MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Met de 1 doe ik 5 reps en de ander maar 1 rep.
Hmm stond erbij maar nogmaals ik was ziek geweest, k*t geslapen, slecht gegeten, zal wel mee hebben gespeelt.
Voor me knieblessure was het 2 x 145 parallel, maar dat gaat binnekort zoiezo naar 1 x 150 en ik ga ook 1 x 155 attempten. Dus dan is het verschil der weer!

ik val je nergens op aan hoor ;)

ik bedoelde ook meer dat het vreemd is dat een bottom pin squat bij jou dezelfde hoogte heeft als een par squat (zo lijkt het op het filmpje), maar waarschijnlijk ben je gewoon niet lang ofzo?

in principe gewoon hetzelfde als box squats als ik het filmpje zo zie?

wel vaag dat bottom pin gelijk staat aan par.?

gruwelijke filmpjes @ munk

Bottom pin squat onder parallel is niet te doen kwa set up. Het is ook totaal niet met een boxsquat te vergelijken, probeer ze maar eens.

Bottom pin squat onder parallel is niet te doen kwa set up. Het is ook totaal niet met een boxsquat te vergelijken, probeer ze maar eens.

geen mogelijkheid tot helaas.

ze leken me vergelijkbaar omdat je ze beide vanuit een 'dode' postie begint. als ik ooit ergens kom met een powerrack zal ik het gelijk eens proberen

Boxsquat begin je bovenin en gaat dan zitten.
(bottom) pin squat begin je wel vanuit een dode positie.

Ik zie wel text geen filmpjes ;D

Boxsquat begin je bovenin en gaat dan zitten.
(bottom) pin squat begin je wel vanuit een dode positie.

true, maar aangezien je bij een box squat ook ff zit breek je de beweging ook, hoewel je eigenlijk alleen de spanning van je benen afhaalt, daar zal het verschil wel zitten i guess...

k*tzooi, nu wil ik ze ook doen :o

Ik zal maar weer een filmpje posten want anders wordt het een topic met slap geouwehoer. Ik zal geen namen noemen hoor Niels en Hans :D Ga toch eens trainen in plaats van dit topic vol te spammen. ;)

vanavond mijn Bench getraind als voorbereiding op de wedstrijd 9 december. Dit was een beurt met 210kg. De 190 en 200 staan straks ook nog in mijn log.

YouTube - Bench press 210kg

mooi mooi, u behoort nu tot een zeer select elite-clubje die 200 raw benchen.

mooi mooi, u behoort nu tot een zeer select elite-clubje die 200 raw benchen.

Ik had er nooit zo bij stil gestaan totdat ik hier op het forum allerlei commentaar kreeg over mijn bench. Daarna ben ik eens rond gaan kijken en toen viel het me op dat er idd maar weinig mensen zijn die dat kunnen.

Op zich wel grappig.

Ik had er nooit zo bij stil gestaan totdat ik hier op het forum allerlei commentaar kreeg over mijn bench. Daarna ben ik eens rond gaan kijken en toen viel het me op dat er idd maar weinig mensen zijn die dat kunnen.

Op zich wel grappig.

er wordt vooral veel gepraat en opgeschept over hoeveel mensen kunnen benchen. maar degenen die raw 200 duwen lopen echt niet dik gezaaid hoor.

Ik heb de diepste van de diepste bottom position fullsquats gedaan.. dus het is wel te doen..

Ik raad ze niet aan.. maar het kan wel.

Eindelijk dan een filmpje van mijn kant, gister samen met Trasher getraind en een
aantal lifts gefilmd.

haha, 3 minuten shrugs.. god allemachtig.

Je squats gaan wel de goede richting op :)

wow nice masallah and trasher brute shrugs man, jammer dat je even geen trap showtje gaf mashallah aan het einde

Top dat filmpje! :thumbs:

vet filmpje hoor! die mother****er die die mother****er die lol

Massalah je squat techniek en met name je dl techniek is nog steeds ruk....
Bij squat wil jij eerst met je heupen omhoog komen, waardoor je schouders naar beneden duiken en alles uit je rug komt...
Hou je arch tight, gaat desnoods iets wijder staan en kont eerst naar achter, dan pas zakken.
Deadlift: Duw je hielen meer de grond in, duw je heupen naar voren, waardoor het gewicht meer naar achter getrokken word en je dus je rug rechter houd en je niet meer omhoog trekt.

Terug
Naar boven