Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

wtf man, zo'n leg press heb ik nog nooit gezien... niet bang dat die stang flikkert ofzo ?

Nee hoor, je ziet bij mijn laatste rep dat het evenwicht niet geweldig meer is, maar hij blijft toch liggen. Als je schoenen draagt, blijft die bar wel tegen de hak liggen. (en ik heb safety bars he :p)

haha wel cool... dan is het wel een echte legpress als je het zo bekijkt... maar heb zoietsn og nooit gezien dus was effe verbaasd :P

Wat een gek zo die oefening en DIE MUZIEK IS GEWELDIG ik kom niet meer bij!!! :roflol:

perfect muziekje hahaha

Wel respect dat je 'm zo doet maar je ROM is misschien een magere 30cm... Kan je dan niet beter gewoon full squaten?

Nee hoor, je ziet bij mijn laatste rep dat het evenwicht niet geweldig meer is, maar hij blijft toch liggen. Als je schoenen draagt, blijft die bar wel tegen de hak liggen. (en ik heb safety bars he :p)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ed Zercher - Unsupported Leg Press
;)

ja dit is idd de oldskol leg press variant ...:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ed Zercher - Unsupported Leg Press
;)

Klopt, is van hem dat ik em gestolen heb :D

De ROM lijkt idd niet zo fantastisch, maar ik betwijfel dat die veel kleiner is dan een leg press op een toestel. En wees gerust, dat is niet de enige oefening die ik voor de benen doe ;)

lekkere legpress hoor, als je echt zo graag dood wilt zijn dr ook andere manieren maar deze is wel veel stoerder

Damn 180 :eek:

Leuke blog ook Locust

go jimmeh!!!!

sterk snoob !

Nice, snoob.

Mooie verzameling stenen ligt daar :D

@Gosha: er zijn spotters in mijn rack he...

Terug
Naar boven