MuscleMeat

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker bezig kerel, je moet idd gewoon doen wat voor jou werkt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben van het principe , als je uw laatste set nog meer reps kan maken dan dat je moet doen , dat je niet hoog genoeg ging.. De eerste week moest ik drukken om de 8 reps te halen , en dan nu zit ik er duidelijk boven dus wilt zeggen dat ik nog kracht over heb op de laatste set

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Door german volume training te volgen vindt ik 4 x 8 easy going.. maar 4 sets , maar 8reps .. dus iedere 5weken een normale training , rustigere en dan weer knallen.. Soort cycles

Het is dus goed als zeker , ik ga mijn abonnement uitdoen en dan ga ik thuis trainen , binnen 3maanden verhuizen we en daar heb ik een ganse zolder voor mij.. Dus eigen home gym maken.. Wordt knallen.. Alleen benen nog in de gym gaan trainen !

Of to the gym , legs and traps .. GONNA GET GEEKED

Wat een trainingen! Nice, abbo is wederzijds! ;)

Legs + Trapezius :
Code:
[B]Squat (+Belt):[/B]
8 x 145KG
8 x 145KG
8 x 145KG
10 x 145KG [B][COLOR="Red"]VPR[/COLOR][/B]
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 10 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

[B]Legextentions :[/B]
8 x 65KG
8 x 65KG
8 x 65KG
14 x 65KG [B][COLOR="Red"]VPR[/COLOR][/B]
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 14 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

[B]Sitting calf raises :[/B]
12 x 65KG
12 x 65KG
15 x 65KG
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 15 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

[B]Standing leg curls :[/B]
8 x 35KG
8 x 35KG
8 x 35KG
11 x 35KG
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 11 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

De 10 x 10 op trapezius heb ik geskipped wegens te weinig energie nog over na de benentraining en traps nog zuur van het deadliften.. Ik neem één van de volgende trainingen de shrugs erbij

Morgen volgen een paar fotos van met mijn benen erbij..
Dan geen fotos meer tot DBB contest !
Mijn wheels worden groter dus top

Nette training! ;)

nette training en nieuwsgierig na pics :)

Deze jongen heeft de drive! Trainen als een malle en over paar jaar monster! Nette training weer

23wmhw0.jpg

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:16 ----------

2py9koz.jpg

Bodybuilding technisch kunnen je benen nog wel wat massa gebruiken voor de verhoudingen, maar ze zien er opzich al aardig uit hoor:thumbs:

Wel jammer van de belichting ook..doet eventuele definitie een beetje weg vallen! Maar top dat je een fullbody pic post! Is altijd leuk om over een tijdje eens een vergelijk te maken!:D

Edit: Probeer bij side tricep met je andere hand achter langs je tricep te pakken...ziet er een stuk beter uit denk;)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor uw reactie , ik weet dat mijn benen nog altijd massa kunnen gebruiken.. Ookal hebben ze veel kracht , de massa is er nog niet echt.. De meeste massa zit op mijn benen , en idd de definitie valt beetje weg door het licht.. Lijken mijn kuiten nog small op deze foto.. Zal ik doen marvin :D!

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

vybql3.jpg

Ziet er Idd netjes uit. Jammer van de belichting.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Borst gaat wel aardig hoor!

Borst is zeker gegroeid sinds ik nu 2weken op dit schema aan het gaan ben .. Alleen schaam ik mezelf voor mijn armen , tijd om nog eens die zekering in mijn hoofd tilt te laten slaan , donderdag gek doen .. Hmm

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Laatst bewerkt:
Door nog wat met mijn schema te zijn heb ik besloten alleen de failsets door te laten gaan op de spier waarop ik focus dus deze fase op borst.. Anders way to overkill ..

Motivatie level : 0/10

Zie het even nietmeer zitten , voel me small tot en met.. Ben binnen paar dagen wel terug :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven