Fitness Seller

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer van die fails! Maar de boel zal ondanks dat goed vol gezeten hebben:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Skipt de training van vandaag , ga nu loggen van gisteren !
Ik voel me niet goed , morgen naar dokter gaan ..

Dinsdag 15 Februari :

One-arm cable row :
8 x 45KG
8 x 40KG
8 x 35KG
8 x 30KG
30sec rust
8 x 60KG
30sec rust
8 x 60KG
30sec rust
8 x 60KG PR

High small-grip row :
8 x 40KG
8 x 35KG
8 x 30KG
8 x 25KG
30sec rust
8 x 60KG
30sec rust
7 x 60KG (FAIL)
30sec rust
7 x 60KG (FAIL) PR

Straight arm pulldown
8 x 35KG
8 x 30KG
8 x 25KG
8 x 20KG
30sec rust
8 x 45KG
30sec rust
8 x 45KG
30sec rust
8 x 45KG PR

SUPERSET : Wide grip chin-up vs Bent over row :
8 x BW
8 x BW
6 x BW (FAIL)
5 x BW (FAIL)
8 x 45KG
8 x 40KG
8 x 35KG
8 x 30KG
Alles hierboven zonder rust
30sec rust
8 x BW
8 x 60KG
30sec rust
7 x BW (FAIL)
8 x 60KG
30sec rust
4 x BW (FAIL)
6 x 60KG (FAIL)

Cable barbell curls :
8 x 40KG
8 x 30KG
8 x 20KG
30sec rust
8 x 50KG
30sec rust
8 x 50KG
30sec rust
8 x 50KG PR

Hammer curls :
8 x 14KG
8 x 12KG
8 x 10KG
8 x 8KG
30sec rust
8 x 16KG
30sec rust
8 x 16KG
30sec rust
5 x 16KG (FAIL)

Seated preacher curl :

8 x 40KG
30sec rust
8 x 40KG
30sec rust
8 x 40KG

De training ging gisteren aardig maar was veel te kapot om nog te loggen en ook wat problemen thuis.. Ik ben tevreden van mijn training, jammer van de fails maar ik ging tot mijn max.. Lekker kapot.. Gisteren had ik geen last van mijn chest maar vandaag lekkere spierpijn , I love it!

Cheers & tot morgen
H4RDK00R

Nieuwe latspread : (Vleugels niet goed opgedaan maar je ziet de bijgekomen massa)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rugprogressie van laatste weken :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Linksvanboven = 2weken geleden
Rechtsvanboven = 1week geleden
Linksvanonder = gisteren

Net naar dokter geweest , bloed moeten laten trekken..
Hopelijk goede uitslag ! Vanavond schouders en traps aanpakken..

Wat heb je laten testen bij de dok!

Het midden van je rug is goed dik gozer!:D

Vandaag ging ik eens naar nieuwe gym gaan om eens uit te testen, is voordeliger daar te trainen als ik daar ga gaan.. Ik kwam toe en had mijn gymkleren al aan , schoenen die ik alleen gebruik voor te trainen.. En ik mocht niet beginnen omdat ik geen aparte schoenen mee had.. Dus ik was bijna aan het ragen, dan maar weggegaan en naar onze vaste gym gegaan.. Ik had totaal geen zin meer om dropsetschedule te doen en zeker niet met schouders dus ik dacht zal ik maar een gewone training dus zoals ik normaal deed.. Ik begon met bench aan beide kanten 20KG en de 5reps gingen vlot.. ik ging naar 25KG beide kanten en wou zien wat het gaf want normaal kreeg ik dan altijd pijn aan mn pols, steken in mn pols maar de reps blijven goed gaan.. Ik heb dan op het einde 32,5KG elke kant kunnen steken dus een totaal van 87KG.. 5reps gedaan zonder hulp dus ik ben blij dat ik over plateau ben dus ik zal dropsetschedule nietmeer doen en overgaan naar normaal schema maar voor mijn armen wel nog altijd dropset vs supersets doen.. Ik weet niet hoe het komt dat ik geen last meer heb van mn polsen.. Ofwel door de visolie ofwel door de grippers die ik nu al 2 x heb gebruikt!

Vandaag ging ik eens naar nieuwe gym gaan om eens uit te testen, is voordeliger daar te trainen als ik daar ga gaan.. Ik kwam toe en had mijn gymkleren al aan , schoenen die ik alleen gebruik voor te trainen.. En ik mocht niet beginnen omdat ik geen aparte schoenen mee had.. Dus ik was bijna aan het ragen, dan maar weggegaan en naar onze vaste gym gegaan.. Ik had totaal geen zin meer om dropsetschedule te doen en zeker niet met schouders dus ik dacht zal ik maar een gewone training dus zoals ik normaal deed.. Ik begon met bench aan beide kanten 20KG en de 5reps gingen vlot.. ik ging naar 25KG beide kanten en wou zien wat het gaf want normaal kreeg ik dan altijd pijn aan mn pols, steken in mn pols maar de reps blijven goed gaan.. Ik heb dan op het einde 32,5KG elke kant kunnen steken dus een totaal van 87KG.. 5reps gedaan zonder hulp dus ik ben blij dat ik over plateau ben dus ik zal dropsetschedule nietmeer doen en overgaan naar normaal schema maar voor mijn armen wel nog altijd dropset vs supersets doen.. Ik weet niet hoe het komt dat ik geen last meer heb van mn polsen.. Ofwel door de visolie ofwel door de grippers die ik nu al 2 x heb gebruikt!

Nice. :)

Keep up the good work! :thumbs:

97uypx.jpg

1% gedaald in BF..
Veel meer spiermassa bijgekomen en zit op hetzelfde gewicht!

:eek: dat wil ik ook..buffer worden EN droger!

Ik ga voor een week niet loggen maar regelmatig wel eens iets nalaten , misschien progressiepicture.. Vandaag ben ik gestart met cut week.. 2000KCAL , hoog in eiwitten..
De training ziet er totaal anders uit..
Vandaag ga ik Borst en schouders trainen
morgen Rug en traps..
woensdag biceps en triceps
en donderdag benen

Waarom train ik op deze manier ?
Ik wil biceps en triceps op dezelfde dag aanpakken,
ga op die dag een oefening keihard gaan voor biceps.. en een oefening keihard voor triceps.. dus 4 sets van 8 reps barbell curls.. daarna 4sets van 8reps skullcrushers.. en dan ga ik 2supersets doen tussen biceps en triceps met op het einde nog 2 fail sets benchdips!

Ik ga voor een week niet loggen maar regelmatig wel eens iets nalaten , misschien progressiepicture.. Vandaag ben ik gestart met cut week.. 2000KCAL , hoog in eiwitten..
De training ziet er totaal anders uit..
Vandaag ga ik Borst en schouders trainen
morgen Rug en traps..
woensdag biceps en triceps
en donderdag benen

Waarom train ik op deze manier ?
Ik wil biceps en triceps op dezelfde dag aanpakken,
ga op die dag een oefening keihard gaan voor biceps.. en een oefening keihard voor triceps.. dus 4 sets van 8 reps barbell curls.. daarna 4sets van 8reps skullcrushers.. en dan ga ik 2supersets doen tussen biceps en triceps met op het einde nog 2 fail sets benchdips!

Niet gaan cutten man. Je staat nog droog genoeg, gewoon doorknallen met je voeding.

De training ging goed vandaag alleen wat minder in gewichten aangezien ik donderdag en vrijdag ziek was en nu nog altijd niet optimaal functioneer.. Ik heb ontdekt tijdens Military press dat ik wss een blessure heb/zal krijgen want in mijn linkerschouder had ik donderdag en vrijdag altijd steken toen ik moest hoesten.. En nu bij military press had ik moeite met links en voelde ik lichte steken dus maar kalm aangepakt.. Cheers

Say whut! Cutten...waarom?

Heb vernomen dat hij de cutting bulking cycling ook wilt gaan doen, ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar de resultaten :)

Ik vind dat mijn front er minder uitziet doordat aan mijn buik vet is.. Is normaal als je in de bulk zit.. Side poses allemaal goed maar front dan verknalt die buik alles gewoon dus daarom zou ik overgaan tot bulkcutcycles tenzij iemand hierop een zinvolle reactie heeft en mij kan overtuigen met een reactie op mijn post? Cheers

Net moeten lopen naar het toilet om over te geven.. Waarom weet ik niet maar ik voel me niet al te best .. Denk te veel gegeten als avondmaal.. Dan nog eens mijn sups erop .. Maag overvol denk ik

:eek: Nee gek!Niet gaan cutten!Je staat toch droog genoeg broski, gewoon lekker blijven cleanbulken.;)
Sterkte met je maag btw.

Ja ik ben door aan het bulken .. Maaruh voel me echt niet goed nu , weet niet wat er aan de hand is..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven