XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ja idd nice, alleen dat schommel bewegingje na de lockout is vaag ...vraagje...was je blij jongen?

Vorige keer was m'n lockout bij de 190 niet goed. Dacht dat ik hem weer niet volledig had, daarom nog even geprobeerd. Was super blij, had kei weinig tijd en heb alles snel snel gedaan.

Woeste sterkte, 12x ziet het er niet heel makkelijk uit en toch doorpezen.

Goeie spirit.

Jij leeft op grote voet, Lenn ;)

Mooie lift! Je start is een beetje zoals bij de oly lifters

12x250 :D Dat lijkt me vermoeiend :p

Goed man!

Heel sterk.

12x250kg in 1min 20sec...... Je moet echt weer sterkste man wedstrijden gaan doen kerel... Weet niet hoe het met je overhead etc zit maar met je DL power sta je bij de beste bij de meeste A wedstrijden..

Superbruut, man!

Idd mooie techniek ook very nice!!

Thanks allen!!

12x250 :D Dat lijkt me vermoeiend :p

was het ook. moest bijna gapen halverwege :D

12x250kg in 1min 20sec...... Je moet echt weer sterkste man wedstrijden gaan doen kerel... Weet niet hoe het met je overhead etc zit maar met je DL power sta je bij de beste bij de meeste A wedstrijden..

overhead is waardeloos. heb sinds begin 2007 last van mijn schouder (door het doortrainen met ontsteking). overige onderdelen gaan redelijk ondanks versleten knieën.
maar misschien zie je mijn naam nog eens bij de wedstrijduitslagen (onderaan :D)

holy cow... 12x250....

damn.

sterk !!

overhead is waardeloos. heb sinds begin 2007 last van mijn schouder (door het doortrainen met ontsteking). overige onderdelen gaan redelijk ondanks versleten knieën.
maar misschien zie je mijn naam nog eens bij de wedstrijduitslagen (onderaan :D)

Jan haaring 2 héhé, sterk op alles en dan mindere OH, echt zonde

damnnn 12x250 :D pfff! versleten knieën? van het trainen?

Jan haaring 2 héhé, sterk op alles en dan mindere OH, echt zonde

inderdaad. alleen heeft Jan ondanks dat wel een keer de finale gehaald. dat moet ik nog maar eens voor elkaar zien te krijgen.

damnnn 12x250 :D pfff! versleten knieën? van het trainen?

ja, door het trainen. kreeg na operatie de mededeling dat ik zuinig moest zijn op het dunne laagje kraakbeen dat er nog zit.

Valt hierbij in het niets, maar zal hem toch maar posten :D

valt helemaal niet in het niets! elk filmpje waarop de inzet goed is is de moeite waard om te posten!

Terug
Naar boven