AndroidHealthClinic

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Incline smithmachine press :
12 x 40KG
8 x 80KG
8 x 85KG
8 x 90KG
8 x 95KG
Incline dumbbell press :
8 x 34KG
8 x 36KG
Crossovers :
10 x 12,5KG
10 x 15KG
10 x 17,5KG
10 x 22,5KG
10 x 25KG
10 x 27,5KG
10 x 30KG
10 x 32,5KG
10 x 35KG
Cable raises :
10 x 7,5KG
10 x 10KG
10 x 12,5KG
10 x 15KG
10 x 17,5KG
10 x 20KG
10 x 22,5KG
10 x 25KG
Pulldown (Slow form):
8 x 45KG
8 x 45KG
8 x 45KG
8 x 45KG
Rope pulldown :
8 x 17,5KG
8 x 20KG
8 x 22,5KG
8 x 25KG
8 x 27,5KG
8 x 30KG
8 x 32,5KG
8 x 35KG
5 x 37,5KG
Benchdips :
12 x BW
8 x BW +20KG
8 x BW +20KG
8 x BW +20KG
8 x BW +20KG
Dumbbell curls :
8 x 12KG
8 x 14KG
8 x 16KG
8 x 17KG
Incline hammer curls :
8 x 10KG
8 x 12KG
8 x 14KG
8 x 14KG

zou je eens een filmpje kunnen maken van die 8x140kg squat, thx

sterk kerel!

• #1.085
Wazige foto maar hier zie je duidelijk mijn abs dus betwijfel dat het 16% is ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 19:00 ----------

2ibgvvl.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 19:01 ----------

+ Ik zit in bulk..

Goeie workout, alleen vind ik dat je wel erg veel volume draait?

Ik zie niet echt abs ofzo eerlijk gezegd :D ik blijf bij 16%.

• #1.087
Ja ik ga gewoon hoog in volume, voelt lekker aan..
Groei ik ook meer van zo te zien

• #1.089
Ja dat is zeker na mijn kuur dat ik dan zal minderen in volume aangezien ik het dan nietmeer zal aankunnen, dan ga ik denk overgaan op 4 x 12 en 5 x 5 op compounds

Je verhoogt iedere x met 2,5 kg. Heeft dat voor jou een goed effect? Ik bedoel of je daar niet xtra vermoeid voor wordt voor een laatste set? Maar goede training en je leg press kan wat dieper. :)

• #1.092
Ik ben nu eigenlijk al een paar dagen bezig op constant te verhogen, ben eigenlyk aan het testen hoe ik erop reageer, indd is bij de laatste set de spier ferm gepomped.. En aan mijn legpress zal ik werken , had er ook niet 100% op gelet , volgende keer in spiegel kijken of ik diep genoeg ging, bij de andere sets ging ik zeker wel diep genoeg

Ik ben nu eigenlijk al een paar dagen bezig op constant te verhogen, ben eigenlyk aan het testen hoe ik erop reageer, indd is bij de laatste set de spier ferm gepomped.. En aan mijn legpress zal ik werken , had er ook niet 100% op gelet , volgende keer in spiegel kijken of ik diep genoeg ging, bij de andere sets ging ik zeker wel diep genoeg

IMO is het zeker niet noodzakelijk om tot met de knieën op de borst te komen met legpress. Je kan meer gewicht pakken als je minder diep gaat, dus belast je je quads ook op een andere manier. Ook ga je wanneer je echt diep gaat je hams en glutes meer gebruiken, dus het hangt er maar vanaf wat je wilt bereiken.

heul veul sets!!!

maar wel sterk :)

zit nu al tijden rond 13% als ik aanspan ziet het er ongeveer bijna zo uit, dus denk jij ook rond de 13hoog 14laag zit.

• #1.096
IMO is het zeker niet noodzakelijk om tot met de knieën op de borst te komen met legpress. Je kan meer gewicht pakken als je minder diep gaat, dus belast je je quads ook op een andere manier. Ook ga je wanneer je echt diep gaat je hams en glutes meer gebruiken, dus het hangt er maar vanaf wat je wilt bereiken.
Mijn doel is om mijn quads ferm te laten groeien, als ik zo naar een video van Jay cutler keek dan gaat hij ook niet helemaal 90° zo te zien, heb eigenlijk al altijd zo getrained.. Bij squat ga ik ook altijd iets boven parallel, powerlift style

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 19:30 ----------

heul veul sets!!!

maar wel sterk :)
Bedankt, wel weer last van mijn onderarmen die verzuren en mijn polsen..
zit nu al tijden rond 13% als ik aanspan ziet het er ongeveer bijna zo uit, dus denk jij ook rond de 13hoog 14laag zit.
Ik zou het echt niet weten maar zal binnenkort eens ergens laten meten, en ik houd nu ook vocht vast dus na de kuur zal ik ook vocht verliezen..

Mijn doel is om mijn quads ferm te laten groeien, als ik zo naar een video van Jay cutler keek dan gaat hij ook niet helemaal 90° zo te zien, heb eigenlijk al altijd zo getrained.. Bij squat ga ik ook altijd iets boven parallel, powerlift style

Hoe kom je erbij dat dat powerlifting style is? Op een powerlift wedstrijd moet je net parallel of lager gaan, anders wordt je squat afgekeurd.

• #1.098
Ik ga net tot parallel, iets eronder.. Was fout in vorige post sorry !

Is geen 16%.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven