XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Mooie OH . Waarom eigenlijk zo n kleine ROM bij die rows ?

nette stricte oh press kwa gewicht, volgens mij kandie wel veel vlotter gaan als je aan je techniek zou werken. wacht maar tot jesaja het ziet!

Meest wijze les voor de deadlift is het kantelen van je bekken imo.

Als je rechtop staat en wil zakken eerst je billetjes naar achteren, dan pas laten zakken. Wel vloeiend natuurlijk.

nette stricte oh press kwa gewicht, volgens mij kandie wel veel vlotter gaan als je aan je techniek zou werken. wacht maar tot jesaja het ziet!

+1

erg strict is hij ook niet.. Je gebruikt continu je kuiten...

Je moet leren om veel explosiever in 1 beweging te drukken..

Mooie OH . Waarom eigenlijk zo n kleine ROM bij die rows ?

Thanks. :dunno: ik trek de handle tegen mn buik :o

I know, strict presses sucken

Oei,oei :eek:

+1

erg strict is hij ook niet.. Je gebruikt continu je kuiten...

Je moet leren om veel explosiever in 1 beweging te drukken..

I know, bij 70+ krijg ik de neiging om lichtjes op mn tenen te gaan staan, word aan gewerkt!

Thanks for the feedback guys! :cool:

Die overhead presses zijn zoals je ze uitvoert "push presses"lijkt me

http://www.youtube.com/watch?v=gGMpHlgEha8

klein compilatie filmpje met foto slide show van zondag.... let niet op muziek stront youtube was aant zeuren over copyright.. dit is bovendien toch een vet nummer ! .... ik weet dat me dl techniek kloten is maar met een juiste techniek trek ik minder dus daar poepte ik even op die dag...

:roflol: Even dat tongetje uitsteken naar sanca. :D

Dat is niet het laatste wat met dat tongetje is gebeurd.. heb ik me laten vertellen.

Je ziet er wel stoer uit met die beanie, nu nog afgeknipte jeans, combat boots en een te grote tshirt met een stoer animal pak opschrift :)

Nice DL wel beetje rare techniek

Leuk filmpje Maxiation.

@willem:
the battle was on die dag

@ jesaja:
dat is geheim

@snoob:
is idd rare techniek maar op die manier ben ik het sterkst op het moment. :P maar combat boots enzo gaat mij te ver haha :p

@faddermakker:
thnx

Tof filmpje kerel:thumbs: Aparte techniek mag het wel genoemd worden, maar iedereen doet het zo op de manier dat hij het sterkst is toch!? Wat is je 1 rm?

heel lang neit meer getopt op deadlift... een x aantal maanden geelden 210... denk dat het onderhand 225 ofzo zal zijn ? geen idee... ik zal eind december toppen op bench squat dl overhead

Terug
Naar boven