sport wonder
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat dan? Synthol erin spuitenRuhl moet echt is wat aan die triceps gaan doen, ziet er echt niet meer uit!
Die beeldjes zijn idd super alleen voor E45 per stuk vind ik ze toch wel erg duur (al zie ik nu wel dat ze nog behoorlijk van formaat zijn).
Als het niet wil groeien, dan wil het niet he
Wat dan? Synthol erin spuitenAls het niet wil groeien, dan wil het niet he
![]()
haha die site van besthardbodies. staat er een beeldje met squat ernaast geschreven, terwijl dat poppetje een dl uitvoertveel verstand hebben ze ervan op die site
![]()
Op z'n DVD "Made in Germany" heeft ie het erover dat ie wel andere dingen geprobeert heeft zoals bv. lichter trainen met meer reps. Maar toen verloor hij meteen een paar cm op zijn armZijn triceps zullen ongetwijfeld minder makkelijk groeien maar gezien Ruhl zijn mentaliteit en fisie op/over bodybuilding heb ik ook niet het idee dat hij er extra aandacht aan besteed. Hij gaat voor MASS ALL THE WAY en symmetrie komt dan pas op de 2e plaats.
. Dus is ie maar weer op de oude sT voort gegaan. Ik denk dat hij echt wel wat dingen geprobeert heeft.Bij gebrek aan beter werken ook bij dat bedrijf mensen.

Heb er ook zin in, straks naar bed want kmoet er vroeg uit!
Als je een kreupele gast met een blauw schouderverband ziet lopen, het is ik he![]()
Goed gaat het met je? Al geopereerd dus, wel klote van die schouder, hopelijk komt het weer 100% terug goed.