Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I dont care
Me knieen kwamen iig niet naar binnen ofzokan net het laatste stukje niet zien...
maare bands iets naar achteren vast maken.je staat er nu niet recht onder,daarom wordt je iets naar voren getrokken,zodoende je GM!imo dan hea!
Volgens mij is je techniek niet helemaal perfect. Squat een beetje hetzelfde als Snoob.
Sorry van die steek.
Krap aan, maar volgens mij wel. Pittig gewicht Emile, heftig! Het lijkt alleen een soort 3-traps oefening: eerst een kort hupje, dan til je een deel volledig uit de onderrug waarbij de benen bijna statisch zijn, en wanneer de rug omhoog komt gebruik je het momentum om je benen vluchtig uit te strekken.
De eerste twee 'waarschijnlijk' wel, de rest is niet voldoende om te overtuigen.
Volgens mij is de 3 e er al boven maar legpower ontwikkel je zo ook
Krap aan, maar volgens mij wel. Pittig gewicht Emile, heftig! Het lijkt alleen een soort 3-traps oefening: eerst een kort hupje, dan til je een deel volledig uit de onderrug waarbij de benen bijna statisch zijn, en wanneer de rug omhoog komt gebruik je het momentum om je benen vluchtig uit te strekken.
Kan het ook zijn dat mijn rug in verhouding zwakker is dan m`n benen. Lockout bij deadlift is zwak terwijl mijn lockout bij de squat easy is.
De eerste twee 'waarschijnlijk' wel, de rest is niet voldoende om te overtuigen.