XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goed bezig, sterke shrug:):):)

• Topic Starter Topic Starter
Training ging niet super imo , nog last van mijn ellebogen en schouders dus maar kalm aan doen.. tragere negative en rappe positive..

Maar toch naar je lichaam luisteren en niet je kop in het zand stoppen. Anders verknal je het. Maar dat had je al gehoord;).
Lekker maar aan de beentjes:rolleyes:

Lekker ;)
vanwaar ben je nu?

Take it easy brah, je hebt er helemaal niks aan als je zwaarder geblesseerd raakt.;)

Ik ga binnenkort naar Harelbeke gaan wonen !
Bedankt iedereen , het probleem is dat ik mij dan schaam als ik zo licht ga in gewichten.. Maar nu wat meer aan mijn uitvoering werken , strict uitvoeren.. Goed ademhalen.. Traag zakken.. Explosief up.. Etc etc.. Ik ben nu in totaal al 3KG bijgekomen, zal even vlug picture van daarnet uploaden !

Schamen?**** dat brah, boeie wat mensen denken, echt hoor, niet meer zo raar praten!;)

Ik ga binnenkort naar Harelbeke gaan wonen !
Bedankt iedereen , het probleem is dat ik mij dan schaam als ik zo licht ga in gewichten.. Maar nu wat meer aan mijn uitvoering werken , strict uitvoeren.. Goed ademhalen.. Traag zakken.. Explosief up.. Etc etc.. Ik ben nu in totaal al 3KG bijgekomen, zal even vlug picture van daarnet uploaden !

Doe normaal, kom even bij mij kijken af en toe en je bent zo weer opgekikkerd door leedvermaak:D.

Je hebt maar een lichaam:o

10fyjhh.jpg

Zoals Plitt zegt: Leave your pride at the door!

Lichter in gewicht + stricte form = gain

Jij praat zeker raar met zo'n lichaam, dat komt niet vanzelf:):):)

Chest vind ik al een stuk beter als de vorige keer...

Kerel kijk dan waar je vandaan komt en hoe je er nu bij staat!Gek met je schamen!:roflol:

Nee maar ik bedoel , zaterdag haal ik nog 4 x 107KG.. en dan plots keiharde pijn etc.. kan amper 80KG benchen , gaat lastig.. maar geen zin om een week niet te trainen.. In 2weken tijd nu 3KG aangekomen.. Ik was een heleboel gewicht kwijtgeraakt , hoe het komt weet ik niet maar ik was nog altijd dezelfde posteur.. Ik weeg nu in totaal 74KG , 9 a 10%

En echt bedankt aan iedereen , motivatielevel stijgt terug :D

hahaha :D!
wil je lachen mss ?
hier !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol @ stuiterbal :roflol:
Sorry brah maar hij was wel grappig.;)

Maar hier kan ik niks op afkraken:o,:sad:

Hoelang heb je hier over gedaan?

Van december 2009 tot vandaag..9 Mei 2011

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven