XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Werkt mij gewoon allemaal tegen atm maar swat :)

Das pas nen oppepper.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Heb plots een dip , alles lijkt smal als ik in de spiegel krijg .. mind****ed dus ik ben voor een paar dagen weg van het forum .. morgen trainen , geen zin meer om mijn schema zo hard te volgen

Hey Feyoso, pics zien er goed uit man! Jammer van het tegenlicht maar met wat strijklicht kom je waarschijnlijk nog bruter uit :) En je kan in jou geval beter een paar dagen weg zijn van de spiegel dan van DBB denk ik ;) Suc6 man, motivation is a b*ch!

Pictures zijn niet top vindt ik maargoed :) Dank

Kop op kerel, je maakt vorderingen.
Dat is wat telt!

De aanhouder wint. Stel jezelf een haalbaar doel voor ogen voor 6 maanden en werk daar naar toe.

Stap voor stap. Tevreden zul je nooit zijn daarmee moet je leren leven.
Maar blijven groeien, daar zorg jij voor.
Make it happen!

Rome wasn't built in a day ;)

:) Thanks

howus, ene dag ben je kei gemotiveerd en nu in eens BAM... weg motivatie....

Kerel, gewoon een lange termijn doel in je hoofd prenten en daar naar toe werken. Zo doe ik het en dat werkt heerlijk.

Komt morgen wel goed :)..
Armen worden morgen hard aangepakt aangezien ik vind dat er iets moet aan gedaan worden.. Morgen schouders biceps en triceps..
Seated dumbbell press 4 x 8
Front raise 4 x 8
Cable side raise 4 x 8
Preacher curls met twee dumbbells.. 4 x 8
Bent over concentration curls zonder steun op been.. 4 x 8
Cable curls 4 x 8
One arm cable pulldown 4 x 8
Kickback 4 x 8
Benchdips 5 x FAIL

Nee man, ik zou echt je schema blijven volgen nu gewoon doorzetten, zoals je zei het zit in je hoofd. Gewoon doorbijten! ;)
Je hebt al zo'n mooie progressie gemaakt, door blijven gaan.

Kerel niet opgeven als het even tegenzit. Zon beetje heel mijn leven zit het al tegen maar probeer er gewoon het beste van te maken. Je bent heel erg goed gegroeid, hou dat lekker vol zo!

History has demonstrated that the most notable winners usually encountered heartbreaking obstacles before they triumphed. They won because they refused to become discouraged by their defeats.

Mijn trainingspartner heeft geen zin om te trainen omdat het hier hard aan het regenen is dus wat agressiviteit erbij zorgt ervoor dat ik straks ga knallen ! Of to the gym :)

Heb even je logje vlotjes bekeken. Super goed progressie als ik dat zo zie! Mooie foto's! Zeker zo doorgaan.

Neem een voorbeeld aan de citaten van White Knight en Waterpoloer!

Probleem is dat ik erg last heb van Bigorexia.. Waardoor ik de ene moment enorm gemotiveerd ben en dan plots bam alles weg.. Allerlei schema's proberen en iedere keer veranderen.. Denk dat ik best doorga zoals ik bezig was.. 5 x 5 gaan op compounds !
Nu traine GOOOOOOOOOO

Lijkt wel op erexia, das ook bam en in eens weg dan.

No shit, gewoon lekker trainen kerel. Ik denk dat we allemaal wel een vorm van bigorexia hebben. Knallen als een malle!

Je wilt alles TE snel nu waardoor je motivatie omlaag gaat. Gewoon lekker 6 weken aan een schema houden en dan pas wisselen, dat lijkt me het beste op dit moment.

Seated dumbbell press :
1 x 8 x 20KG
1 x 8 x 22KG
1 x 8 x 24KG
1 x 8 x 24KG
Front raise :
1 x 8 x 9KG
1 x 8 x 10KG
2 x 8 x 14KG PR
Cable side raise :
1 x 10 x 10KG
1 x 10 x 15KG
1 x 10 x 20KG
1 x 8 x 25KG PR
Preacher curls (2 Dumbbells samen curlen):
1 x 8 x 10KG
1 x 8 x 12KG
1 x 8 x 14KG
1 x 8 x 16KG PR
Bent-over concentration curls :
2 x 8 x 10KG
1 x 8 x 12KG
1 x 8 x 12KG PR
One-arm cable curls :
1 x 8 x 15KG
1 x 8 x 20KG
2 x 8 x 25KG PR
One-arm cable pulldown :
1 x 8 x 15KG
1 x 8 x 20KG
1 x 8 x 22,5KG
1 x 8 x 25KG PR
Kickback :
1 x 8 x 8KG
3 x 8 x 10KG PR
Rope pulldown : (3sec hold)
1 x 8 x 25KG
1 x 8 x 30KG
2 x 8 x 35KG
Benchdips wide-grip :
4 x 8 x BW + 20KG

De week verlof doet me goed , aangezien dat mijn front raise deze keer hoger zijn dan normaal , geen last meer van mijn schouder alleen bij seated dumbbell press wat last dus daarom niet te hoog gegaan..

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Je wilt alles TE snel nu waardoor je motivatie omlaag gaat. Gewoon lekker 6 weken aan een schema houden en dan pas wisselen, dat lijkt me het beste op dit moment.
Ik weet het en dat is echt k*t.. Ik wil zo snel mogelijk groeien en groeien maar weet zelf ook dat het niet kan en dan voel ik mij k*t , kijk ik in de spiegel en zie ik een kleine teddybeer staan.. Geen zin meer in alles.. En dan plots is mijn motivatie terug , voor mezelf zeker ook vermoeiend..

Zware training man, brute frontraise.

Beste training weer man!

cheers

Ow ik was vergeten te vermelden , ik was begonnen met 9KG front raise en dat ging easy en dan ging ik over naar 10KG.. Ik wou naar 12KG gaan maar waren andere gozers bezig met de dumbbells dus ik dacht gaan we maar 14KG nemen , het ging niet easy maar het lukte.. Dus dan moest ik nog een set maken dus ging ik ook maar nog eens 14KG nemen want anders daal ik terug en dat vindt ik fail..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven