XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wtfok ouwe :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt aan iedereen voor de steun :D! Motiveerd mij volledig als ik zo een comments krijg ! Vandaag borst en rug gaan trainen , proberen pr's te zetten ..

Holy crab man, sick sterk op die squats.... die 5000 kcals shit werkt echt man!

Sick dude! Harde squats, legpresses ...eigenlijk alles wel! Die 5000kcals werpen z'n vruchten af!

Niet bang moddervet te worden want 1,5kg in 3 dagen is monsterlijk (ook al is het deels vocht en mogelijk meer voeding in je maag en de rest..;))...

Skip de training , verkeerde beweging op het werk.. kan amper iets in mijn handen houden.. als ik bv 5KG weegt , keiharde pijn.. iets klein gaat maarja... de plooi van mn armen

argh, is k*t man, hopelijk herstel je snel ;)

Goed blijven vreten, is goed voor het herstel... Hopelijk is het wel niets ernstigs...

succes met herstel, zou er niet aan moeten denken niet te kunnen trainen

Lekker dan, net nu je aan het knallen bent.... dik balen bro.

Bedankt aan iedereen.. De pijn is minder maar heb ook geen belasting op dit moment.. Het toppunt van vandaag was ook dat ik trap op en trap af moest op de plaats waar ik moest werken.. Ik ben namelijk lasser dus niet altijd simpel als ik bijvoorbeeld onderrug zwaar heb getraind, aangezien ik soms moeilijke posities aan moet nemen.. Moest ik vandaag met stukken van 100kg met 2 personen nog eens de trap omhoog.. My wheels are tired.. Toch ga ik morgen trainen, pijn of niet.. Dan neem ik wel wat minder gewicht.. Wil zowizo morgen meer op de negative reps gaan focussen en kracht loaden voor maandag

The mind is ready , Ik ga naar de gym !
Gisteren record aantal schijtbeurten , 9.. Damn I hate it :D..

Ik twijfel om eens een powerlifting schema te volgen.. Ik hou van kracht , ik hou enorm als ik die hoge gewichten neem.. Daarom dacht ik waarom ga ik dan bodybuild gericht en niet powerlift gericht ? Iemand suggesties ?

Ik twijfel om eens een powerlifting schema te volgen.. Ik hou van kracht , ik hou enorm als ik die hoge gewichten neem.. Daarom dacht ik waarom ga ik dan bodybuild gericht en niet powerlift gericht ? Iemand suggesties ?

Periodisatie?

Powerbuilding maybe? :D

Wat bedoel je ?
Ik hou zeker van progressie te zien maar hou ook van hoge gewichten..
ik ben al een uur thuis van trainen , geen pijn in mijn ellebogen dus ging naar de gym.. ik begon op te warme , alles ging goed.. dan begon ik te benchen.. 4 x 107KG gehaald en dan begon het terug , het kwam erger en erger.. ik dacht komaan even doorbijten.. toen nam ik tricep press met vhandle met 25KG.. normaal neem ik soms 100KG.. kan amper een glas water in mn handen houden.. ik weet niet wat het is maar het doet enorm veel pijn , aan allebij mijn armen ter hoogte van de plooi van de arm en onderarmen..

Ik neem er even tussenuit , tranen stonden in mijn ogen van de pijn.. Terwijl ik een hoge pijngrens heb en niet zomaar rap pijn heb.. Spierscheur kan het niet zijn aangezien het aan allebij mijn armen zijn

Het duurt even, maar ik ben er:hello:

Wat bedoel je ?
Ik hou zeker van progressie te zien maar hou ook van hoge gewichten..
ik ben al een uur thuis van trainen , geen pijn in mijn ellebogen dus ging naar de gym.. ik begon op te warme , alles ging goed.. dan begon ik te benchen.. 4 x 107KG gehaald en dan begon het terug , het kwam erger en erger.. ik dacht komaan even doorbijten.. toen nam ik tricep press met vhandle met 25KG.. normaal neem ik soms 100KG.. kan amper een glas water in mn handen houden.. ik weet niet wat het is maar het doet enorm veel pijn , aan allebij mijn armen ter hoogte van de plooi van de arm en onderarmen..

Ik denk dat je erg snel naar de relatief hoge gewichten bent gegaan de tijd dat je nu traint. Vergeet niet dat je pezen/aanhechtingen niet zo snel meegroeien als je spieren. Neem wat rust en daarna gas terug wat betreft gewicht.

Ik denk dat je erg snel naar de relatief hoge gewichten bent gegaan de tijd dat je nu traint. Vergeet niet dat je pezen/aanhechtingen niet zo snel meegroeien als je spieren. Neem wat rust en daarna gas terug wat betreft gewicht.
Dus terug lichtere gewichten nemen ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven