MuscleMeat

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb vaak last van mijn linker schouder..
Bedankt aan iedereen voor de reacties , morgen week 2 van mijn schema ..
Wordt knallen , gisteren uit geweest en moet zeggen dat iedereen mij aankeek van wow :D
Veel mensen die mij één maand niet hebben gezien en zeggen dat ik veel ben veranderend dus doorzetten en doorzetten.. Vandaag veel kcal binnenproppen zodat ik morgen super fit ben !
Happy easter day booojs

Houd je wss ook gemotiveerd! ;)
Vrolijk paasfeest man!

Morgen ga ik nog fotos van voor ik begon uploaden en wat meer afbeeldingen in Album zetten.. Zie het zitten voor morgen , wordt hard

Nieuwe fotos geupload in mijn galerij , after fotos die nog niet gezien zijn geweest.. Zelfde date als van die side chest geweest.. En before fotos van me .. Uit december 2009

haha gezien...doe je goed, je was echt een spijker:)

haha gezien...doe je goed, je was echt een spijker:)
Bedankt, de training van morgen wordt verzet naar dinsdag aangezien mijn trainingpartner geen zin heeft en zonder trainingpartner gaat het niet echt voor bench dus goed rusten en dinsdag knallen .

Besluit staat vast , ga homegym maken en ga voor legtraining alleen nog naar gym gaan ..
Geld maakt niets uit want ik ga werken , heb al een benchpressbank , 1 benchbaar , 1 barbell baar en voor 130KG aan gewichten .. Goedkoop gekocht dus :D
De eerste 8maand nog in de gym maar ondertussen nog stuff aankopen ,

Toch naar de gym , gonna BLOW

Borst + Rug
Code:
[B]Benchpress :[/B]
8 x 82KG
8 x 82KG
8 x 82KG
8 x 82KG [B]FAIL[/B]
9 x 82KG [B]FAIL[/B]
8 x 82KG [B]FAIL[/B]
9 x 82KG [B]FAIL[/B]
5 x 82KG [B]FAIL[/B]
7 x 82KG [B]FAIL[/B]
6 x 82KG [B]FAIL[/B] [COLOR="Red"][B]VPR[/B][/COLOR]
[COLOR="Red"]RT(Rep. totaal) : 76 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

[B]Incline dumbbell press :[/B]
8 x 26KG
8 x 26KG
8 x 26KG
10 x 26KG [B]FAIL[/B]
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 10 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

[B]Incline dumbbell flyes :[/B]
12 x 12KG
12 x 12KG
15 x 12KG [B]FAIL[/B]
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 15 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]
Code:
[B]Chin-ups :[/B]
8 x BW
8 x BW
12 x BW [B]FAIL[/B]
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 12 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

[B]Deadlift :[/B]
8 x 80KG
8 x 80KG
8 x 80KG
10 x 80KG [B]FAIL[/B]
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 10 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

[B]Bent-over-row :[/B]
8 x 65KG
8 x 65KG
8 x 65KG
11 x 65KG [B]FAIL[/B]
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 11 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

[B]One-arm cable rows :[/B]
8 x 60KG
8 x 60KG
8 x 60KG
16 x 60KG [B]FAIL[/B]
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 16 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

[B]Small grip pulldown :[/B]
8 x 55KG
8 x 55KG
8 x 55KG
11 x 55KG [B]FAIL[/B]
[COLOR="Red"]FAIL Rep. totaal) : 11 [B][I]PR[/I][/B][/COLOR]

De training verliep beter dan verwacht aangezien dat ik nog maar 30minuten wakker was voor we gingen gaan trainen, ik ging net eten maken en kwam mijn partner toe en ging dus toch trainen, was dus totaal een misverstand.. Vlug mijn preworkout genomen en hup naar gym , belt vergeten dus dacht f*ck maar dan belt kunnen lenen van de gym zelf.. De training ging beter dan ik had gedacht,zoals ik al zei.. ten eerste nog niets gegeten , net wakker en dan nog in de morgen trainen.. Bij benchpress gebeurde iets raar , ik kon gans de tijd aan de 8 reps blijven en plots ging mijn reps van 9 reps naar 5 reps.. Ik time mijn rust dus had evenveel rust.. Dan terug rust en dan kon ik er terug 7 dus echt weird en vraag mij wel af wat het is :D.. Verder nog wat uitleg over mijn schema.. Dus ik ga elke week het reptotaal van benchpress verhogen , zelfde gewicht blijven maar meer reps proberen te halen in totaal.. Hetzelfde bij alle andere oefeningen , ik blijf dezelfde gewichten gebruiken maar bij de failset ga ik dus de failset reps iedere week proberen te verhogen ook al is het maar met 1rep , 1rep minder dan de week ervoor is voor mij busted dus ga ik zeker voor die 2 reps meer , fail ik dan heb ik toch 1rep meer.. Morgen benentraining dus ik begin nu al stilstaan te stressen , wordt hard maar ik heb nu toch 1week verlof genomen dus geen probleem rust zat.. Nog een happy easter monday aan iedereen !

Mooie training voor zo vroeg op de ochtend! ;)

whaha, jij spoort ook niet. Wat een volume zeg.... pffffffffffff respect!

150GR Havermout
100GR Lean gain
+ 500ML Melk

Net binnengeramd , moet naar de tandarts straks dus wordt een dag volop shakes .. Aangezien ik altijd 3 a 4 pikuren moet krijgen om verdoofd te geraken , hoop dat het niet erg is want wanna eat :D

Normaal moet ik mijn wijsheidstanden laten trekken maar ik heb er geen last van dus ik wacht wel.. Vanavond benen en traps , 3 x 8 met 145KG.. en dan 1 set tot fail.. Ga het niet met 150KG proberen want 4 x 8 zal niet lukken denk ik..

Flink verschil tussen die foto's!
Wat is het idee achter dit trainingsschema?

Monster workouts broeder, respect hoor!;)

Het idee achter dit trainingschema kan je ook zien op de vorige pagina's waar ik het ergens uitleg , eigenlijk is het ook mind****ed.. Op week 6 is het altijd PR week dus dan ga ik PR op iedere oefening , dus normale training zonder failsets dus dan is het veel minder zwaar.. Hoe meer reps ik haal per week op een oefening dan weet ik dat mijn uithouding/kracht is gestegen.. Ik neem iedere keer dezelfde gewichten dus dan kan ik zien aan de hand van de logs of mijn kracht omhoog gaat.. Kracht is zowizo al gestegen.. Ik zit nu in fase 1 van mijn schema , volgende fase neem ik een andere spiergroep aan.. Nu ligt de focus op borst met de benchpress.. Enorm volume geven.. Failure to failure.. Fase 2 ga ik een andere spiergroep aannemen en ook failure to failure..
Week 1 = Normale training , nrmle sets , geen failsets..
Week 2 = Hardere traning , overal nrmle sets maar bij de compound van de spier waarop ik mij concentreer ga ik 3 x 8 en doe dan failsets tot ik echt nietmeer kan..
Week 3 = Extreem hard , iedere laatste set van de oefening reppen tot fail..
Elke week heb ik dus een doel.. Week 1 had ik niet echt een doel , week 2 moest ik gewoon het reptotaal van de bench onthouden.. Dus in week 3 moet ik dan terug optellen en zien of ik omhoog ben gegaan , dus ja ik was omhoog gegaan.. Week 3 ga ik dan failen op iedere laatste set en dus week erna ga ik telkens die failsets pr'en , dus meer herhalingen proberen te maken..

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Confused uitleg maar hoop dat jullie snappen wat hier achter zit ..

Maf, maar als het werkt... doen.

Als het werkt is het goed toch.;)

Ik ben ook de laatste 2weken 2KG aangekomen dus top

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven