Fitness Seller

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je gaat hard gozer!

Damn buff brah, als je elke week nou een foto neemt op dezelfde plek met dezelfde pose! Is vet op het einde man!

Goed volume op je trainingen. Zie ik btw dubbel of heb je 2 logjes lopen?:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Ik heb inderdaad twee logs lopen voor mijn schemalog bij te houden, maar aangezien ik terug een trainingspartner heb zal ik overgaan naar german volume training omdat het ander schema veel te veel tijd in beslag neemt.. Vandaag rug en traps!

• #1.026
Ik heb zo net eens terug het schema van German volume training bekeken en zal zowat mijn eigen schema bouwen met per spiergroep één 10 x 10 oefening en de rest 4 sets van 12 reps.. Beperken in oefeningen zodat de training niet de lang uitloopt.. Dus vandaag ga ik 10 x 10 gaan op BOR , Barbell shrugs.. De rest ga ik gewoon volume gooien tot ik totaal nietmeer kan..

gaat lekker zeg! in!

• #1.028
Bent-over-row :
10 x 52KG
10 x 52KG
10 x 52KG
10 x 52KG
10 x 52KG
10 x 52KG
10 x 52KG
10 x 52KG
10 x 52KG
10 x 52KG
Neck pulldown to chest :
10 x 30KG
10 x 35KG
10 x 40KG
10 x 45KG
10 x 50KG
8 x 55KG
6 x 60KG
4 x 65KG
Seated row (Wide-grip) :
10 x 30KG
10 x 35KG
10 x 40KG
10 x 45KG
10 x 50KG
8 x 55KG
6 x 60KG
3 x 65KG
Dumbbell shrugs :
10 x 20KG
10 x 22KG
10 x 24KG
10 x 26KG
8 x 30KG
7 x 32KG
4 x 36KG

• #1.029
15o9zt3.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 19:58 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 19:59 ----------

29wmgic.jpg

duidelijke shit hiero! training komen wel overeen met je fysiek!

goed bezig man, heerlijk logje dit!

• #1.031
Vindt mijn fysiek immo nog altijd small..

Waarom deadlift je niet

• #1.033
Ik heb niet altijd de kans om voluit te gaan op Deadlift aangezien ik van beroep Fotolasser ben dus als ik een verzuurde onderrug heb dan is het niet simpel aangezien ik in positie moet lassen en niet zomaar een stuk aan een bank.. Maar ook door het feit dat mijn schema gefocused is op german volume training,

echt zwaar hoor al die reps:D:D

• #1.035
Feedbacks op mijn foto's zijn welkom aangezien mijn motivatie niet echt "top" is

nooit tevreden zijn hoort bij onze sport kerel, het is en blijft een lange termijn project. Daarom zijn er ook maar weinig die uiteindelijk hun doel behalen. Gewoon door trainen kerel, de beloning komt wel.

bijzonder schmea, vanwaar deze keus? Massa is aan het groeien maar houd je vet% in de peiling!

• #1.039
Ik ga nog door bulken tot volgend jaar in mei en dan ga ik voor de eerste keer cutten!
De keuze ligt bij het feit dat ik volume wil draaien, eerst had ik een ander schema maar was veel te langdurig, zeker nu dat ik terug trainingpartner heb.. Dus heb ik german volume training opgenomen met daaraan mijn eigen wendig.. Dus 10 x 10 op één oef en de andere oefeningen sets maken van 10sets, iedere keer met 5KG omhoog gaan.. Zodat ik uiteindelijk maar 4 reps kan halen , dus waar ik maar een 3 rep had is eingelijk een soort "fail".. Dan blijft het volume nog hoog maar ik stijg iedere keer in gewicht

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 20:56 ----------

Dus eigenlijk zijn dan de sets onder de 10 reps , failsets zegmaar

Als je tevreden zou zijn, zou er geen motivatie meer zijn, geen reden meer zijn om nog te trainen..

Ziet er iig al goed uit.
Alleen lijkt uw trap links groter dan rechts? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven