell Bench Press: 10SETS / 10REPS / 90SEC REST
[B]- Used weight :[/B] 52KG
o Bent Over Barbell Row: 10SETS / 10REPS / 90SEC REST
[B]- Used weight :[/B] 42KG
o Cable Crossovers: 3SETS / 10REPS / 60SEC REST
[B]- Used weight :[/B] 20KG
o Close Grip Pulldowns: 3SETS / 10REPS / 60SEC REST
[B]- Used weight :[/B] 40KG
Ik edit vanavond met de gewichten.. niet te heavy allesinds ivm mijn polsen.. En ook weet ik niet hoe hard deze training is dus denk 60KG bench gebruiken..

Laatst bewerkt:
Training ging goed alleen zwaar zoveel volume , niet veel last van de polsen ..

Dinsdag 29Maart :
Code:
[B]Day 2:[/B] Legs And Abs
o Barbell Squat: 10SETS / 10REPS / 90SEC REST
[b]Used weight[/b] : 62KG
o Standing Leg Curl: 10SETS / 10REPS / 90SEC REST
[b]Used weight[/b] : 25KG
o Seated Calf Raises: 3SETS / 10REPS / 60SEC REST
[b]Used weight[/b] : 45KG
o Hanging Leg Raises: 3SETS / 10REPS / 60SEC REST
[b]Used weight[/b] : BW

Dinsdag 29Maart :
Code:
[B]Day 2:[/B] Legs And Abs
o Barbell Squat: 10SETS / 10REPS / 90SEC REST
[b]Used weight[/b] : 62KG
o Standing Leg Curl: 10SETS / 10REPS / 90SEC REST
[b]Used weight[/b] : 25KG
o Seated Calf Raises: 3SETS / 10REPS / 60SEC REST
[b]Used weight[/b] : 45KG
o Hanging Leg Raises: 3SETS / 10REPS / 60SEC REST
[b]Used weight[/b] : BW
Goede training..hoe log jij die shit? Via een app. of website?

Ik typ dit gewoon.. Copy en paste het uit de vorige pagina en maak de dingen dat ik wil vergedrukt en voeg Used weight erbij ..

Zou tof zijn .. maar helaas .. Vandaag rust dag .. morgen armen en schouders..

Suc6 vandaag!

Training gaat niet door wegens het werk, overal kei lange file dus was ik pas om 18u thuis.. gaan trainen en dan als ik thuis ben eten.. en dan nog eens om 22u zou ik mijn shake moeten nemen maar dan slaap ik al want moet gans de week vroeg opstaan.. Dus morgen ga ik mijn training uiteraard doen, heeft zijn voordelen want ik heb dan tijd zat en heb ik nu nog een dag meer rust.. Mijn polsen zijn aan de betere hand, morgen zal ik voelen of mijn schouder betert of niet.. I hope so want anders is het helemaal ****ed up.. Ik neem nu elke morgen en elke avond 60GR havermout , 90GR lean gain met 450ML melk.. Is kei naajs , lekker vol gevoel.. Eten lukt ook al beter maar niet echt top, sinds ik meer drink op een dag , kan ik beter eten ook.. Drink nu minimum 2L water per dag..

Cheers en tot morgen braddahs

Rustig aan met die schouder brah, nasty shit hoor zo'n blessure, kan echt lang duren.;)

Weet zelf niet of het van mijn schouder uitkomt.. Ik krijg een steek in de buurt van mijn schouder, ik zit dan soms met mijn vingers te duwen om zo misschien te vinden waar de pijn vandaan komt.. Ik heb zelf al zitten denken dat het misschien vanuit mijn triceps komt ? Ik weet het gewoon niet , morgen zal ik zien om het is gebeterd, wish me luck!

Weet zelf niet of het van mijn schouder uitkomt.. Ik krijg een steek in de buurt van mijn schouder, ik zit dan soms met mijn vingers te duwen om zo misschien te vinden waar de pijn vandaan komt.. Ik heb zelf al zitten denken dat het misschien vanuit mijn triceps komt ? Ik weet het gewoon niet , morgen zal ik zien om het is gebeterd, wish me luck!

Al bij de doc/fysio geweest?Good luck anyway bro.:)

Nee want ik dacht dat het niet de moeite was , maar als ik morgen nog last heb dan ga ik naar de doc.. Heb nu al voor een week 3 x per dag soort voltarengel aan mijn schouder gesmeerd.. We will see

Vrijdag 1April :
Code:
[B]Day 4:[/B] Arms And Shoulders
o Close-Grip Bench Press: 10SETS / 10REPS / 90SEC REST
[B]Used weight :[/B] 22KG
o Barbell Curl: 10SETS / 10REPS / 90SEC REST
[B]Used weight :[/B] 15KG
o Side Lateral Raise: 3SETS / 10REPS / 60SEC REST
[B]Used weight :[/B] 4KG
o Rear Delt Raises: 3SETS / 10REPS / 60SEC REST
[B]Used weight :[/B] 5KG
[SPOILER]1 APRIL HAHAHA! Echte training :
[B]Day 4:[/B] Arms And Shoulders
o Close-Grip Bench Press: 10SETS / 10REPS / 90SEC REST
[B]Used weight :[/B] 55KG
o Barbell Curl: 10SETS / 10REPS / 90SEC REST
[B]Used weight :[/B] 35KG
o Side Lateral Raise: 3SETS / 10REPS / 60SEC REST
[B]Used weight :[/B] 10KG
o Rear Delt Raises: 3SETS / 10REPS / 60SEC REST
[B]Used weight :[/B] 9KG[/SPOILER]

Training ging heel goed alleen was het erg zwaar , de close grip benchpress viel mee maar daarna de barbell curls.. De eerste 5sets gingen goed maar dan begon het , in de 6e set kon ik al bijna nietmeer na de 7e rep.. De 10 sets heb ik volledig gecompleted maar erna zag ik even voor 5minuten sterretjes.. Daarna schouders aangepakt en mijn blessure is aan de beter hand, geen steken meer in mijn linkerschouder.. Ik voel wel nog altijd dat het nog niet 100% genezen is maar ik ben blij, wat kalm blijven aandoen voor mijn schouder niet te forceren en elke dag Flexium gel aanbrengen 2x per dag!
Fijn weekend gewenst aan iedereen en maandag terug een H4RDK00R training, dat beloof ik !

Nice one broski. Ga zo door! ;)

Gisteren het haar op mijn benen bijgewerkt want het was nietmeer om aan te zien.. Dus nu het allemaal clean is dan zie ik pas wat voor benen ik heb jeeeezus.. Ik heb van nature gespierde benen, op de fotos valt er niet veel te zien door kwaliteit van de gsm.. Ik ging na 6 weken terug fotos nemen dus daarbij zal ik fotos nemen met mijn fotocamera.. Mijn benen eens gemeten en bovenbenen zijn 55CM unpumped! Ga nu zeker elke week benen trainen, niet meer skippen en whaaa.. Ik heb supergenen in mijn benen, tijd voor nu de routines af te werken en dan lightweight gaan.. Mijn squat PR van 142KG breken, have a nice weekend braddahs

Gisteren het haar op mijn benen bijgewerkt want het was nietmeer om aan te zien.. Dus nu het allemaal clean is dan zie ik pas wat voor benen ik heb jeeeezus.. Ik heb van nature gespierde benen, op de fotos valt er niet veel te zien door kwaliteit van de gsm.. Ik ging na 6 weken terug fotos nemen dus daarbij zal ik fotos nemen met mijn fotocamera.. Mijn benen eens gemeten en bovenbenen zijn 55CM unpumped! Ga nu zeker elke week benen trainen, niet meer skippen en whaaa.. Ik heb supergenen in mijn benen, tijd voor nu de routines af te werken en dan lightweight gaan.. Mijn squat PR van 142KG breken, have a nice weekend braddahs

pics or didn't happen

Wat pictures or didn't happen? Ik post maar mijn after pictures binnen 3weken dat had ik aangegeven op paar pagina hiervoor.. Je komt nog maar mijn log binnen en spreekt zo een non-sense :D.. U jelly ?

Goed weekend gehad alleen gisteren plots soort plaag gekregen waardoor ik snel naar het toilet moest gaan om over te geven.. Morgen volgt de 2e week van mijn volume training dus elke oefening met min 5KG te verhogen.. Bij de 3x10 sets ga ik 5 tot 10KG proberen!

See you tomorrow broddahs

Net even topic van de maand gelezen over Bigorexia.. En er stond een verhaal in over Johanbuilder en daar ben ik ferm van geschrokken.. Ik had al door dat ik Bigorexia had want als ik eens een training niet kan halen , dus moet skippen.. Dan sla ik helemaal door.. Altijd als ik tijd vrij heb zit ik allerlei articles te lezen over spieren, over trainingschema's.. Ik zie nooit de groei van mezelf terwijl andere vinden van wel.. Is ****ed up maar het verhaal laat mij dan ook wel meer "positief" denken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven