XXL Nutrition

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks , maar de massa ontbreekt echt op mijn benen.. De kracht is er maar de massa moet nog komen maar ben nu nog maar één maand echt goed bezig met mijn benen.. Maar alles op zijn tijd , ik kan wel nog wat gewicht uit mijn benen halen dus komt goed !
Ik heb zowat research gedaan en ik zou lactose intollerant zijn want aangezien ik altijd na een maaltijd waarbij melk van toepassing is , moet ik 10minuten erna al naar het groot toilet.. Als ik dan geen melkproduct drink dan moet ik niet naar het groot toilet.. opzich vind ik het niet erg , verder geen erge last van maar ik vraag mij af kan het nadelen hebben ivm met de eetlust.. Kan het zijn dat ik minder gain doordat ik dan zo vlug naar het groot toilet moet ?

DEADLIFT
5 x 130KG
5 x 140KG
5 x 150KG PR
MP
8 x 57KG
8 x 57KG
8 x 57KG
8 x 57KG PR
CHIN UPS
10 x BW
10 x BW
10 x BW
10 x BW
PREACHER CURLS
10 x 35KG
10 x 35KG
10 x 35KG
10 x 35KG
PUSH DOWN
10 x 80KG
10 x 80KG
10 x 80KG
10 x 80KG
ABDOMINAL CIRCUIT TRAINING

Goeie deadlift man! ;)

lekkaahhh

Mijn ellebogen zijn zeker verbeterd , owja de deadlift was in het begin met straps maar de laatste set toch geen straps gebruikt , is k*t als je polsbeschermers aan hebt en dan nog eens straps gebruikt.. Ik dacht dat ik met die éné bicep oefening geen zware pomp zou hebben maar toch echt enorm.. Zaterdag lowerbody training 2 , maar moet alleen nog reactie krijgen van g-men hoe ik mijn lb2 zou doen.. Military press had ik eerst langs de ene kant 5KG meer last de ene kant gehangen en toch had ik het niet door , tweede set zag ik het plots :D

Die PD´s vind ik akelig sterk brah.;)
DL ook btw.:)

Die PD´s vind ik akelig sterk brah.;)
DL ook btw.:)
Ik weet niet of ik de juiste oefening voor ogen heb , pushdowns .. Ik heb V-handle genomen maar is dat dan geen pulldown ? De eerste 2 sets ging het goed maar dan de laatste twee sets moest ik toch alles geven , onderin elke keer 2sec hold , enorme burn :D!

Ik weet niet of ik de juiste oefening voor ogen heb , pushdowns .. Ik heb V-handle genomen maar is dat dan geen pulldown ? De eerste 2 sets ging het goed maar dan de laatste twee sets moest ik toch alles geven , onderin elke keer 2sec hold , enorme burn :D!

Ja volgens mij wel, pull/pushdown schijnt hetzelfde te zijn.Maar iig die red ik met max. 60 kg. en ik heb redelijke triceps.:(

Ja volgens mij wel, pull/pushdown schijnt hetzelfde te zijn.Maar iig die red ik met max. 60 kg. en ik heb redelijke triceps.:(
Ik moet wel zeggen dat het nog easy gaat bij ons , maar zal waarschijnlijk aan de katrollen liggen.. Maar ik zet het gewicht neer dat er op staat.. Is allesinds geen LBS dat is zeker !

29mvqkp.jpg

5 x 150 kg deads! hell yeah!

5 x 150 kg deads! hell yeah!
Het ging igg niet simpel aangezien ik heb getrained met jeans broek , hield mij tegen dus denk wel dat de volgende week 160KG DL erin kan zitten , hoop ik toch.. Haal ik 4 reps ben ik al blij
De foto hierboven is van daarnet , dus die jeans xD

Fijn dat je lichaam weer wilt meewerken, je bent goed bezig.
DL en PD zijn zeker sterk:):):)

Gaat de goede kant op kerel, echt goed bezig!

in een broek xD
episch

Kijk ehm gaan dan!!! Twee PR's rijker...fysiek gaat ook goed voor wat we kunnen zien!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven