annootjen
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Zorg wel dat je voldoende Duitse Marken bij je hebt dan komt het zeker goed.
lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah dat heb ik al gedaan. Die poster met z'n handtekening hing nog in mijn homegym. Maar is uiteindelijk gesneuveld. Mss tijd voor een nieuwe. Ik wil dit jaar wel een foto met Big Z. Vorig jaar stond ik naast hem en was de camera te laat.
Boys, het schijnt dat Pudzianowski ook rondloopt op de FIBO voor zijn sponsor Olimp!
Zou wel tof zijn om eens naast Pudz op de foto te kunnen. Zie je gelijk het verschil..![]()
oke.. wij moeten ook 1 uur en 45 min rijden vanaf Baarn... dus rond 8:30 vertrekken vanaf baarn![]()
We gaan even een planning maken dan, ik, jij, Frank en JW? In mijn auto? Die van JW of die van jou Niels? Of hoe en wat. Met z'n 4en gaat die van mij plat liggen.. Mss zelfs dat Bartje nog mee gaat.. We kunnen ook met de mijne en die van jou Niels.. Hoe zit het met jou benzinekosten?
Half negen ?Ja, 8:30 vertrekken bij mij. Wil je nog een bak pleur dan moet je er dus 8:25 zijn
Auto zit ook vol. Jij, ik, Hieke en Frank. Voor dit eind is dit genoeg voor dit oude autotje.

yup, een ****ing dik uur mee kwijt geweest. **** file zeg. ruim 15km.
Wat een idioten ook die Duitsers, om op zaterdag wegwerkzaamheden te gaan verrichten terwijl er een goddamn Fibo in Essen plaatsvind. Allicht dat het dan gigantisch druk is op de weg buiten Essen.