XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Span je jecore goed aan tijden het pressen? dan lig je lijkt mij ook wel wat stabieler

Span je jecore goed aan tijden het pressen? dan lig je lijkt mij ook wel wat stabieler
nope, lukt me niet goed omdat ik mn voeten niet goed op de grond krijg, eigenlijk steun ik volledig op mijn rug.ik ben met de training nu eens aan het testen met een verhoging van 3cm onder mijn voeten, helpt precies wel om spanning te houden

nope, lukt me niet goed omdat ik mn voeten niet goed op de grond krijg, eigenlijk steun ik volledig op mijn rug.ik ben met de training nu eens aan het testen met een verhoging van 3cm onder mijn voeten, helpt precies wel om spanning te houden
doordat je je rug ook wat hol trekt, steun je meer op je schouderbladen, das mijn ervaring, je creeërt dan een stabiele driehoek (benen en schouderbladen)
er is wel veel info over een goede set up
Ik hoop dat het je lukt, want daar ga je veel winst mee boeken

Ik ben sinds 2 weken terug StuBru aan het luisteren, ze gaan toch weer de goed kant op na 2-3 jaar aanmodderen, imo.
Hooray 100 was niet slecht:) :P
Ik vind het verschrikkelijk als Roos van Acker presenteer, echt geen stem voor opmde radio en een veel te correct lief vrouwtje, zit weinig in

Aan het begin van de hele 'crisis' voor 370 euro een bankje, halterstang en 150kg (130 besteld, 150 gekregen :cool:) aan schijven kunnen aanschaffen voor alles uitverkocht was. Kwaliteit is iets minder, bankje houdt max 200kg, maar voor die prijs kan je niet klagen.

Hier nu geriskeerd met 150kg bench press 16kg boven hun opgegeven limiet te gaan en is blijkbaar geen probleem. :D

Aan het begin van de hele 'crisis' voor 370 euro een bankje, halterstang en 150kg (130 besteld, 150 gekregen :cool:) aan schijven kunnen aanschaffen voor alles uitverkocht was. Kwaliteit is iets minder, bankje houdt max 200kg, maar voor die prijs kan je niet klagen.

Hier nu geriskeerd met 150kg bench press 16kg boven hun opgegeven limiet te gaan en is blijkbaar geen probleem. :D

Die spotter doet goed zn werk zeg!! jij ook wel :D 💪

Alweer een tijdje terug, maar 154kg Clean&jerk voor een 3kg All-time PR! Niet echt wedstrijd gear zoals je kan zien, maar ik tel hem gewoon als PR.

Alex is this you? Met Corona baard :eek: Sterk werk man pff :wl:

Terug
Naar boven