Fitness Seller

Ff mijn verslag tot nu toe!! En niet goed :-(

Marielle36

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
30%
Zo he he, das alweer een tijdje geleden zeg!!

Ik heb een week of 7 geleden een tophic geplaats dat ik een peesonsteking in mijn pols/duim heb, en dus niks aan sport kon doen! Ik heb heel veel pijn gehad en daardoor zelf geen behoefte om er uberhaupt aan te denken.
Na veel pijnstillers en andere zooi, heb ik vlak voor mijn vakantie (rust zou goed zijn voor de pols) een injectie gekregen en in eerste instansie leek het te helpen maar helaas!
Pijn is weer keihard terugen kan nog geen moer :-( en waarschijnlijk zit er een operatie aan te komen!! Pppfffffff..... voel me echt ellendig!
En dus door dat vele zitten en niet sporten en het lekkere eten op vakantie zelfs aangekomen! :(

Maar daar ben ik nu zo klaar mee, dus ga ik weer ff strak in mijn voedingschema, wil er voorzichtig de cardio er weer bij gaan starten dus daar mee moet ik het voorlopig doen! Iemand nog wat gouden tips ??? Qua wat voeding betreft?

Al jullie hulp is van harte welkom!! :-)

Waarom mag je niets aan sport doen?

dus je kan ook niet fietsen/rennen? ik neem aan dat vetverlies je prioiriteit heeft?

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan wel cardio doen ja, maar geen krachttraining! Ik zit de meeste tijd van de dag met mijn arm in een mitella, dus ik kan er ook niks mee!!

En ja vetverlies is mijn prioriteit, heb nu het boek Burn The Fat Feed The Muscle en die ga ik ook ff lezen!

cardio en machine leg trainingen
legpress
calf raises
leg extentions
leg curl
eventueel nog die abductor- adductor dingen (vind ik persoonlijk klote maar oke)

als je niet kan doen wat je wil.... doen wat je kan

Eens met bovenstaande. Tenzij je je nek breekt en vanaf de hals verlamd bent kun je aangepast trainen. Kwestie van willen, niet van kunnen ;-)

+1

Je kunt altijd iets vinden om te doen, bv squatten in de Smith in plaats van los zodat je de stang met 1 hand kan loshaken, air squats, oefeningen voor de arm waar je geen last van hebt, buik, (jumping) lunges zonder gewicht etc.

Ik zit nu ook met een peesontsteking en kan niet trainen met m'n rechterarm maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind :)

Terug
Naar boven