HeekFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m63
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe strict overhead press/military press PR van 2x60 kg

Het was een PR.
Ik zag deze voorbij komen op facebook en was gelijk getriggered 😂Netjes hoor, maar doe je dat voor je plezier? Als ik er naar kijk gaan mijn ellebogen al huilen.
Phoe, dat lukt mij nog niet4x87.5, sorry voor het korte T-shirtje. Ben blijkbaar wat forser geworden of was te warm.

Ik keur em goed!! Netjes man!!
pfff wat neem je veel risico, zonder spotters, geen kritiek maar een constatering, ik sta zelf in een power rack vandaar4x87.5, sorry voor het korte T-shirtje. Ben blijkbaar wat forser geworden of was te warm.
Ik heb daar laatst een vraag over gesteld, maar het risico schatten de meesten erg laag in.pfff wat neem je veel risico, zonder spotters, geen kritiek maar een constatering, ik sta zelf in een power rack vandaar
Wel een sterke lift idd nice!!
Ja heb ook dat gevoel, krijg mijn benen niet stabiel op de grond gezet. Bij zwaardere gewichten staat er meestal maar 1 voet op de grond. Op lage bankjes heb ik dit probleem een stuk minderSterk man. Lijkt alleen wel alsof je ligt op een skippybal? Denk dat er een hoop uit te halen valt als je wat stabieler ligt.
Eigenlijk het enige nasty ongeluk dat ik ooit heb zien gebeuren was met een axle en dat was echt bizarre pech.
Die persoon liet een bar droppen na een push jerk, deze bleef op zn riem liggen toen ie viel (achter zn rug) en brak zn enkel.
Buiten dat heb ik honestly nog nooit iets zien gebeuren.

Een extra rubber tegel onder je voeten doet dan wonderen.Ja heb ook dat gevoel, krijg mijn benen niet stabiel op de grond gezet. Bij zwaardere gewichten staat er meestal maar 1 voet op de grond. Op lage bankjes heb ik dit probleem een stuk minder
Het was meteen einde strongman carrière ook.Ik denk dat de meesten hier wel weten over wie dat gaat ja. Krijg rillingen als ik er gewoon al aan denk![]()
Inderdaad, zo doe ik het ook vaakEen extra rubber tegel onder je voeten doet dan wonderen.
maar dat is eigenlijk een beetje een oplapmiddel voor een gebrek aan correcte techniek