- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik twijfel om eens een powerlifting schema te volgen.. Ik hou van kracht , ik hou enorm als ik die hoge gewichten neem.. Daarom dacht ik waarom ga ik dan bodybuild gericht en niet powerlift gericht ? Iemand suggesties ?
Wat bedoel je ?
Welkom!
Wat bedoel je ?
Ik hou zeker van progressie te zien maar hou ook van hoge gewichten..
ik ben al een uur thuis van trainen , geen pijn in mijn ellebogen dus ging naar de gym.. ik begon op te warme , alles ging goed.. dan begon ik te benchen.. 4 x 107KG gehaald en dan begon het terug , het kwam erger en erger.. ik dacht komaan even doorbijten.. toen nam ik tricep press met vhandle met 25KG.. normaal neem ik soms 100KG.. kan amper een glas water in mn handen houden.. ik weet niet wat het is maar het doet enorm veel pijn , aan allebij mijn armen ter hoogte van de plooi van de arm en onderarmen..
Dus terug lichtere gewichten nemen ?Ik denk dat je erg snel naar de relatief hoge gewichten bent gegaan de tijd dat je nu traint. Vergeet niet dat je pezen/aanhechtingen niet zo snel meegroeien als je spieren. Neem wat rust en daarna gas terug wat betreft gewicht.