- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op beide vragen; Ja. Ik train in een schuur op m'n boerderij en de plek was 4 jaar geleden ofzo inderdaad een paardenstal. Verder werk ik weer grofgeschat zo'n 5000kcal (en niet alleen vloeibaar zoals een poosje geleden, zeker 3.5-4k kcal aan vast voedsel) naar binnen per dag.Trouwens, train je in een paardenstal?
Verder keep up the good work! Schuif je alweer wat fatsoenlijk voedsel binnen?

M'n haar valt vanzelf wel een keer uit.Ik ken niks van cleans, maar een tip die ik je wel kan geven is: ga eens naar de kapper.
Wel sterk!

Het doet me goed dit van de Legende Hemzelf te horen.
Ik gooi m'n bovenbenen tegen de halter aan, ja. Ik weet niet of dit een positief effect heeft maar ik denk 't wel. Want m'n benen zijn niet helemaal gestrekt totdat ik de halter tot ong. 20cm boven m'n knieen trek. De halter gaat dan langs m'n bovenbenen en als ik dan mijn benen strek krijgt de halter een tikje omhoog, heb ik het idee... Eerste paar sessies heb je ook blauwe plekken overal op je bovenbenen, daarna niet meer.@ meester der nederlandse taal.(tjok)
ff een vraagje: die cleans sla je die echt tegen je boven benen aan?en heeft dit positief effect?zodat ze makkelijker omhoog komen?
dat tikken werd mee afgeraden door gewichtheffers, maar het voelt wel beter!
Hoezo wordt dat afgeraden?dat tikken werd mee afgeraden door gewichtheffers, maar het voelt wel beter!
100kg powerclean 8 herhalingen in 1 'set'... Geen idee of dit nog telt als 1 set met die tijd tussen de laatste paar reps.
http://www.youtube.com/watch?v=SMUZR_I_StE
Niet lopen janken op m'n geschreeuw of wat dan ook, iedereen fokt zichzelf op z'n eigen manier op en de mijne werkt voor mij.
Daar zit toch wel meer in? Check die jaloerse boys achter je!

dat tikken werd mee afgeraden door gewichtheffers, maar het voelt wel beter!
Omdat de meeste mensen die 'tik' niet fatsoenlijk kunnen. Ipv dat ze hem gebruiken om die bar wat meer opwaartste kracht te geven bouncen zij hem van hun dijen af waardoor die bar een soort halve cirkel maakt.