Inderdaad, zo doe ik het ook vaakmaar dat is eigenlijk een beetje een oplapmiddel voor een gebrek aan correcte techniek
Hoe hoog is de zitting van de bankje?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, zo doe ik het ook vaakmaar dat is eigenlijk een beetje een oplapmiddel voor een gebrek aan correcte techniek
45, dus zou wel moeten gaan met mijn lengte
StubruSterk! Zeker met zulke "muziek" op de achtergrond...
jaren terug was dat een goede rock-zendernope, lukt me niet goed omdat ik mn voeten niet goed op de grond krijg, eigenlijk steun ik volledig op mijn rug.ik ben met de training nu eens aan het testen met een verhoging van 3cm onder mijn voeten, helpt precies wel om spanning te houdenSpan je jecore goed aan tijden het pressen? dan lig je lijkt mij ook wel wat stabieler
doordat je je rug ook wat hol trekt, steun je meer op je schouderbladen, das mijn ervaring, je creeërt dan een stabiele driehoek (benen en schouderbladen)nope, lukt me niet goed omdat ik mn voeten niet goed op de grond krijg, eigenlijk steun ik volledig op mijn rug.ik ben met de training nu eens aan het testen met een verhoging van 3cm onder mijn voeten, helpt precies wel om spanning te houden
wat vind je zelf? Span je hele lichaam aan, strak, dan lig je muisstil, hoe vaker hoe beter, gaat je zeker lukken
Zo op filmpje ziet het er al wat minder wiebelig uit (maar er zit ook wel 20kg minder op de barwat vind je zelf? Span je hele lichaam aan, strak, dan lig je muisstil, hoe vaker hoe beter, gaat je zeker lukken
)Iets maar nog steeds niet top. Maar op deze manier doorgaan lijkt me beter ja.
Ik ben sinds 2 weken terug StuBru aan het luisteren, ze gaan toch weer de goed kant op na 2-3 jaar aanmodderen, imo.

Ik vind het verschrikkelijk als Roos van Acker presenteer, echt geen stem voor opmde radio en een veel te correct lief vrouwtje, zit weinig inIk ben sinds 2 weken terug StuBru aan het luisteren, ze gaan toch weer de goed kant op na 2-3 jaar aanmodderen, imo.
Hooray 100 was niet slecht![]()
![]()
Jan Hautekiet, metalopolis en Stefan Akkermans, de afrekening #neverforgetIk vind het verschrikkelijk als Roos van Acker presenteer, echt geen stem voor opmde radio en een veel te correct lief vrouwtje, zit weinig in
) aan schijven kunnen aanschaffen voor alles uitverkocht was. Kwaliteit is iets minder, bankje houdt max 200kg, maar voor die prijs kan je niet klagen.
Aan het begin van de hele 'crisis' voor 370 euro een bankje, halterstang en 150kg (130 besteld, 150 gekregen) aan schijven kunnen aanschaffen voor alles uitverkocht was. Kwaliteit is iets minder, bankje houdt max 200kg, maar voor die prijs kan je niet klagen.
Hier nu geriskeerd met 150kg bench press 16kg boven hun opgegeven limiet te gaan en is blijkbaar geen probleem.
💪Alweer een tijdje terug, maar 154kg Clean&jerk voor een 3kg All-time PR! Niet echt wedstrijd gear zoals je kan zien, maar ik tel hem gewoon als PR.