- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De training ging goed , was ook wat agressief..
Ik ben juist overgestapt op dit omdat ik geen vooruitgang meer zie in mijn armen.. Volgende training neem ik dips als eerste oefening.. Het voelt goed op deze manier dus zal zeker zo door gaan, toch bedankt voor de hulp.. Het is omdat ik met een dilemma zit , erger mij meer en meer aan mijn armen.. Ik hou jullie wel op de hoogte ..Wat dat betreft raad ik je voor biceps o.a. bb/ez-bar curls aan en voor triceps skull-crushers/hanging dips/CGBP, ik zelf neem meestal een van deze 3 oefeningen voor triceps omdat ik liever volluit wil gaan op die oefeningen. De rest is wat isoleren met db's/cable
Seated dumbbell press :
1 x 8 x 20KG
1 x 8 x 22KG
1 x 8 x 24KG
1 x 8 x 24KG
Front raise :
1 x 8 x 9KG
1 x 8 x 10KG
2 x 8 x 14KG PR
Cable side raise :
1 x 10 x 10KG
1 x 10 x 15KG
1 x 10 x 20KG
1 x 8 x 25KG PR
Preacher curls (2 Dumbbells samen curlen):
1 x 8 x 10KG
1 x 8 x 12KG
1 x 8 x 14KG
1 x 8 x 16KG PR
Bent-over concentration curls :
2 x 8 x 10KG
1 x 8 x 12KG
1 x 8 x 12KG PR
One-arm cable curls :
1 x 8 x 15KG
1 x 8 x 20KG
2 x 8 x 25KG PR
One-arm cable pulldown :
1 x 8 x 15KG
1 x 8 x 20KG
1 x 8 x 22,5KG
1 x 8 x 25KG PR
Kickback :
1 x 8 x 8KG
3 x 8 x 10KG PR
Rope pulldown : (3sec hold)
1 x 8 x 25KG
1 x 8 x 30KG
2 x 8 x 35KG
Benchdips wide-grip :
4 x 8 x BW + 20KG
De week verlof doet me goed , aangezien dat mijn front raise deze keer hoger zijn dan normaal , geen last meer van mijn schouder alleen bij seated dumbbell press wat last dus daarom niet te hoog gegaan..
---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------
Ik weet het en dat is echt k*t.. Ik wil zo snel mogelijk groeien en groeien maar weet zelf ook dat het niet kan en dan voel ik mij k*t , kijk ik in de spiegel en zie ik een kleine teddybeer staan.. Geen zin meer in alles.. En dan plots is mijn motivatie terug , voor mezelf zeker ook vermoeiend..
Lekkere training maar imo teveel bicep oefeningen. Aan 2 heb je al meer dan genoeg! Het is gewoon een kwestie van geduld hebben want teveel oefeningen werkt voor de groei alleen maar averechts. Dips kun je beter aan het eind van je tricep oefeningen doen. Eerst lekker zwaar knallen met cgbp of skullcrushers en daarna ze volpompen door dips.
10 sets over 3 oefeningen biceps. Vind het geen overkill hoor. Hij traint ook geen rug op dezelfde dag.
.Het probleem waarom ik nu ben afgestapt naar deze oefeningen is omdat mijn armen nietmeer groeien, hoe hard ik ook ga.. Vriend van mij die ik heel goed ken heeft deze oefeningen gedaan voor armen en is gegroeid als een kool.. Aangezien ik spierpijn heb in mijn armen is dat een goed teken dus ik blijf zo doorgaan..Lekkere training maar imo teveel bicep oefeningen. Aan 2 heb je al meer dan genoeg! Het is gewoon een kwestie van geduld hebben want teveel oefeningen werkt voor de groei alleen maar averechts. Dips kun je beter aan het eind van je tricep oefeningen doen. Eerst lekker zwaar knallen met cgbp of skullcrushers en daarna ze volpompen door dips.
Het is je vergeven :$Shit verkeerd gelezen. Ik las bij bij seated dumbbell press per ongeluk seated dumbbell curls vandaar.
Ik ben 19 wordt 20.. Ik weet zelf ook dat ik serieus gegroeid ben maar toch wil ik alles vlug hebben , heeft zijn voor en nadelen.. Voordelen zijn dat ik vreet als een paard , maar plots is mijn motivatie weg en dan is het k*t..Man je bent gegroeit als kool in no time!!! Je bent nu al een baasje..rustig naar de 80 kg toewerken en ja die kilo's gaan veel langzamer dan in het begin. Je bent 18 toch?

Hahaha bedankt.. Het was eindelijk een tijd geleden dat ik een normale training had gedaan , meestal was ik bezig met failsets etc.. German volume training waarop ik 10 x 10 deed op barbell curls.. De kracht in alles is zeker gestegen , nu alleen mijn onderarmen meer gaan trainen aangezien ik last heb van mijn polsen
Met rotator cuff bedoel ik dus niet een oefening maar de plaats van de schouder.. Hoe ik een schouderblessure heb kunnen krijgen weet ik niet , vooral had ik last bij front raises..

Geen probleem broederhaha okee my bad....zal denk op die machine rotator staan bij ons![]()