Fitness Seller

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie vooruitgang! ;) Ziet er veel beter uit nu!

Ben nou wel benieuwd naar die squats van vandaag :D

• Topic Starter Topic Starter
Ow al vergeten te vermelden , de gym was gesloten vandaag..
Ik was het vergeten dus dan maar dinsdag pr poging.. Sorry brahs :D

Jij bent goed bezig! Hoe oud ben je?

Ik ben op dit moment 19jaar ! Bedankt :D De before en after pictures gezien ? :D

Mijn PR was invisible . :trollface:

Morgen rug en borst , wordt knallen!
Beginpost heredited , oude pictures terug zichtbaar :D

2dlu0ky.jpg

Ik had even tijd om een overzicht te maken van mijn huidig schema, vandaag en gisteren ben ik bezig geweest met veel artikels te lezen ivm bodybuilding..
Ik heb het huidig schema gelaten zoals het is qua "Oefeningen" maar ik heb hier en door iets anders ingestoken, en ik zal uitleggen waarom..
Ik wil mijn benchpress nog een extra meer geven, vorige week deed ik 4 x 8 op benchpress, nu veranderd er niet veel aan maar de 4e set word eigenlijk een fail set.. & Ik blijf sets doen tot ik echt nietmeer kan.. Ik vind van mezelf dat mijn trapezius ook wel eens harder mogen aangepakt worden want die zijn ook vaak verwaarloosd geweest dus daar ga ik een groot volume aan geven.. Aangezien na het trainen van benen testosteron vrijkomt en het aangeraden is om een kleine spiergroep na benen aan te pakken heb ik dan maar trapezius achteraan mijn training gezet ipv bij mijn rug te nemen. Door wat fotos te bekijken van mijn armen vindt ik dat mijn triceps wat meer moeten aangepakt worden dus ga ik op het laatste van de training 5sets tot fail gaan toepassen.. De gewichten zullen de komende weken dus ongeveer hetzelfde blijven alleen dat bij benchpress iedere week zal geprobeerd worden om mijn reptotaal op BP te verhogen, met schouders zal ik zeker nog een paar weken mee oppassen aangezien mijn blessure geweest.. Het schema zal ik voor 6weken gaan volgen , de 6e week wordt mijn PR week dus dan zullen de gewichten verhoogt worden en de indeling van week 1 worden gebruikt dus geen ~ x 8 op benchpress maar 4 x 8..

H4RDK00R

Laatst bewerkt:
Ziet er nice uit man, knallen zou ik zo zeggen ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Borst + Rug
Code:
[B]Benchpress :[/B]
8 x 82KG
8 x 82KG
8 x 82KG
10 x 82KG [B]FAIL[/B]
8 x 82KG [B]FAIL[/B]
6 x 82KG [B]FAIL[/B]
6 x 82KG [B]FAIL[/B]
5 x 82KG [B]FAIL[/B]
4 x 82KG [B]FAIL[/B]

[COLOR="Red"]RT(Rep. totaal) : [B]63[/B][/COLOR]
[B]Incline dumbbell press :[/B]
8 x 26KG
8 x 26KG
8 x 26KG
8 x 26KG
[B]Incline dumbbell flyes :[/B]
12 x 12KG
12 x 12KG
12 x 12KG
Code:
[B]Chin-ups :[/B]
8 x BW
8 x BW
8 x BW
[B]Deadlift :[/B]
8 x 80KG
8 x 80KG
8 x 80KG
8 x 80KG
[B]Bent-over-row :[/B]
8 x 65KG
8 x 65KG
8 x 65KG
8 x 65KG
One-arm cable rows :
8 x 60KG
8 x 60KG
8 x 60KG
8 x 60KG

Borst goed bezig geweest, maar als ik de rest zo zie, bijv. chin ups en bors, kan dat maar hooguit 1 echte werkset zijn, omdat je alle sets gewoon 8 reps op hetzelfde gewicht haalt..gaat dan de laatste set ook moeilijk of is het ook eassy going, want dan zou ik wekelijks verzwaren!

Wel goed trouwens om je traps even appart te pakken, enkel jammer dat het de dag na rug is en er dus een mogelijkheid bestaat dat ze al zuur zijn van de dag ervoor..

moet je niet lichter pakken op de eerste oefening ?

en 1 oefening is zat toch als je 10x10 doet xd

heavy ass shit man borst & rug op een dag.Bevalt dat?

Mooie training, mooie reps op je bp!

Na benchpress had ik totaal al geen zin meer.. Ik hou nu bij de rest zelfde gewichten ook al gaat het nog easy.. Volgende week ga ik dan nog eens bij elke oefening , de laatste set fail set van maken.. Dan aanhouden tot de 6e week en dan bij alles verhogen.. Borst wordt hardst aangenomen omdat ik mn chest nog een boost wil geven.. Na de 6weken ga ik dan rug aannemen ipv borst.. En zo doorgaan tot ik het bij elke spiergroep heb gedaan.. Ik zie morgen wel hoe het gaat met de shrugs, anders verplaats ik ze naar de maandag maar deze training was hard en ben serieus kapot.. Lekkere pomp.. Ga dus elke week bij benchpress rep totaal verhogen.. Ga dan zelf als ik na 6weken met 87kg fail sets ga doen, na die weken 87kg failsets.. Eens een week 10x10 met 82kg erin gooien en dan gwn trg 87kg failsets..

Na benchpress had ik totaal al geen zin meer.. Ik hou nu bij de rest zelfde gewichten ook al gaat het nog easy.. Volgende week ga ik dan nog eens bij elke oefening , de laatste set fail set van maken.. Dan aanhouden tot de 6e week en dan bij alles verhogen.. Borst wordt hardst aangenomen omdat ik mn chest nog een boost wil geven.. Na de 6weken ga ik dan rug aannemen ipv borst.. En zo doorgaan tot ik het bij elke spiergroep heb gedaan.. Ik zie morgen wel hoe het gaat met de shrugs, anders verplaats ik ze naar de maandag maar deze training was hard en ben serieus kapot.. Lekkere pomp.. Ga dus elke week bij benchpress rep totaal verhogen.. Ga dan zelf als ik na 6weken met 87kg fail sets ga doen, na die weken 87kg failsets.. Eens een week 10x10 met 82kg erin gooien en dan gwn trg 87kg failsets..
Klinkt interessant..blijf het volgen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Legs + Trapezius :
Code:
[B]Squat (+Belt):[/B]
8 x 120KG
8 x 140KG
8 x 145KG
8 x 150KG [B]PR[/B]
[B]Legextentions :[/B]
8 x 65KG
8 x 65KG
8 x 65KG
8 x 65KG
[B]Sitting calf raises :[/B]
12 x 65KG
12 x 65KG
12 x 65KG 
[B]Standing leg curls :[/B]
8 x 35KG
8 x 35KG
8 x 35KG
8 x 35KG 
[B]Smithmachine shrugs :[/B]
[COLOR="Red"]10 x 97KG
10 x 97KG
10 x 97KG
10 x 97KG
10 x 97KG
10 x 97KG
10 x 97KG
10 x 97KG VPR[/COLOR]

De training ging goed alleen zoals Marvin zei dat mijn traps zuur gingen zijn.. Squat ging goed alleen weer in het begin dat brandend gevoel en dan de 3 laatste sets geen last meer dus weet echt niet wat het echt..
Morgen rustdag dus time to recover !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven