AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Pré Christmas training

Deficit Zercher lift 110kg

Deficit hack lift 6x110kg

Deficit hack lift 2x150kg

Deficit power clean 3x70kg

Oly bar OH sit ups 40x20kg

Mace, 12kg, 10 to 2

Mace, 6kg, 360°swings

Bottoms up kettlebell press 6*6x20kg

Bottoms up kettlebell press 15*15 x 12kg

Pinch hold, 15kg bumper plates

Ik zeg er nu al bij, omdat het kan.

Heb veel op het forum voorbij zien komen maar 2.5x bw op een bench heb ik nog nooit gezien, dit is denk wel (in)nationaal kampioenschap waardig.

Vreemde lift in het 'Filmen van sanca's odd lifts' topic

Sterk @ChesneyG. Doe je bench only of ook squat en dl?

Vreemde lift in het 'Filmen van sanca's odd lifts' topic

Sterk @ChesneyG. Doe je bench only of ook squat en dl?
Enkel bench only voorlopig. Laatste full power comp was februari 2020 maar dan covid happened en thuis in de homegym op zolder enkel kunnen benchen waar ik dus nu gewoon mee verder ga met dat ik er goed in ben. 😅

Heb veel op het forum voorbij zien komen maar 2.5x bw op een bench heb ik nog nooit gezien, dit is denk wel (in)nationaal kampioenschap waardig.
Zo zat er bij mij ook een jongen in de sportschool van rond de 70kg die bankdrukte 165kg raw of zo. Deed ook mee aan nk powerliften. Wel mooi om te zien, op het eerste gezicht geef je dat soort jongens nog geen 100 kg bench. Diep respect hoor.

hou je nou je adem in de eerste 4 reps?
(goed dat je filmt, je kan ook nog breder pakken, dan staan je onderarmen loodrecht onder de bar)

Laatst bewerkt:
zet je dan geen spanning op je hoofd?
Nooit over nagedacht, maar nu je het zegt met squaten komt het tijdens de werksets wel eens voor dat ik een bloedneus krijg van 3 seconden dat een bloedvaatje lijkt te springen in me neus en 1x snuiten en het is weg.

Nooit over nagedacht, maar nu je het zegt met squaten komt het tijdens de werksets wel eens voor dat ik een bloedneus krijg van 3 seconden dat een bloedvaatje lijkt te springen in me neus en 1x snuiten en het is weg.
ik vind dit doodeng man!! :o

Terug
Naar boven