MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

impressive

Het was zeker om van onder de indruk te zijn :) :thumbs:

Belgian Beast!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar als iemand beweert meer reps dan mij te kunnen doen met 250kg in een minuut tijd dan wil ik die uitdaging best aangaan!! LOL>. (behalve Jarno, Senny, Jimmy...en en hahaha).

Hallo IronSport

Ben erg benieuwd hoeveel dat er zijn, dat is in 2007 hoe is dat nu dan en waar kan ik het filmpje vinden?

gr

t*ring wat een monster zeg! Dat is wel even een hele andere klasse, daar kunnen zich maar weinig aan meten. Fukkin deronder idd!! Ik krijg het nog niet eens gebogen en hij duwt em even uit de schouders.

Ja 170kg + loglift doet Jimmy binnenkort ook wel. Maar hij heeft zich ook in gehouden ivm de sterkste man van Spanje op 12 december

Komen eraan ;)

Lol in dat laatste clipje passeert een oude man die niet eens opkijkt :D

Het was een leuke ervaaring en tof om iedreen te zien , het is zeker voor herhaaling vatbaar.

Ik moet toch ook dringent zo'n IFSA log hebben ;)

Het was een mooie prestatie van iedereen.

Zeg Matthieu zijn er geen filmpjes of foto's van die grote Tire van 400kg ??

Farmers van 205kg, damn!!!

Sinds wanneer gaat Jimmy met 175 kg aan zakken naar Aldi? Ineens grote boodschappen :p?

Ja , ik zit nu in de groei fase :)

Matthieu, kun je nog een paar foto's naar men mail sturen? Dan kan ik deze posten op onze blog (wim_jammaer@yahoo.com). Liefst vd timbers, want toen was men camera plat. Vd rest heb ik er genoeg (alleen tijdens de cardeadlift zijn er geen foto's getrokken). Groetjes Wim.

hoho 205 farmers ongelofelijk. Ijzeren grip.

Terug
Naar boven