AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Idd.. dat viel mij ook op.. Ik heb jou toch al eens netter zien squatten George... Of komt dit gewoon door de bands etc?

Denk dat het weer ff de groove vinden is en dat het gewicht vandaag aardig tegen me max aan zit. Vorige week dan weer normaal kunnen squatten en daarvoor 3/4wkn niet ofzo, altho ik persoonlijk vind dat ik het nog redelijk beperk...(klein beetje de neiging tot gm out of the hole) en die banden zaten niet helemaal goed....maar goed :P I dont care :D Me knieen kwamen iig niet naar binnen ofzo

Daarnaast heeft Simon er al bij "lichte" gewichten last van.

kan net het laatste stukje niet zien...
maare bands iets naar achteren vast maken.je staat er nu niet recht onder,daarom wordt je iets naar voren getrokken,zodoende je GM!imo dan hea!

kan net het laatste stukje niet zien...
maare bands iets naar achteren vast maken.je staat er nu niet recht onder,daarom wordt je iets naar voren getrokken,zodoende je GM!imo dan hea!

Ja ik zag nu ook dat je 260kg set niet afspeelt...****ing moviemaker ****ed up....maar goed imo kan je best wel gelijk hebben mbt die bands....maar goed

Waarom die laatste niet even flink hitchen? Gotta keep up the expectations.

En: volgens mij draai je jou knieeen naar binnen wanneer het zwaar wordt. Ze zakken een beetje in. Ik zou m`n tenen iets meer naar buiten draaien.

jammer van die 230 maar verder netjes :thumb:

is dat wel parallel?

Krap aan, maar volgens mij wel. Pittig gewicht Emile, heftig! Het lijkt alleen een soort 3-traps oefening: eerst een kort hupje, dan til je een deel volledig uit de onderrug waarbij de benen bijna statisch zijn, en wanneer de rug omhoog komt gebruik je het momentum om je benen vluchtig uit te strekken.

Volgens mij is de 3 e er al boven maar legpower ontwikkel je zo ook

Nja vraag het gewoon omdat hier mijn squats werden bekeken door een bende parallel-nazis lol

squata.jpg

nah-uh

Krap aan, maar volgens mij wel. Pittig gewicht Emile, heftig! Het lijkt alleen een soort 3-traps oefening: eerst een kort hupje, dan til je een deel volledig uit de onderrug waarbij de benen bijna statisch zijn, en wanneer de rug omhoog komt gebruik je het momentum om je benen vluchtig uit te strekken.

Kan het ook zijn dat mijn rug in verhouding zwakker is dan m`n benen. Lockout bij deadlift is zwak terwijl mijn lockout bij de squat easy is.

Kan het ook zijn dat mijn rug in verhouding zwakker is dan m`n benen. Lockout bij deadlift is zwak terwijl mijn lockout bij de squat easy is.

Zoveel verstand heb ik er ook weer niet van, maar ik merkte het gewoon op. Ik zou eerder denken dat je rug juist sterk is t.o.v. je benen, omdat je er veel uit trekt bij de squat voor zover ik dat kan beoordelen. De lockout gaat makkelijk omdat je met je rug het zwaarste deel tilt, dan zit er vaart in de stang en hebben de benen al wat hulp bij het laatste stukje (lockout). DL jij met een rechte of bolle rug? Ik zie vaak dat mensen met bolle rug moeite hebben met lockout, omdat dan die rug weer recht moet.

Sexy broekje, zo doe ik hem ook altijd.

Terug
Naar boven