AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

http://www.youtube.com/watch?v=gKVlITXOAY8

Filmpje yoke...

gewicht is niets bijzonders, maar vond het wel een cool filmpje wegens het groepje vijfjarigen dat achter me aan zat en die de ganse training zeer enthousiaste supporters bleken

t*ring snoob, jij bent echt een sterke kerol aan et worden

goed bezig snoob !

http://www.youtube.com/watch?v=gKVlITXOAY8

Filmpje yoke...

gewicht is niets bijzonders, maar vond het wel een cool filmpje wegens het groepje vijfjarigen dat achter me aan zat en die de ganse training zeer enthousiaste supporters bleken

Vind je het niet gevaarlijk als die kinderen in de buurt rondlopen? Er moet maar eens iets verkeerd gaan en ze krijgen per ongeluk een gewicht op hen. Kleine kans, maar als het gebeurt ben je wel de zak.

Vind je het niet gevaarlijk als die kinderen in de buurt rondlopen? Er moet maar eens iets verkeerd gaan en ze krijgen per ongeluk een gewicht op hen. Kleine kans, maar als het gebeurt ben je wel de zak.

Ach nee, ze zijn heel vaak bij de trainingen aanwezig, kennen de regels en weten ondertussen duidelijk genoeg waar ze mogen lopen (achter me aan) en waar niet.
Als iemand de regels overtreedt (bv niet op het stone-platform komen) vertel ik het aan de sint.

jezus snoob wat ga jij hard!respect voor je prestaties man!

Snoob geweldig man! Dat moet toch een fantastisch idee zijn - dan zou je tweede tot zesde geworden zijn op stones @ sterkste man 2007? Of moeten de stones dan hoger?

stones moeten dan hoger... + je hebt een hele run down... dit is een beurt;)

Damn hoe simpel dat jij al een 170 op de schoot krijgt is belachelijk. Ik denk dat je een 180 ook nog wel lapped.

sick stones simon

nette stones man Simon !

Ik heb nog wel een opmerking / vraag:
ik heb zelf natuurlijk nog maar 1x stones gedaan, maar ik zie dat je na het lappen de stone wel vrij 'hoog' pakt. Vind je het niet fijner om na het lappen even te herpakken en je handen wat lager te plaatsen op de steen?

Zo kun je volgensmij de steen makkelijker erop leggen bij het omhoog gaan.

Euh, waren gewoon grote stones die ik niet gewoon was, normaal pak ik lager maar kan ik ook met men handen aan elkaar. Moet sterkere borst/armen krijgen wil ik zo'n grote zware steen makkelijk laden

nette stones man Simon !

Ik heb nog wel een opmerking / vraag:
ik heb zelf natuurlijk nog maar 1x stones gedaan, maar ik zie dat je na het lappen de stone wel vrij 'hoog' pakt. Vind je het niet fijner om na het lappen even te herpakken en je handen wat lager te plaatsen op de steen?

Zo kun je volgensmij de steen makkelijker erop leggen bij het omhoog gaan.

mwah de steen juist hoog pakken is makkelijker, bij lichte stenen kan je nogwel tillen met je armen, maar bij een zware steen gaat dat niet meer en is ook veel blessure gevoeliger. Dat is mij tenminste altijd uitgelegd.

ah, dat wist ik niet, heb (nog) geen ervaring met grote en zware stones :D

mwah de steen juist hoog pakken is makkelijker, bij lichte stenen kan je nogwel tillen met je armen, maar bij een zware steen gaat dat niet meer en is ook veel blessure gevoeliger. Dat is mij tenminste altijd uitgelegd.

mwah ja de 160 (156 whateveR) steen van voorschoten heb ik toen ook gewoon na het lappen onder het midden gepakt en dat ging perfect...dus denk ik meer persoonlijke voorkeur

Damn, die 160kg log van Jimmy gaat lekker omhoog!

hij kan meer maar bij hem thuis is het een dunne log die moeilijk te cleanen is. De boom van Wim Jammaer is iets dikker en dan moet je em enkel nog maar kunnen presse :D

Terug
Naar boven