Fitness Seller

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
complimenten:)

Ik snap t niet meer, ga je nou 2 logs bijhouden? :P

• Topic Starter Topic Starter
SQUAT
5 x 150KG
5 x 150KG
5 x 150KG
5 x 150KG
5 x 150KG
HACKSQUAT
8 x 125KG
8 x 125KG
8 x 125KG
8 x 125KG PR
HYPERS
15 x BW + 20KG
15 x BW + 20KG
15 x BW + 20KG
STANDING LEG CURLS
10 x 30KG
10 x 30KG
10 x 30KG
10 x 30KG
CALFRAISES
15 x 50KG
15 x 50KG
15 x 50KG

goede beentraining kerel, top!

hoe diep pak je die squats?

De squats doe ik al altijd pl style, heb ik paar dagen terug pas te weten gekomen.. Ik ga dus wat onder 90graden met mijn knieeen.. Bij hacksquat ook maar daar was het een machine dus ging wat dieper !

Omdat ik ten eerste helemaal nieuw ben in de andere sectie.. Amper mensen die daar nu reageren.. En mijn motivatie haal ik altijd uit de reacties.. + Ik ben nog altijd meer naar de bodybuilding kant, geen powerlfter maar powertrainer.. En die andere log ga ik niet sluiten want zodra daar genoeg mensen reageren enzo dan ga ik deze wss voorgoed sluiten.. Maar zal er de eerste maanden zeker niet inzitten

Omdat ik ten eerste helemaal nieuw ben in de andere sectie.. Amper mensen die daar nu reageren.. En mijn motivatie haal ik altijd uit de reacties.. + Ik ben nog altijd meer naar de bodybuilding kant, geen powerlfter maar powertrainer.. En die andere log ga ik niet sluiten want zodra daar genoeg mensen reageren enzo dan ga ik deze wss voorgoed sluiten.. Maar zal er de eerste maanden zeker niet inzitten

Wij kunnen je ook allemaal in dat andere log volgen hoor. Moet je gewoon zeggen dat je overschakelt naar die. Linkje plaatsen en klaar..

jup, je kan beter dan direct dat ander logje pakken en hier die link dumpen ;)
hier heeft het ook even geduurd hoor voordat er mensen je gaan volgen, altijd hetzelfde groepje meestal :p

Sterke training! :)

Hele sterke training, zal je goed doen na de training van gisteren:):):)

Ja dat maakte het zeker goed, de eerste keer dat ik hypers deed.. Wat was zwaarder dan ik verwacht had.. De 2e set kwam de verzuring al damn.. Morgen dagje rust..

Hoe is het nu met je arm? al beter?

Mijn armen zijn denk ik aan de betere hand , nog niet echt veel belasting aan gegeven.. Maar mijn ellebogen kraken wel vaak als ik bewegingen maak, soms dat het echt vast zit en als ik dan beweeg maakt mijn elleboog een krak geluid

Dus welk log moet ik volgen???

Deze

Ok, ben benieuwd...

Vandaag rust , morgen UB2 !

Die squats zijn echt sterk kerel!

Hey je training van gister ff gemist...:o
Uberbrute squats brah, nice!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven