XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Afgelopen zaterdag weer eens bij Raw Power Baarn geweest.. back to my roots :P

Ooit liep ik 15 of 20 meter met 270 kilo... is wel weer een mooi doel om naartoe te werken.

Stones had ik onwijs veel zin in en dat bleek. 110 kg 2 keer easy op m'n schoot, maar de hoogte van het platform was iets te enthousiast.

Gister goede squat gains

Gefeliciteerd T.

Dikke PR en met over lijkt wel, erg nice @tymboo :heart:

Erg mooie squat, congrats man!

Thanks mannen. Zat zeker nog wel wat in ja!

Cardio, set 5 van 10

Jouw dag kan niet meer stuk!

lang geleden dat ik een filmpje zag uit loods2. Wie trainen daar nu nog zoal? Mooi gewicht maar lijkt alsof je je hoofd naar beneden beweegt tijdens de squat.

lang geleden dat ik een filmpje zag uit loods2. Wie trainen daar nu nog zoal? Mooi gewicht maar lijkt alsof je je hoofd naar beneden beweegt tijdens de squat.

Voor zover ik het weet, wordt er nog amper powerlifter/strongman getraind door mensen die in loods2 trainen.
Van de groep powerlifters die er eerder trainde is geloof ik alleen Mike over, die nog 2x per week traint.

Hoofd gaat inderdaad iets naar voren. Squat al jaren met schuin naar beneden kijken.

Ik zal binnenkort ook weer een keer de loods bezoeken. It's been a long time.

Training van deze week
2x2 240kg squat
1x3, 1x2, 1x1 280kg deadlift, grip faalde op de tweede set dus deed nog een single als 3e set
bench 2x1 160kg wilde 2x2 maar lukte niet

Laatst bewerkt:
Sterk!

• Like
Waarderingen: 456
Geen strongman ambities? Ik denk dat je aardig wat potten kan breken in de -105.

Welke buurt is dat?

Terug
Naar boven