AndroidHealthClinic

FIBO Strongman 2010

wens iedereen veel plezier toe die gaat kijken

• Topic Starter Topic Starter
Boys, het schijnt dat Pudzianowski ook rondloopt op de FIBO voor zijn sponsor Olimp!

Zou wel tof zijn om eens naast Pudz op de foto te kunnen. Zie je gelijk het verschil.. :D

Ah dat heb ik al gedaan. Die poster met z'n handtekening hing nog in mijn homegym. Maar is uiteindelijk gesneuveld. Mss tijd voor een nieuwe. Ik wil dit jaar wel een foto met Big Z. Vorig jaar stond ik naast hem en was de camera te laat.

PPPPSSSSStttttttt er wordt in de wandelgangen gefluisterd dat een fotootje met A.Moonen in de toekomst meer geld waard wordt dan een met Pud;)

Ah dat heb ik al gedaan. Die poster met z'n handtekening hing nog in mijn homegym. Maar is uiteindelijk gesneuveld. Mss tijd voor een nieuwe. Ik wil dit jaar wel een foto met Big Z. Vorig jaar stond ik naast hem en was de camera te laat.

Mag ik ook met jou op de foto Gijs? En hoeveel vraag je daarvoor?

dat zal toch niet al te veel zijn ruben hij mag dan ook met jou op de foto :p

oke.. wij moeten ook 1 uur en 45 min rijden vanaf Baarn... dus rond 8:30 vertrekken vanaf baarn :p

We gaan even een planning maken dan, ik, jij, Frank en JW? In mijn auto? Die van JW of die van jou Niels? Of hoe en wat. Met z'n 4en gaat die van mij plat liggen.. Mss zelfs dat Bartje nog mee gaat.. We kunnen ook met de mijne en die van jou Niels.. Hoe zit het met jou benzinekosten?

Gaan we nog, ben pas net thuis van me werk dus heb niks kennen vragen :) Half negen ?

Ja, 8:30 vertrekken bij mij. Wil je nog een bak pleur dan moet je er dus 8:25 zijn:p

Auto zit ook vol. Jij, ik, Hieke en Frank. Voor dit eind is dit genoeg voor dit oude autotje.

veel plezier iedereen!

2 bakken voor jou

1. Misha Koklyaev
2. Terry Hollands
3. Travis Ortmayer
4. Ervin Katona
5. Martin Wildauer
6. Jimmy??
7. Glen Ross
8.
9.
10. Alex Moonen
11. Tobias Ide (na 4 of 5 onderdelen uitgevallen)
12. ... Werner (ook uitgevallen)

Alex heeft zich heel netjes staande kunnen houden tussen deze internationale top. Met de boom heeft hij 140 - 150 - 160 gepakt en daarmee een wedstrijd PR gezet!!!

Verder heeft hij iets heel moois laten zien met de Circus Dumbbell van 85kg! Maar liefst 4 reps!

Alex, goed gedaan maat! Ben erg trots op je wat je vandaag hebt laten zien. Vergeet niet dat dit een belachelijk zware wedstrijd was!

nog lang in de file gestaan????

yup, een ****ing dik uur mee kwijt geweest. **** file zeg. ruim 15km.

Wat een idioten ook die Duitsers, om op zaterdag wegwerkzaamheden te gaan verrichten terwijl er een goddamn Fibo in Essen plaatsvind. Allicht dat het dan gigantisch druk is op de weg buiten Essen.

Alex heeft het idd heel goed gedaan. Die Koklyaev.... wat een ****ing monster, prachtig. En Glenn Ross die achterover donderde met de Car Deadlift whahah geweldig, tot ie ze suit uittrok en ik bijna me crossantjes over een duitser ze nek uitkotste.

:D

Hij heet dan ook niet voor niks Big Daddy... :D

yup, een ****ing dik uur mee kwijt geweest. **** file zeg. ruim 15km.

Wat een idioten ook die Duitsers, om op zaterdag wegwerkzaamheden te gaan verrichten terwijl er een goddamn Fibo in Essen plaatsvind. Allicht dat het dan gigantisch druk is op de weg buiten Essen.

jip wij zijn dus bij de eerste afslag eraf gegaan binnendoor dus mijn gok heeft gewerkt:D

Terug
Naar boven