MuscleMeat

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maar het is echt erg , stuurt mijn moeder dat ik aan drugs zit.. Dat ik zogezegd ook steroiden zou nemen.. Dat ik een moord zou gepleegd hebben vroeger.. Ze zette dat allemaal op facebook dus ga hier echt mee verder gaan naar de politie..

Maar het is echt erg , stuurt mijn moeder dat ik aan drugs zit.. Dat ik zogezegd ook steroiden zou nemen.. Dat ik een moord zou gepleegd hebben vroeger.. Ze zette dat allemaal op facebook dus ga hier echt mee verder gaan naar de politie..

Zeker aangifte doen met bewijs. Screenshots etc. Je hoeft er geen zaak van te maken maar het is handig om alvast een dossier bij de politie te hebben liggen. Mochten haar beschuldigingen uit de hand lopen dan ben je daar blij mee. Zorg ook dat je niet in de positie komt waarin ze je kan beschuldigen van aanranding of mishandeling. Dus niet alleen met haar zijn en zeker geen coïtus. Licht ook haar ouders in dat als het niet stopt je er een zaak van maakt. Geef hun ook de screenshots etc.

Ze bedoelt ermee dat ik haar zou geslagen hebben.. Ik heb al contact opgenomen met de politie en moet volgende week klacht in gaan dienen..

Veel sterkte man, komt wel goed ;)
Wel laag van haar wat ze nu doet!

je bent even weg en je kan het niet meer volgen zoveel shit is er:o
Veel sterkte en zet je schouders eronder en laat je niet kennen:o:)

Bedankt iedereen..

Jeez, wat een mafkees zeg..

Wie?

je ex natuurlijk..

Het is echt erg , dat ik zou een auto gestolen hebben in mijn jeugd.. Ik heb nu zelf nog nooit in auto gereden .. Ik zou samen met mijn neef medeplichtig zijn aan moord en dat is ook een leugen.. Ze probeert alles om mij zwart te maken

Ja ik denk dat ik zeker de politie al gebeld zou hebben, daar kan je anders echt nog in de problemen door komen!
sterkte hoor..

Ik ben al 6KG verloren.. De laatste dagen maar amper één keer gegeten , krijg niets binnen.. Vanavond eens poging doen om te trainen, totaal geen zin maar ga mijzelf dwingen..

Niet gaan trainen , veel te zwak

kom op bro

mind over matter

Niet bij de pakken neer gaan zitten hoor:o, daar wordt niemand beter van:)

Geef je niet zo snel over man!
Je was zo goed bezig, probeer het op een of andere manier wat van je af te zetten of ga er gewoon voor, beslis zelf wat er met je gebeurt man!
Kop op.

Op dit moment bezig met cut schema..
Kan ik beter cutten op deze moment.. Morgen terug proberen

Jij bent erg:o:):)

Is mss wel een goed idee dan!
Niet proberen, gewoon doen! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven