AndroidHealthClinic

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Heeft ze nog eens mijn ex vriendin waar ik 2jaar en 8maand mee samen was tegen me opgezet.. Pff

Ik kan juist nog veel harder knallen nu het gedaan is met mijn vriendin !
Hoppaaaaa knalleeuh !
Gij hebt toch altzij zoveel gezever eh, dat die is gwn haar biezen pakt en het afbolt en u gerust laat als de relatie gedaan is !

KOm op gozer! Big up yourself! Zat chicks op de wereld! Aangifte doen en gewoon weer knallen!

KOm op gozer! Big up yourself! Zat chicks op de wereld! Aangifte doen en gewoon weer knallen!

Thats the spirit!

Even rouwig zijn mag maar nooit te lang lopen met tjikkies ellende kerel! Geloof me, ga je nog vaak zat mee maken. Voordeel is dat je er elke keer weer wat makkelijker mee om gaat.

Straks trainen ..

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Ik kan juist nog veel harder knallen nu het gedaan is met mijn vriendin !
Hoppaaaaa knalleeuh !
Gij hebt toch altzij zoveel gezever eh, dat die is gwn haar biezen pakt en het afbolt en u gerust laat als de relatie gedaan is !
Merci Yordi.. Ja da is mrja eh , kbegin der door te kome

Gisteren getraind.. De pomp was gruwelijk maar mijn kracht.. Wil er niet over spreken.. Ging daarna op de weegschaal staan en ben 7KG kwijt.. Pff :)

goed dat je toch bent gegaan. En die kg komen wel weer:)

De kilo's zijn inderdaad zo weer terug gozer! Don't bother!

daarnet rage en gaan trainen..

V-handle rows :
8 x 50KG
8 x 60KG
8 x 70KG
8 x 75KG

Small grip pull down :
4 x 8 x 60KG

One arm cable row :
4 x 8 x 45KG

EZ 21:
2 x 27,5KG

Goed dat je bezig bent:):):)

Nou das zeker niet slecht toch?
En 21en..lekkerrr

2pqurky.jpg

Ik geraak er bovenop.. maandag er terug goed invliegen.. Kan ik doen wat ik wil , geen gezeur rond mijn kop omdat ik te veel eet.. omdat ik veel op het forum zit.. omdat ik lang weg ben met training, **** haar met haar shit..

En dan kan je gaan knallen, schij aan de rest:)

That's the spirit! ;)

Idd lekker, concentreer je lekker op de dingen die je leuk vind. Mijn (nu) ex spendeerde ik veel tijd aan, soms ten koste van bb. En wat heb ik er uiteindelijk aan over gehouden? een k*t gevoel maar wel 100x betere motivatie om alles er uit te knallen. Leer je weer van kerel:)

Jij bent summer readdy! Blokjes enzo:D

Al een tijd had ik een andere meisje in de gaten op facebook.. Blijf in mijn hoofd steken.. Na dat het gedaan was zocht ik contact met dat meisje.. Alles traag gedaan en direct gepraat over mijn gevoelens.. Vandaag zijn we samen , kei gelukkig.. Maandag ga ik knallen.. Terug op naar boven de 70KG! Ze had een vriend , is wel k*t voor hem maar ik dwong haar tot niets , haar eigen keus!

5 x 5 x 95KG bench
5 x 5 x 34KG Incline db press
4 x 8 x 30KG Standing cable flyes
4 x 8 x 20KG Low cable raises
4 x 10 x 30KG One arm cable extentions
4 x 10 x 80KG V-handle pressdown
4 x 8 x BW + 35KG Benchdips

Weer goed bezig man! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven