Woensdag 9 Februari :
Front raises :
8 x 10KG
8 x 9KG
8 x 8KG
30sec rust
8 x 12KG
30sec rust
8 x 12KG
30sec rust
8 x 12KG PR
Shoulder press machine :
8 x 50KG
8 x 45KG
8 x 40KG
30sec rust
8 x 65KG
30sec rust
8 x 65KG
30sec rust
6x 65KG (FAIL) PR
Lateral raises :
8 x 8KG
8 x 7KG
8 x 6KG
30sec rust
8 x 10KG
30sec rust
8 x 10KG
30sec rust
8 x 10KG PR
Upright rows :
8 x 45KG
8 x 40KG
8 x 35KG
30sec rust
8 x 60KG
30sec rust
8 x 60KG
30sec rust
8 x 60KG PR
Barbell shrugs :
8 x 20KG (Dumbbells)
8 x 18KG (Dumbbells)
8 x 16KG (Dumbbells)
30sec rust
8 x 110KG (Smith machine)
30sec rust
8 x 110KG (Smith machine)
30sec rust
8 x 110KG (Smith machine) PR
De training ging goed maar het was enorm zwaar, nog zwaarder dan de vorige trainingen, zeker omdat schouders niet altijd even hard aangepakt zijn geweest sinds ik train. De keuze van de oefeningen die ik ging doen was wel even zoeken want om de dropset uit te voeren moet je snel van gewicht kunnen wijzigen dus bv. Shoulder press met smith machine zou lastig zijn want telkens ik één set heb gedaan moet ik rechtstaan en langs beide kanten een schijf eraf nemen, terug gaan zitten en dan terug reps maken dus heb ik gekozen voor Shoulder press machine zodat ik vlug het gewicht kan regelen. Nadat ik Upright row had gedaan kreeg ik enorme steken in mijn linker pols, ik heb bij veel oefeningen last van mijn polsen ookal draag ik polsbeschermers.. Ik heb vorige week Heavy grippers besteld om zo mijn polsen/voorarmen te versterken want wanneer ze sterker zijn dan zal ik zeker kunnen stijgen in gewicht bij vele oefeningen bv bij benchpress is de kracht er om meer gewicht te duwen maar krijg last van mijn polsen.. Ik heb de dropset van Barbell shrugs uitgevoerd met dumbbells omdat het makkelijker is om de dropset uit te voeren.. Ik nam 3 sets van 8 herhalingen 110KG maar ik zag sterren tijdens de sets, mijn hoofd werd zo rood als een tomaat maar ik ben blij dat ik niet ging failen en steeds de reps goed heb gedaan!
Morgen volgt de zwaarste training van de week , benen.. Ook met dropsets dus ik denk dat het zwaaar zal worden.. Vorige week was ik niet echt gemotiveerd om benen te trainen en heb dan na 2 oefeningen al opgegeven met benen te trainen, maar morgen zal ik het rechtzetten met hopelijk heavy ass weights !
Cheers & tot morgen
H4RDK00R