Fitness Seller

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Ook in de gym op de weegschaal gestaan om mijn vetpercentage te meten, ik zou 29,6% hebben volgens dat ding, werkt niet dus hahaha

mooie training.

Ik denk als jij je vp laat meten door iemand met een huidplooimeting, gaat het je toch tegenvallen denk ik:o

percentje of 16 zou ik schatten. Moeilijk te zeggen omdat je je buik intrekt op de laatste foto.

• #1.064
Iemand in de gym die ook al een tijd traint schat dat ik 13% fzo heb, heb de foto laten zien en hij zei ook dat mijn VP daar hoger lijkt dan in het echt, zal eens andere camera fixen!

Iemand in de gym die ook al een tijd traint schat dat ik 13% fzo heb, heb de foto laten zien en hij zei ook dat mijn VP daar hoger lijkt dan in het echt, zal eens andere camera fixen!

Je laat een foto van jezelf zien aan iemand die je in de gym kent, en die je ook gewoon in het echt kan zien? Raar..

• #1.066
Je laat een foto van jezelf zien aan iemand die je in de gym kent, en die je ook gewoon in het echt kan zien? Raar..
Nee we hadden het over mijn vetpercentage.. En dan toonde ik die foto en hij zei ook dat ik daar hoger in BF% lijk dan ik in werkelijkheid ben, dus hij zei ook dat de foto een slecht beeld heeft..

Ola, sterke side raises brah!

Tooo fast brahh, maar legg press gaat lekker he. Voelt goed als je eenmaal die 250kg aantikt... ik zit op 3x 15x205kg omdat die niet zwaarder kan hehehehe

Hehe wel het spel eerlijk spelen hoor:D, verder doorzakken met je press leg;)

• #1.070
leg press kan duidelijk dieper maar nog steeds een prima prestatie :)

en je front ziet er goed uit man! nog veel werk aan de winkel maar dat is voor bijna iedereen op dbb ;) je gaat goed, je gaat lekker!

• #1.072
Vanaf maandag ook elke training abs erbij..
Vandaag ook wat oefeningen gedaan voor abs,
ga licht cutten volgende weken

elke training abs doen is imo overrated

• #1.074
train 4 x per week dus..
max 2 oef per dag..
4 x 12 reps..
Motivatie op dit moment : 3/10

Juist, hier wou ik nog iets over zeggen :roflol: totally forgotten (nog een geluk dat je karma gaf :rolleyes:)

Just saying, maar misschien proberen niet lock out te doen :)
Ik weet niet hoe het met jouw knietjes zit, maar die van mij zijn niet al te goed, en sinds ik niet volledig lock out doe, is het wel beter gegaan ;)
Is telkens toch een damn grote "schok" voor je knieën.. :D
(Overigens voel ik het ook beter branden als ik geen lock out doe :D)

• #1.077
Zal ik volgende keer op letten, thanks

Nette video :)

Leuke video idd, ik wil niet b**chen of zo maar het zijn wel halfjes bro...

Knietjes moeten bijna tegen je borst aan komen:) Dan ga je reet en je hams wat meer voelen gelijk!

Leuke video idd, ik wil niet b**chen of zo maar het zijn wel halfjes bro...

Knietjes moeten bijna tegen je borst aan komen:) Dan ga je reet en je hams wat meer voelen gelijk!

Moeten zou ik niet zeggen. Beide uitvoeringen hebben hun voor- en nadelen, maar inderdaad, om het als een volwaardige leg press te beschouwen zou je minstens parallel moeten gaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven