AndroidHealthClinic

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Kijk een man met een plan!

Ik ga je volgen dude, ben wel benieuwd, zeker na die progressie die je al geboekt hebt...
Enigste probleem waarmee ik kamp is dat ik niet te zwaar mag gaan voor mijn rug ivm met mijn werk , ik ben namelijk fotolasser op werven, dus ik moet vaak moeilijke posities aannemen om het te kunnen lassen, maar met een verzuurde onderrug gaat het niet lekker.. Ik heb mijn schema al helemaal zitten in mijn hoofd.. De eerste 6 weken focus ik mij op borst met dit schema , dan de volgende 6weken focus ik mij op rug dus ga ik gewoon op bench terug 4 x 8 doen.. Ik ga voor rug failure to failure gaan op deadlift.. Dus failsets tot ik echt nietmeer kan , elke week reptotaal verhogen.. Dus eerst 3 x 8 gwn deadlift en dan failsets tot de maat vol is.. Zo ga ik elke spiergroep van mijn lichaam afgaan.. Alles uitgerekend komt dit klaar tegen DBB contest 2011. Wordt knallen I promise

Nou ik ga je concurrentie zijn met contest 2012:)

Als je de drive hebt dan red je alles kerel! The Drive to get in de zone!

My mind have no limit , no limit has my mind.

& Of to the gym

Vroeg erbij op deze zaterdag ochtend!

De training ging goed , zal straks loggen erover..
Geen training van in het schema maar meer krachtopbouwen voor de training van maandag.. Heb net slecht nieuws gehad , we gaan over 3maand verhuizen dus wilt zeggen dat ik 15min langer over moet naar de gym, + ik dan wss mijn trainingpartner verlies aangezien ik altijd meeging met de auto en zonder mij zal hij nietmeer gaan want hij is niet gemotiveerd.. Dus er zijn paar dingen die ik kan doen , andere gym gaan maar dan zit ik zonder partner , andere gym is niet altijd top , kost meer geld.. Of ik kan homegym maken maar dan weet ik totaal niet wat het allemaal kost.. Mijn schema valt dan ook helemaal in duigen als ik geen trainingspartner heb dus even niet goed van , nadeel is dat ik nog niet in bezit ben van een rijbewijs.. Dus zal er zo vlug mogelijk voor gaan kijken..

Hele mooie einddoelen van dit jaar ook.
En uit je probleem van je gym geraak je wel! ;)
Ik zou persoonlijk niet echt voor een home gym gaan, ik denk dat dat nog net iets moeilijker is om gemotiveerd te blijven. Misschien gewoon je rijbewijs halen, of die andere gym zoeken, met desnoods een andere trainingspartner als je dat wilt/vindt.

De training van deze morgen ..

Benchpress :
5 x 92,5KG
5 x 92,5KG
5 x 92,5KG
5 x 92,5KG PR
Incline smithmachinepress :
5 x 97KG
5 x 97KG
5 x 97KG
5 x 97KG PR
Incline dumbbell flyes :
5 x 16KG
5 x 16KG
5 x 16KG
5 x 16KG
Standing cable flyes :
10 x 30KG
10 x 30KG
10 x 30KG
10 x 30KG
10 x 30KG
10 x 30KG
10 x 30KG
10 x 30KG
10 x 30KG
10 x 30KG VPR

Chest supported row :
5 x 65KG
5 x 65KG
5 x 65KG
5 x 65KG PR

De training ging vandaag meer kracht gericht , krachtopbouw voor maandag..
Maandag wordt nieuwe reptotaal gezet op benchpress en volgt bij elke oefening 1 failset zoals je kan zien op mijn schema op de vorige pagina..

Hele nette training. Mooie presses en flyes!

sterk dude!

Mijn kracht is zo te zien zeker toegenomen, enkel dat mijn armen raar aanvoelen tijdens het benchen.. Mijn gewrichten die precies niet soepel zijn fzo ..

Mijn kracht is zo te zien zeker toegenomen, enkel dat mijn armen raar aanvoelen tijdens het benchen.. Mijn gewrichten die precies niet soepel zijn fzo ..

Ik heb ook veel last van mijn pols, als ik mijn polsen dan in een andere houding houdt, dan heb ik moeite met evenwicht.

Soms denk ik echt is die niet stiekem aan het kuren want je groeit echt als kool maar je bent gewoon heel dedicated bezig!

Ik ben er van smorgens tot savonds mee bezig.. Zoals je mij zei in het begin , eten ookal krijg je het niet binnen , proppen die handel.. Je hebt mij die goede start gegeven en daar ben ik je altijd dankbaar voor.. Ik ben 300% gemotiveerd en zet door.. Anabolen ga ik zeker nu nog niet gebruiken, heeft voordelen maar ook veel nadelen.. Kan je trots zijn dat je natural bent

Idd, en moet je vooral op je leeftijd nog niet doen. Anabolen gebruik je eigenlijk als je je natuurlijke limiet bereikt hebt.

Kneiters wat een bench, niet slecht voor een zaterdagmorgen :thumbs:

Goeie borsttraining!

lekkere training kerel!!! misschien ff wat wennen aan het gewicht....omdat je last heb van je armen.

Ze hebben mij verteld dat je spieren sneller wennen aan dergelijke gewichten dan je aanhechting. Aanhechting heeft een jaar of anderhalf a twee nodig. Ik heb ook veel last van mijn aanhechting, onderarmen en schouders vooral.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven