- Waardering
- 9.093
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ook elk jaar naar de kno arts om bloedvaatjes in me neus weg te branden krijg soms al een bloedneus door de wind die ertegen waait.
Week later opnieuw PR met 182.5kg wat nu exact 2.5x bodyweight is, en erna nog een nieuwe 3rm er uit gekregen met 165kg 😅
Nee. Elke dag opbouwen voor iets van "max", of het nu een 1rm, 2rm of 6rm is maakt niet uit en daarna kijk ik naar de gewone setjes van bvb 6x3x... Blijft elke training "leuk" en het werkt enorm goed voor mij.Hanteer jij een erkend powerlift programma voor de bench?
Dankje!Nee. Elke dag opbouwen voor iets van "max", of het nu een 1rm, 2rm of 6rm is maakt niet uit en daarna kijk ik naar de gewone setjes van bvb 6x3x... Blijft elke training "leuk" en het werkt enorm goed voor mij.
Hoe vaak per week is elke dag in die zin?Nee. Elke dag opbouwen voor iets van "max", of het nu een 1rm, 2rm of 6rm is maakt niet uit en daarna kijk ik naar de gewone setjes van bvb 6x3x... Blijft elke training "leuk" en het werkt enorm goed voor mij.
4a5ish
Week later opnieuw PR met 182.5kg wat nu exact 2.5x bodyweight is, en erna nog een nieuwe 3rm er uit gekregen met 165kg 😅

Als je de stang de volgende keer op de juiste hoogte in het rack hangt, hoef je niet meer zo te kutten om hem op je bovenrug te krijgen![]()