XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

Je eerste brace is altijd de beste, dus als je deze langer aanhoud ben je inderdaad 'sterker' omdat moment. Doe ik ook wel vaker, maar nog nooit bloedneuzen ofzo gehad :p Netjes 7x130
 
ik vind dit doodeng man!! :o
Moet ook elk jaar naar de kno arts om bloedvaatjes in me neus weg te branden krijg soms al een bloedneus door de wind die ertegen waait.
 
Volgende week verwen ik jullie met me squats en zien jullie hoe ik mijn kim kardashian kont heb gekweekt. 🍑
 
Week later opnieuw PR met 182.5kg wat nu exact 2.5x bodyweight is, en erna nog een nieuwe 3rm er uit gekregen met 165kg 😅
Hanteer jij een erkend powerlift programma voor de bench?
 
Nee. Elke dag opbouwen voor iets van "max", of het nu een 1rm, 2rm of 6rm is maakt niet uit en daarna kijk ik naar de gewone setjes van bvb 6x3x... Blijft elke training "leuk" en het werkt enorm goed voor mij.
Dankje!
 
Nee. Elke dag opbouwen voor iets van "max", of het nu een 1rm, 2rm of 6rm is maakt niet uit en daarna kijk ik naar de gewone setjes van bvb 6x3x... Blijft elke training "leuk" en het werkt enorm goed voor mij.
Hoe vaak per week is elke dag in die zin?
 

Kettlebell gooien en pressen


Zijn deze squats diep genoeg?

 
Als je de stang de volgende keer op de juiste hoogte in het rack hangt, hoef je niet meer zo te kutten om hem op je bovenrug te krijgen ;)
Screenshot_20220123-180738_Facebook.jpg
 
Aangenaam verrast door de
squat 5 x 100

en de bench press laatste set 2 x 115
( 18 trainingen op ongeveer 40 dagen)
 
Back
Naar boven