XXL Nutrition

FIBO 2008 Pics (SPOILER)

Ruhl moet echt is wat aan die triceps gaan doen, ziet er echt niet meer uit!

Die beeldjes zijn idd super alleen voor E45 per stuk vind ik ze toch wel erg duur (al zie ik nu wel dat ze nog behoorlijk van formaat zijn).

Ruhl moet echt is wat aan die triceps gaan doen, ziet er echt niet meer uit!

Die beeldjes zijn idd super alleen voor E45 per stuk vind ik ze toch wel erg duur (al zie ik nu wel dat ze nog behoorlijk van formaat zijn).
Wat dan? Synthol erin spuiten??? Als het niet wil groeien, dan wil het niet he:D

Wat dan? Synthol erin spuiten??? Als het niet wil groeien, dan wil het niet he:D

Zijn triceps zullen ongetwijfeld minder makkelijk groeien maar gezien Ruhl zijn mentaliteit en fisie op/over BBing heb ik ook niet het idee dat hij er extra aandacht aan besteed. Hij gaat voor MASS ALL THE WAY en symmetrie komt dan pas op de 2e plaats.

haha die site van besthardbodies. staat er een beeldje met squat ernaast geschreven, terwijl dat poppetje een dl uitvoert :D veel verstand hebben ze ervan op die site :D

ze hebben wel verstand van prijzen t*ring

Zijn triceps zullen ongetwijfeld minder makkelijk groeien maar gezien Ruhl zijn mentaliteit en fisie op/over bodybuilding heb ik ook niet het idee dat hij er extra aandacht aan besteed. Hij gaat voor MASS ALL THE WAY en symmetrie komt dan pas op de 2e plaats.
Op z'n DVD "Made in Germany" heeft ie het erover dat ie wel andere dingen geprobeert heeft zoals bv. lichter trainen met meer reps. Maar toen verloor hij meteen een paar cm op zijn arm:D. Dus is ie maar weer op de oude sT voort gegaan. Ik denk dat hij echt wel wat dingen geprobeert heeft.

leuke pics

Beeldjes zijn veels te duur 45€ voor een stukkie polyester. Laat er dan 1 van lood maken.

Ronnie ziet er gelukkig niet zo oud uit als bij die andere foto's :D

Nice, wil er ook wel keertje heen, wat kan je zoal verwachten op z'n beurs?

Heb er ook zin in, straks naar bed want kmoet er vroeg uit!
Als je een kreupele gast met een blauw schouderverband ziet lopen, het is ik he :)

Heb er ook zin in, straks naar bed want kmoet er vroeg uit!
Als je een kreupele gast met een blauw schouderverband ziet lopen, het is ik he :)

Hoe gaat het met je? Al geopereerd dus, wel klote van die schouder, hopelijk komt het weer 100% terug goed.

Laatst bewerkt:
Goed gaat het met je? Al geopereerd dus, wel klote van die schouder, hopelijk komt het weer 100% terug goed.

Is nu 3 weken ver, is mooi op zijn positie aan het groeien en aan het verstijven (wat de bedoeling is) Plotse stoten enzo doen wel pijn.
Moet wel nog 1 week in verband lopen en niet bewegen, en dan daarna fysio zijn werk laten gaan.

Zal dus oppassen morgen bij het drukke volk.

Kben nu al 6 maanden uit de running allemaal door die schouder, en er komen nog een 6tal maanden dat ik niet kan trainen, dus als je me morgen ziet, mag je terug een ectootje verwachten, want ben 10tal kilo vermagerd haha.

greetz!

zo, net terug, 250+ km hier vandaan maar het was het weer waard! :)
heb verschillende foto's geschoten van oa ronnie, phil en chris.
zal ze morgen eens posten!

HEB JIJ PHIL GEZIEN DAN??????
NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Shit man, ik heb me rot gezocht naar Phill, en zelfs rondgevraagd en ze zeiden dat hij pas morgen kwam.

Ik sta op foto met Flex Wheeler, heeft echt veel charisma die kerel, heb ook zijn bekende foto laten signeren.

Kort babbeltje met Ed Van Amsterdam en fototje

Ronnie van ver gezien, massas volk aan de BSN stand, en m'n schouder kan ik daar onmogelijk staan.

Markus Rühl is echt ZIEK!!! Had hem vorig jaar met shirt gezien, nu nog dichter en dan zonder shirt, en die omvang is fenomenaal.

Sta ook met de All Stars crew op foto, en die kerel die in zijn rolstoel zat vond ik een arrogante zak! Ik dacht zal ik hem ook even aandacht schenken nu ik ook gehandicapt ben en op de foto met hem gaan, respect voor hem, gedraagd hij zich dan als een zak.

Dennis Wolf op podium gezien en is ook keihard!

Goodies: Powerhouse squatshort, eXtreme shirt, eXtreme whey 6 kg, foto gekocht, en dan wat flyers en wat posters mee.
Oja heb ook een hele doos Aloe Vera drank gekocht, 20€ was een batje!

Ik heb Flex,Ronnie C,Ronnie R,Chris Cormier& Dennis wolf op de foto staan.
Was een mooi gezicht toen Chris stond te poseren met wat amateurs om hem heen. Die amateurs zien er al groot uit maar dan komt cormier op het podium en die is nog een 10x groter!

Terug
Naar boven